Jump to content
kicko

"xenon In The Fog"

Recommended Posts

Снощи в мъглата ми направи впечатление колко разпръсната встрани е светлината от фаровете и реших да направя снимки.

Пускам ги, донякъде за да се оплача, и от друга страна да предупредя другите, които се чудят дали ако си сложат xenon ще заслепяват насрещните.

 

Ето, след като го отворите там има бутони за Prev/Next за да се разгледат всички снимки:

Публикувано изображение

 

Това е xenon H4-2 (с халогенни дълги) сложен на оригиналните фарове на английски сивик.

 

Искам да попитам, някой с подобна конфигурация, наблюдавал ли е същия проблем ?

Не мога да разбера дали крушките не са поставени добре и не са на фокус, или просто от тези рефлектори това е отражението и няма друг начин.

 

Не ми е комфортно да карам така, като знам че заслепявам другите ! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мда-а-а-а. Аз имам същия проблем и вече обмислям смяна на крушките, защото положението за отсрещните е наистина потресаващо. Все едно карам на дълги и то много силни дълги. Просто рефлекторите на Акорда, а явно и на англииския Сивик много разпръскват светлината и не са за ксенони. В момента дори обмислям дали да не сложа ксенона на фаровете за мъгла, че там ми се струва по-насочена светлината.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Фаровете за мъгла нямат сноп и най-разсейват - това им е предназначението

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest KU4E_DUX

И аз го имам този проблем с ксенона на моита ингличанка и направо някои път се ядосвам че нищо не се и вижда в мокро например. Да отбеляжа че фаровете са ми регулирани според мое осмотрение в мъгла т.е. двата да светят на пред а не на страни и на около 5 митра пед мен на 2-ра степен .самоче едната масхинка сега ми се баталяса и ми свети мног на долу

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

можеш ли да го заснемеш гледано фронтално към колата?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

можеш ли да го заснемеш гледано фронтално към колата?

Мога.

 

Ама пак ли в мъгла или ? На тъмно, на светло, кое те интересува ?

 

Предполагам че, като застана насреща, матрицата на снимачката ще се ошашка и едва ли ще заснеме кой знае кво, но мога да пробвам.

 

Иначе, на дневна светлина, снимано не с GSM имам :

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Иначе, на дневна светлина, снимано не с GSM имам :

Публикувано изображение

мда, изглежда малко като DRL с дълги :)  

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да попитам само - след като акордите имат прекрасни фарове ( на купето ми са кристални, но и на стария ми акорд английския бяха много добри), ка къф к*р си давате парите за тези китайски глупости, а после се чудете как да ги изхвърлите?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да попитам само - след като акордите имат прекрасни фарове ( на купето ми са кристални, но и на стария ми акорд английския бяха много добри), ка къф к*р си давате парите за тези китайски глупости, а после се чудете как да ги изхвърлите?

прав си колега :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

пичове аз да задам един друг въпрос ?защо си мислите че фаровет ви концентрират светлината като лазер ? никога не се получава 100% осветеност само напред абсолютно нормално е да осветява и настранине виждам проблема в случая

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ами да попитам само - след като акордите имат прекрасни фарове ( на купето ми са кристални, но и на стария ми акорд английския бяха много добри), ка къф к*р си давате парите за тези китайски глупости, а после се чудете как да ги изхвърлите?

Да ме прощаваш, ама случайно да си прочел че става дума за Сивик 6ген?Със моя 5ген седан съм полу-кьорав нощем, едно от малкото недомислени неща които ме дразнят :) и при положение че от есен до пролет карам по 1-2 часа по тъмно какво странно има да се заглеждам по нещо което би могло да ми направи живота по-удобен с 1 идея?!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest miHo

ами да попитам само - след като акордите имат прекрасни фарове ( на купето ми са кристални, но и на стария ми акорд английския бяха много добри), ка къф к*р си давате парите за тези китайски глупости, а после се чудете как да ги изхвърлите?

Тука баат тони мн грешиш...точно тея китайски боклуци по нищо не отстъпват на марките.....взехме на баща ми китайски ксенони 2 комплекта за къси и дълги и 1 година няма грешка ...е батко за 80 лева на бройка еми ше ти кажа че така свети тая кола че и в мъгла прааави ден....а за нормано време просто нямам думи ....мнооого зависи от фара .....мойте са Бош но китайките светят по добре :rolleyes: :rolleyes: Редактирано от miHo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за акордите вметнах, понеже доста с акорди ги длагат и се оплакват после, а това че греша........маже би е така, просто съм много доволен от фаровете и на двата акорда, виж при сивика си е жива трагедия и с оригиналните, а с новите "тунинг" ангелски очи разбрах че винаги може и по зле :rolleyes::rolleyes:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две снимки на тъмно с GSM:

Публикувано изображение и Публикувано изображение

 

Restless, на серията дневни снимки, първите 2 са xenon-а, а останалите са на габарити, дълги и DRL с дълги на 30%, 40%, 50%

 

Само да уточня, аз не се оплаквам че ми свети слабо. В момента са на възможно най-ниската степен на ел. регулирането и вече не ми присветват отсреща.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Две снимки на тъмно с GSM:

Публикувано изображение и Публикувано изображение

 

Restless, на серията дневни снимки, първите 2 са xenon-а, а останалите са на габарити, дълги и DRL с дълги на 30%, 40%, 50%

 

Само да уточня, аз не се оплаквам че ми свети слабо. В момента са на възможно най-ниската степен на ел. регулирането и вече не ми присветват отсреща.

пичове, аз съм със сивик 1,6 англичанка 5 ген. и вече съм решил, че ще купувам китайски ксенон.

но при мен самите фарове май не са читави, на единия машинката за регулиране на височината не действа, отгоре пластмасовите скоби, които закрепват фара са счупени, та си мислех да си купя и нови фарове, но какви?

чета тук вече няколко отрицателни мнения за ангелските очи, тогава какво да си взема, посъветвайте ме моля.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега, нормална е тая разсейка. просто на 6-тата генерация фара е такъв. рефлектора е с по-голям ъгъл. на цената на по-добро светене заслепяваш малко повече отсрещните. не е проблема от поставянето, това не може да се отстрани. въпреки това обаче, според мен ако ти правят забележка колегите които карат срещу тебе че ги заслепяваш, по-скоро си регулирай централния лъч малко надолу, защото той най-вероятно заслепява отсрещните, а не разсейките.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не се притеснявай колега, и при мен е така , но съм забелязал че само в мъгла става така. Дори да ги свалиш да светят на 50см пред колата, пак ще се разсейва. Онази вечер си играх толкова много с тези фарове че чак нервите ме хванаха. Ето как бяха преди настройката:

 

 

 

http://franki.homelinux.com:8080/Civic/%D0...B8%D0%B5000.jpg

 

 

http://franki.homelinux.com:8080/Civic/%D0...B8%D0%B5005.jpg

 

 

http://franki.homelinux.com:8080/Civic/%D0...B8%D0%B5007.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Доколкото знам, това е едно от предимствата на ксенона - профилът на лъча е по-широк и това помага идващите от пресечките (примерно колоездачи) да бъдат забелязвани по-рано в сравнение с халогените.На този свят всичко е компромис - едната страна на монетата е предимства, а другата - недостатъци...Потвърждавам, че при Акорд'6 фаровете светят добре и рефлекторите са си прилични, стига някой чистофайник да не ги е бърсал, разбира се ;-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

да попитам каква "температура" са фаровете?Елементарна физика - мъглата е водни капки, водните капки разсейват най-силно - на най-голям ъгъл "по-сините" лъчи, затова и обикновено фабричните ксеноне са 4300К ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kicko

да попитам каква "температура" са фаровете?

моите ли ? 4300К си избрах, защото четох това за фабричните и за гъзарските сини и реших че не искам да съм гъзар ми искам да ми свети

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...