Jump to content
Restless

Honda Civic

Recommended Posts

:dry: Поддръжката много ли е скъпа ? Защото съм чувал ужасяващи неща за частите на Японските машини . Здрава ли е колата ? Мерси предварително !

Колега цените на частите не са страшни.Ако обявата е на vaskomobile - в Орландовци - тази кола я гледах заради друг човек преди 6 месеца - удряна е отпред и отзад (5та врата не се затваряше! без 3-4 силна удара със всичка сила).Тапицерията на тавана беше тунингована с телбод... :blink: , за двигателя нищо не мога да кажа щото не отбирам толкоз...Ако искаш иди и виж дали са оправили тавана и поискай да я заведещ на доктор да чуе ДВГ - може това да са и кусурите... имай предвид че е внесена преди ноември 2006 година! - тогава тук са и сложили газовата - с 25л бутилка - а тогава се плащаще мито ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ул.Железопътна 18(до пощата) за същата говорим сигурно ? Еми добре де щом като тази е удряна ще търся друга само ми кажете на прав път ли съм :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Road®aceR

Само да вметна че тази не е японска ... а английска машина с японско сърце ! :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

ул.Железопътна 18(до пощата) за същата говорим сигурно ? Еми добре де щом като тази е удряна ще търся друга само ми кажете на прав път ли съм :blink:

да, тази е.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Stoian Govedarov

Само да вметна че тази не е японска ... а английска машина с японско сърце ! :dry:

Ще може ли да обясниш малко по подробно какво имаш в предвид , че както казах не съм наясно ? :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Англичанка :blink: двигателя и окачването е японско а сглобката е английска.Добри машинки са

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сивик е хубав модел, но ако си се впечатлил от Селиката...съветът ми е да потърсиш един хубав Прелюд. Аз лично съм привърженик на малките коли и ми допада повече сивика, но бяс като прелюда си е нещо друго :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest slavianko

Не знам дали са скъпи частите. Преди два дена сменях ангренажен ремък и ролка на новият ми сивик. Оригиналният ремък е 60лв а роклата 80. На шест цилиндрово БМВ 2.5л обем ремъка му е 35лв ролката и тя наполовина по евтина. Ти си направи сметка как са цените :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Не знам дали са скъпи частите. Преди два дена сменях ангренажен ремък и ролка на новият ми сивик. Оригиналният ремък е 60лв а роклата 80. На шест цилиндрово БМВ 2.5л обем ремъка му е 35лв ролката и тя наполовина по евтина. Ти си направи сметка как са цените :ranting:

оригинален ремък и ролки за 6-ак? :confused:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са скъпи частите. Преди два дена сменях ангренажен ремък и ролка на новият ми сивик. Оригиналният ремък е 60лв а роклата 80. На шест цилиндрово БМВ 2.5л обем ремъка му е 35лв ролката и тя наполовина по евтина. Ти си направи сметка как са цените :confused:

Ще намериш оригинален ремък за БМВ за 35лв. на куково лято...не заблуждавай колегата. :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest teror1sta

Мойта за сега е 6. Сменял съм масло,ремък,ролка = 150 лв всичко(ремъка е японски).Бензинов и въздушен филтър=50 лв двата. Мортисъори предни (2) = 220 лв. И в момента имам нова кола :confused: Горене дълго под 5 (пенсионерката-около 100км/ч), градско малко под 10 (с преобладаващи стъргалки и форсажи ).

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На прав път си колега! :confused: Виж колко много англичанки се карат вече

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не знам дали са скъпи частите. Преди два дена сменях ангренажен ремък и ролка на новият ми сивик. Оригиналният ремък е 60лв а роклата 80. На шест цилиндрово БМВ 2.5л обем ремъка му е 35лв ролката и тя наполовина по евтина. Ти си направи сметка как са цените :)

Нещо ни излъга ама нема проблеми зет ми караше същата само че 2л. ремъка и ролката му излязоха 150лв. а моите са 115лв. говорим за цени от доставчик само на подобни консумативи а и малко дпълнение една броня необорудвана предна 200лв. няма да продължавам :D Редактирано от krasimir_01

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И аз съм с англичанка 126 к.с. Втек! Много съм доволен! Но просто попаднах на кола , много търсих и я намерих!Колега ,каквато и хонда да вземеш, НЯМА ДА ЗГРЕШИШ! всичките са МНОООО ЯКИ! !А това за скъпите части на японските коли е мит! Няма такова нещо ! Всичко си е в рамките на нормалното! Нищо фрапиращо!Моя :) съвет е взимай по голям двигател!

Хондите са просто прекрасни.А защо по-голям двигател? За да му гори повече?Аз съм в нея 90% сам, 1,4 литра е и лично за себе си нямам нужда от по-мощна. Знам, че при изпреварване е хубаво да е по-яка, но нямам проблеми и сега. :ph34r:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз в момента карам редно рено 21 90 та година 75 коня на газ и при изпреварване си е супер пъргаво пак кат зема хондичката не ми се мисли просто :ph34r: Щом с реното на магистралата 180 си ги дигам не виждам къде е проблемата и хондето да ги прави :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам до колко мога да съм обективен, но мен лично ако питаш, бягай от коли с газови уредби, освен ако не е на някой колега от форума за да знаеш че е слагано всичко както трябва. имам един познат който преди време си купи голф 4 с газова и изобщо не вървеше добре, даже и на бензин. махна му газовата изцяло и пак същата история. не върви и това е. смея да твърдя че върви по-малко от моята хонда която е 94-та с d15b2, при това супер сток, даже катализатора и стои, а въздушния филтър и е супер зацапан. знам сега че ще кажете "той голфа не е кола" и тва дали е така е друга тема, обаче имам един друг познат който има голф 3, ходи да си го взима от германия, няма газ, няма нищо и върви много. 1.8 му е мотора и може и да ме дръпне даже на по-дълъг път. та това е ... внимавай с газовите уредби. тоя пич с 4-ката прави основен ремонт тия дни и не знам какъв е резултата, ама даже и да е добър - струва ли си?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

не знам до колко мога да съм обективен, но мен лично ако питаш, бягай от коли с газови уредби, освен ако не е на някой колега от форума за да знаеш че е слагано всичко както трябва.

според мен много рядко в чужбина се слагат газови (изключение - за Холандия 2ма познати си вкараха оттам коли с газови инжекциони сложени "фабрично").Ако се слагат - то е защото явно колата ще се кара много... миналата година като търсех кола, всички на които попаднах с газова беше слагана тук. Редактирано от Restless

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest krisko

колега на прав път си тръгнал взимай хонда и не се лъжи :lol:аз имам от няма и 2 месеца 1.3 е мойта :Pама си е добре по нататъка взимам един в-тек и това е :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...