Restless 206 #1 Публикувано 12 Декември, 2007 Поддръжката много ли е скъпа ? Защото съм чувал ужасяващи неща за частите на Японските машини . Здрава ли е колата ? Мерси предварително !Колега цените на частите не са страшни.Ако обявата е на vaskomobile - в Орландовци - тази кола я гледах заради друг човек преди 6 месеца - удряна е отпред и отзад (5та врата не се затваряше! без 3-4 силна удара със всичка сила).Тапицерията на тавана беше тунингована с телбод... , за двигателя нищо не мога да кажа щото не отбирам толкоз...Ако искаш иди и виж дали са оправили тавана и поискай да я заведещ на доктор да чуе ДВГ - може това да са и кусурите... имай предвид че е внесена преди ноември 2006 година! - тогава тук са и сложили газовата - с 25л бутилка - а тогава се плащаще мито ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Scarecrow 0 #2 Отговорено 12 Декември, 2007 ул.Железопътна 18(до пощата) за същата говорим сигурно ? Еми добре де щом като тази е удряна ще търся друга само ми кажете на прав път ли съм Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Road®aceR #3 Отговорено 12 Декември, 2007 Само да вметна че тази не е японска ... а английска машина с японско сърце ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #4 Отговорено 12 Декември, 2007 ул.Железопътна 18(до пощата) за същата говорим сигурно ? Еми добре де щом като тази е удряна ще търся друга само ми кажете на прав път ли съм да, тази е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Stoian Govedarov #5 Отговорено 12 Декември, 2007 Само да вметна че тази не е японска ... а английска машина с японско сърце ! Ще може ли да обясниш малко по подробно какво имаш в предвид , че както казах не съм наясно ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #6 Отговорено 12 Декември, 2007 Англичанка двигателя и окачването е японско а сглобката е английска.Добри машинки са Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #7 Отговорено 12 Декември, 2007 Сивик е хубав модел, но ако си се впечатлил от Селиката...съветът ми е да потърсиш един хубав Прелюд. Аз лично съм привърженик на малките коли и ми допада повече сивика, но бяс като прелюда си е нещо друго Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest slavianko #8 Отговорено 12 Декември, 2007 Не знам дали са скъпи частите. Преди два дена сменях ангренажен ремък и ролка на новият ми сивик. Оригиналният ремък е 60лв а роклата 80. На шест цилиндрово БМВ 2.5л обем ремъка му е 35лв ролката и тя наполовина по евтина. Ти си направи сметка как са цените Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Restless #9 Отговорено 12 Декември, 2007 Не знам дали са скъпи частите. Преди два дена сменях ангренажен ремък и ролка на новият ми сивик. Оригиналният ремък е 60лв а роклата 80. На шест цилиндрово БМВ 2.5л обем ремъка му е 35лв ролката и тя наполовина по евтина. Ти си направи сметка как са цените оригинален ремък и ролки за 6-ак? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
chopper1969 5 #10 Отговорено 12 Декември, 2007 Не знам дали са скъпи частите. Преди два дена сменях ангренажен ремък и ролка на новият ми сивик. Оригиналният ремък е 60лв а роклата 80. На шест цилиндрово БМВ 2.5л обем ремъка му е 35лв ролката и тя наполовина по евтина. Ти си направи сметка как са цените Ще намериш оригинален ремък за БМВ за 35лв. на куково лято...не заблуждавай колегата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest teror1sta #11 Отговорено 12 Декември, 2007 Мойта за сега е 6. Сменял съм масло,ремък,ролка = 150 лв всичко(ремъка е японски).Бензинов и въздушен филтър=50 лв двата. Мортисъори предни (2) = 220 лв. И в момента имам нова кола Горене дълго под 5 (пенсионерката-около 100км/ч), градско малко под 10 (с преобладаващи стъргалки и форсажи ). Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
My Honda 0 #12 Отговорено 12 Декември, 2007 На прав път си колега! Виж колко много англичанки се карат вече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #13 Отговорено 13 Декември, 2007 (Редактирано) Не знам дали са скъпи частите. Преди два дена сменях ангренажен ремък и ролка на новият ми сивик. Оригиналният ремък е 60лв а роклата 80. На шест цилиндрово БМВ 2.5л обем ремъка му е 35лв ролката и тя наполовина по евтина. Ти си направи сметка как са цените Нещо ни излъга ама нема проблеми зет ми караше същата само че 2л. ремъка и ролката му излязоха 150лв. а моите са 115лв. говорим за цени от доставчик само на подобни консумативи а и малко дпълнение една броня необорудвана предна 200лв. няма да продължавам Редактирано 13 Декември, 2007 от krasimir_01 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
pesho2 0 #14 Отговорено 14 Декември, 2007 И аз съм с англичанка 126 к.с. Втек! Много съм доволен! Но просто попаднах на кола , много търсих и я намерих!Колега ,каквато и хонда да вземеш, НЯМА ДА ЗГРЕШИШ! всичките са МНОООО ЯКИ! !А това за скъпите части на японските коли е мит! Няма такова нещо ! Всичко си е в рамките на нормалното! Нищо фрапиращо!Моя съвет е взимай по голям двигател!Хондите са просто прекрасни.А защо по-голям двигател? За да му гори повече?Аз съм в нея 90% сам, 1,4 литра е и лично за себе си нямам нужда от по-мощна. Знам, че при изпреварване е хубаво да е по-яка, но нямам проблеми и сега. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
The Scarecrow 0 #15 Отговорено 14 Декември, 2007 Аз в момента карам редно рено 21 90 та година 75 коня на газ и при изпреварване си е супер пъргаво пак кат зема хондичката не ми се мисли просто Щом с реното на магистралата 180 си ги дигам не виждам къде е проблемата и хондето да ги прави Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Shadow^Dancer 18 #16 Отговорено 14 Декември, 2007 не знам до колко мога да съм обективен, но мен лично ако питаш, бягай от коли с газови уредби, освен ако не е на някой колега от форума за да знаеш че е слагано всичко както трябва. имам един познат който преди време си купи голф 4 с газова и изобщо не вървеше добре, даже и на бензин. махна му газовата изцяло и пак същата история. не върви и това е. смея да твърдя че върви по-малко от моята хонда която е 94-та с d15b2, при това супер сток, даже катализатора и стои, а въздушния филтър и е супер зацапан. знам сега че ще кажете "той голфа не е кола" и тва дали е така е друга тема, обаче имам един друг познат който има голф 3, ходи да си го взима от германия, няма газ, няма нищо и върви много. 1.8 му е мотора и може и да ме дръпне даже на по-дълъг път. та това е ... внимавай с газовите уредби. тоя пич с 4-ката прави основен ремонт тия дни и не знам какъв е резултата, ама даже и да е добър - струва ли си? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 206 #17 Отговорено 14 Декември, 2007 (Редактирано) не знам до колко мога да съм обективен, но мен лично ако питаш, бягай от коли с газови уредби, освен ако не е на някой колега от форума за да знаеш че е слагано всичко както трябва.според мен много рядко в чужбина се слагат газови (изключение - за Холандия 2ма познати си вкараха оттам коли с газови инжекциони сложени "фабрично").Ако се слагат - то е защото явно колата ще се кара много... миналата година като търсех кола, всички на които попаднах с газова беше слагана тук. Редактирано 14 Декември, 2007 от Restless Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest krisko #18 Отговорено 14 Декември, 2007 колега на прав път си тръгнал взимай хонда и не се лъжи аз имам от няма и 2 месеца 1.3 е мойта ама си е добре по нататъка взимам един в-тек и това е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове