Jump to content
Guest honda_warior

Honda Civic 6gen-дилема

Recommended Posts

Guest honda_warior

имам от доста време CIVIC 5gen хеч.сега посабрах малко елементи за друга количка а тая ще я продавам на брат ми;)разбира се пак ще е хонда но ще е 6ген.от няколко дена се двоумя дали да е хечбек с 3 или с 5 врати(англичанка) 1.4IS.едната маи е доста по-пъргавичка а другата по комфортна.хаиде кажете си и вашето мнение.дано не съм ви отегчил с този вапрос.доста се ровя из форума.сравнявате доста 5ген. с 6ген.но специално за мене 6ген е доста по-добра като визия.на моята таблото е отвратително.това и е едно от малкото недостатъци.обаче как върви......;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Майната

щом не ти се нрави таблото на 5-та, значи няма да ти хареса и таблото на англичанката, затова скачай в хеча, така поне няма да се чудиш от коя врата си влязъл, та ти липсва волана ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично много харесвам 6-тата генерация, в повечето отношения. Доста бих се замислил обаче преди да си сменя англичанката за такава. По-голяма е, моята е достатъчно пъргава, 1.6 115 к.с., мнооого стабилна, комфортна ми е - всичко е на една ръка разстояние, таблото и като цяло интериора ми харесват, возим се по 4 човека с доста багаж и никой не е притиснато притеснен :PМоже би само жабката ми се струва мъничка :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ако караш предимно градско си вземи хеч....особенно D15Z6.........на анг. само махагона ме дразни.......

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

tinki D15Z6 какво ще рече..че е 1.5 114 коня нали.много не съм на наясно с двигателите.иначе карам предимно извънградско.а "ilias" много си прав бате...маи докато не ги покарам и 2-те има да се чудя..само съм се качвал.тука близо до нас има няколко автокъщи.HONDI много много няма,има само една..хеч.и вътре много ми хареса.ама беше 1.4 75p.s. казаха ми че са слабички.да тарся с 90p.s.а тоя махагон при англичанките само на снимки съм го гледал ама и на мене не ми се нрави много:Pно не е голям кусур:P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе civic е модел, замислен за хечбек, кво ги гледаш тея петврати бусове :PСя сериозно - пробвал съм 1.4iS комби на един колега, очаквах да е по-тромава. Все пак ако нямаш жена, две деца, куче и хамстер няма смисъл от пет врати :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Във вторник на Еко-то ще може даже и да покараш,ако дойдеш!Там си ги разглеждай на воля и си решавай.И съвети бол! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

абе за семейна кола всичко що има само 2 врати отстрани не става. 5-вратия хеч си е супер, защото можеш и нещо по-обемисто да пъхнеш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А този 1.4is двигател ,може ли да се развива нагоре ? Защото , аз миналия ден се мерих на един сивик хеч 6г 90к.с. много готина количка ,досега не бях въртял толкова лекичък волан .. а пък двигателчето не можах да разбера дали работи след като го запалихме .. влюбих се в количката ,но ме притеснява двигателчето защото мерака ми е втек ,а досега не съм усещал как "рита" витека. Иначе настъпах я малко доста добре набираше ,представям си втека колко по-добре ще набира..**Малко е извън темата ,но не исках да правя още една за почти същия въпрос .. извинявам се**

Редактирано от Aleksandyr

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега "honda_warior" всичко зависи от това каква кола ти трябва - само за градско или за извънградско и семейна!Аз например ако си бях сам щях да си търся двувратка, но като съм семеен с дете и колички и т.н. представи си неоценимо големия и удобен багажник на хеча или комбито! Да не говорим да си пренесеш нещо обемисто пък!Честно казано на мен тези 90 коня са ми достатъчни защото обикновено карам спокойно, но пък ми харесва страшно високите обороти които може да развие двигателя, защото като реша да изпреварвам или да я изрежа понякога яко просто я настъпвам на 5-6К оборота и тогава ускорението е доста прилично. А това за махагона е въпрос на вкус - наистина не е толкова лошо на живо от колкото на снимка:PИ не съм се возил на двувратка, но предполагам, че комфорта при хеча е по-голям! :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

кво значи докъде може да се развива ... може да се сложи витек глава може да се сложи турбо... много работи могат само мерак и пара да имаш... 1,5 двигателя 114к. е икономичен витек по мойте изчисления... някой да ме поправи ако лъжа :) като искате витеци купето на 6г 125к. е вариант другия е хеч или купе 5г малкия витек.. пак 125 коня... англичанката си е семейна кола тя дава комфорт отколкото динамика и пъргавина ... за един човек с едно гадже... или най много две... ;) хеч-а е решението... по тази причина и аз имам такава

Редактирано от hEka

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

Колега не забравяй ,че има и седан .

 

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest vanko_2

Абе незнам дали само на мен така ми се струва, но мисля че от една страна 4-те врати са си дори екстра и кола с 4 врати винаги се продава по лесно... може и да бъркам, но според мен 4 е по добре от 2 :) + това я няма ситуацията "стани да седна" и винаги можеш да фърлиш бидона с трушията и дамаджаните с ракията в багажника ;) . Също така както казаха колегите махагона на живо изглежда с пъти по добре от на снимка. Друг е въпроса че в 5-вратия хеч можеш да качваш и много и малко, зависи от зора... в 3-вратия може само малко ;). Или с 2 думи един глас от мене за 4-вратите коли.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За мен най-добрия избор беше точно седана. И аз така се чудех японски хеч или английски, случайно видях седана и много ми допадна. Беше с 1.5 двигател точно какъвто търсех и чуденето приключи. Наистина малко рядко се намират, но пък колата според мен е супер. Отговаря на всичките ми изисквания за една кола - доста добро ускорение, по разход е един от най-пестеливите бензинови двигатели, засега, да чукна на дърво, само консумативите съм сменял. Отвътре дизайна не е супер лукс, а е изчистен, практичен; отвън откъдето и да я погледна ми пълни душата. За вървенето признавам че нямам много голяма база за сравнение (само астри и голфове 1.6-1.8), но при оборотите при които другите започват да умират Хондата там започва да се развърта.А, Rust, тва седан TypeR ли е? Не знаех че има; тоя спойлер седи страшно.

Редактирано от keel

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

вие слагате ли си АГУ-та.започнах да се замислям сега като си харесам някоя HONDI4KA дали да не и пльосна едно газово.ама да ви кажа маи за "англичанка" съм по-навит.ништо че са по-тромавички.в събота ще ходя до димитровград да гледам една:)иначе много ми помогнаха отговорите ви.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest tinki

tinki D15Z6 какво ще рече..че е 1.5 114 коня нали.........

Точно така :)

.................иначе карам предимно извънградско.а..........

За извънградско D15Z6 е малко тегав щот 5та е само икономична и след 120-30 не набира добре.............аз бих избрал седан за извънградско

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest al3x

ами нали говорим за кола ,то кола с повече от 3 врати не е кола :):P:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

аз нямам жена, деца и любимци за транспортиране ( на 17 съм :hondarulez: ) ама сега да ви кажа, мисля че 1.5 Втек е по-добре, все пак главата е голяма работа. Аз лично ще си взема 6ген 3 врати, кърти мивки визията :P А относно четиривратата, не мога да кажа много, тук в квартала правихме едно импровизирано състезание, м/у Клио 108коня и 4рвата 114 и клиото победи. Не знам може би е до шофиора, но ти предлага ака искаш да си малко по-динамичен, си вземи 3 врати. Мое лично мнение е това :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...