ivobox 0 #1 Публикувано 4 Ноември, 2007 здравейте нов сум във форума и имам няколко въпроса които са по скоро общи от колкото конкретнипопринцип имам голф, но скоро попаднах на този форум и останах доста приятино изненадан от гордостта с която хондаджиите говорят за своите возила. аз както повечето хора по скоро БЯХ скепртично настроен към японците, но това е от незнание не от нещо друго. бях чувал само, че хондите са доста здрави и че като си земеш хонда отщо зето само караш и сипваш.От доста върал WV фен вече започвам да се осазнавам и виждам че може и да има по добра алтернатива. направи ми впечатление раздела от форума за технически въпроси. ми хора вия говорите за такива маловажни неща: чистачки , какво масло ....да видитефорума на WV. хората направо са закъсали: течове, тропане, скърцане. има два сценария: единия е че просто нищо не се чупи по тиа коли или никой не пише във форума. за последното не мога да се подпиша защото хора има не е като да няма. не знам дали логиката ми е точна но определено бях приятно изненадан.определено се зарибявам по марката, все още не знам отговорите на няколко въпроса:-прословутите части!! видях че има раздел за поръчване от май...та си, което не е мн гот като на първо четене за човек който досега е карал европейскокакви са цените в сравнение с немското примерно и намират ли се части в БГ-наистина ли са толкова надеждни колко чета и ако има някой който е карал примерно нещо немско за да може да направи някакво сравнение-залужава ли си да се инвестра в хонда на 10 год примерно на 100-150к км.този въпрос кореспондира с първия защото може да се наложи смяна на части и освежаване на колицата. да не се окаже че частите са токова скъпи че просто не си заслужава.предварително благодаря колеги. въпросите ми са от нивото на лаик но определно съм заинтригуван от марката Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ShEfA 70 #2 Отговорено 4 Ноември, 2007 Ами... аз сега ще купувам да се надявам до няколко дни кола и това, което знам е, че консумативите стандартните излизат между 450 и 500лв. с труда... скъпо или не знам но повечето хора, които не се занимават с тунинг това и сменят за няколко хидяли километра напред... докато не дойде време морално да се сменят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest tinki #3 Отговорено 4 Ноември, 2007 Правилно си се ориентирал ...........За цените на частите не се притеснявай-не са високи.Темата която си видял за поръчки от чужбина е породена от фанатизма на хондаджиите и неадекватна политика на официалния представител за БГМоя съвет е да не бързаш,разглеждай форума състави си собствено мнение за модел,генерация и т.н.Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Impreza94 0 #4 Отговорено 4 Ноември, 2007 Във всеки по-голям град има дистрибутор на японски авточасти. Намирането им не представлява никакъв проблем, а за по-масовите модели японки дори не са чак толкова скъпи. Скъпото излиза евтино, както знаем, защото е десетки пъти по-качествено от европейската продукция, особено в наши дни. И правилно ти е направило впечатление раздела с техническите въпроси...! Проблемите, които създават европейките на собствениците си са ПРОБЛЕМИ в пълния смисъл на думата. Зачитал съм се и в Opel форума и не можах да повярвам - във всяка втора тема се говореше за основен ремонт, шлайфове, горене на антифриз, завишен разход на масло и некви бруталии още. Да не говорим пък, че са натоварени със електрониката на BOSCH на която не бих се доверил и пари да ми дават. Мятай се на некоя Хондичка и не го умувай много. За теб още има шанс, късметлия си, че си се осъзнал. Ще разбереш какво е да караш кола, а не некоя пародия на такава... Айде толкоз от мен, късмет! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #5 Отговорено 4 Ноември, 2007 както поясниха колегите - добре си се ориентирал частите няма как да се конкретизирт като цена , най-малкото защото не си казал за кой модел и коя година говориш ... просто цените за прелюд и сивик са различни , но най-общо цените на частите за сивик са с около 30% по-скъпи от средното за европейските производители ( но и тук ц Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vartan 9 #6 Отговорено 4 Ноември, 2007 (Редактирано) Ми какво да ти кажа за цените на чатите.Брат ми има форд ескорт 90/91 година и разликата в цената на ремък+ролка беше 15 лева т.е. моят ремък (gates) + ролката ми бяха с 15 лева по-скъпи от неговите.Сигорно ги има и по-евтини . Редактирано 4 Ноември, 2007 от vartan Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Impreza94 #7 Отговорено 4 Ноември, 2007 ...докато аз разбирам трябва да задържа стартера повече от 0.5секунди за да запали...Зависи от колата. На Скуубито ми трябват повече. Старта е малко увлечен, но е винаги от първи път Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivobox #8 Отговорено 5 Ноември, 2007 евала пичове мн сте отзивчиви. не съм очаквал такова разбиране в 2 през ноща. просто нямам думи. мерси още веднъж. ще продалжавам да чета и да се интересувам с удоволствиеопределено спечелихте още един фен Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest beneton4o #9 Отговорено 5 Ноември, 2007 За сега (1 год ползване) съм сменил само консумативи и ляв мигач ,други повреди намам .Относно инвестирането в 10г Хонда -няма да си дадеш парите напразно,с уговорката ,че под инвестиране не говорим за тунинг,защото там е друга работа.Както казаха колегите,прочети по форума ,прегледай колите на хората (има интересни проекти в раздел Хонда спорт) и ще се зарибиш още повече.Абе добре дошъл с 2 думи ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
cK1 28 #10 Отговорено 5 Ноември, 2007 Живо здраво! Хах !Първата кола ми беше Голф 1 - бях много доволен (все пак имах кола с която ходех на училище ) биваше горе долу но от сегашната гледнаточка мога да кажа, че беше зле .. нямаше нищо - демек доста беше опростена но имаше едни проблеми там със запалване, не палене и чукче и наковалня -по едно време разход 15-20 бензин и т.н. и аз бях доволен имах кола .... а бях карал и москвич нали се сещаш.голф 2 - запали му се инсталацията на ихтиман - и баща ми беше доволен караше по-луксозна кола от голф 1 . пък и това било нормален проблем при голф 2 1,3 рабит ... както му казаха в сервиза - скъсани тампони непалене и т.н. но общо взето беха горе долу добре. Както казах имахме и москвич ....и ауди 80 и опел вектра съм покарвал . Демек най-масовите немски шукарии съм ги минал .. немското качество това онова ... И тогава дойде момента да се запозная с японските автомобили в лицето на нисан примера 1,6 - 101 кс. -пройзводство 91 -продадена 92, баща ми си я купи на 70 к км 98 г ... до този момент мойте знания за японските коли стигаха до там, че аз знаех, че те са с капсуловани двигатели и като се развалят не може да им правиш основен ремонт (забравих да кажа че на голф-2ката му правихме основен щото прегря .. ама то било нормално така да става.. датчика се прецакал и не включил перката, а баща ми не е от най-поддържащите колите шофьори )За краткост нисана го продаде на над 350к км .. ако не бройм боядисването и изчукването на ламарините - ремонтите му бяха 2-пъти сменяне на задна биалета ... от едната страна (не ме послуша да смени и 2-те) и стартер Тази кола не го остави нито 1 път на пътя, не си променяше разхода на гориво своенравно, изобщо кола която да ти служи ... какво да ти кажа друго Че хонда имат по-добри мотори ... еми имат Даже ако ми позволи колегата Лоокчо да го поправя - ако вземеш мотор на 100-150 к км и ако е каран душмански ше имаш минимум още толкова , а ако е каран с грижа ... ще го забравиш .. ако не го прегрееш разбира се или не го оставиш без масло за 30-40к км...(справка имаше едно клипче за едни изверги, който причиняваха всевъзможни неща на един сивик - махнаха радиатора , източиха маслото , после не им хареса само това и сипаха вода вместо масло ! .. 2-а дена я тормозиха докато я счупят)Тва е ... обща болка с която съм се запознал за хондите е тресене на волана при натискане на спирачки - аз карам акорд и това е честа болка при него. При сивик се отстранява със смяна на дискове и меки накладки .. при мен проблема все още е на дневен ред макар и доста минимизиран, дори и след смяна на дискове и т.н.Другото неприятно е, че майсторите не знаят как да ти оправят точно колата ... Хубавото е че много рядко се налага ... Успех ! сигурен съм че ще станеш съклубар Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
bat_gogo 1 #11 Отговорено 5 Ноември, 2007 японското качество няма равно Моята я карам вече 1 година или 20000км. Сменял съм само масло, ремък, ролка, въздушен и маслен филтър! защото им беше време! Разхода е винаги еднакъв (при равни други условия), маслото не е мръднало по щеката даже и с милиметър, паля от четвърт , независимо от това дали е студено, топло, влажно и т.н. и нокога не съм виждал стрелката за темпиратурата да навлиза във втората половина от скалата! Дори и когато дърпах 1час (70км.) аварирало рено еспейс, натоварено със 4 души и багаж по не дотам равен път, а двигателя ми е 90кс. вярно тампоните на задното окачване са ми за смяна, но мотора е без грешка!П.С. Внесена е от Италия Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #12 Отговорено 5 Ноември, 2007 Добре дошьл бате взимай хонда и ще си много доволен аз така направих, карам хонда 5 години и се кефя на мах пожелавам ти кьсмет в намирането на хондичка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #13 Отговорено 5 Ноември, 2007 .....според мен най лесна и евтина подръжка имат Сивик 1.3 лесно им се слага газова макар че разходът им е доста малък,ама ако си голям икономист .Ако си вземеш запазена само ще наливаш гориво и ще сменяш маслото Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivobox 0 #14 Отговорено 5 Ноември, 2007 още веднъж благодаря на всичкипросто нямам какво да кажа , просто сте супер пичове Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #15 Отговорено 5 Ноември, 2007 колега сменил съм няколко марки и модели , в нащо семейство японския автомубил влезе заради мен на крадко купих си мотор хонда , и останах стращно доволен както каза само сипвъш и караш , майка ми реши да си сменя колата преди 2г май беше , и незнаеше какво точно иска , аз и споменах за хонда ма тя ме изгледа скиптично и си търсеше , астра , тигра , ибица . но дакото се моткахме из горубляне и показах една 6-та хеч сива , и беше до там с избора на марка ма баща ми не и я взе , че била инвалидна , но след 20 мин попаднахме на сегашната и черен хеч 6-та врътнахме бартерче за старата и кола , та сега е стращно доволна и си е поръчала 7-ма хеч , бащами пък заклет опелджия , от 90-та си караше една вектра гт дето още не я е продал а колата хептен умря / ръжда, гарнитури , антифриза бега яко , кабели и какво ли още не/та накрая клекна да вземе друга и след доста чудене купи примера , но наблюдаваикинаще хонди се е насочил и той към хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Devil_RX 1 #16 Отговорено 5 Ноември, 2007 Абе има и скъпи части. Ремък и ролка ми струват 208лв. За кола 95-та си е доста?! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #17 Отговорено 5 Ноември, 2007 Абе има и скъпи части. Ремък и ролка ми струват 208лв. За кола 95-та си е доста?!за каква кола? да не би просто в магазина да са те натоварили? Защото съм виждал 2х разлика в цената на мигач за 5ген - и това в София. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lamerko 1 #18 Отговорено 5 Ноември, 2007 Абе имаше едно нещо наречено "хонда усещане" ако си карал хонда ще разбереш защо всички обичаме колите си . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Devil_RX 1 #19 Отговорено 5 Ноември, 2007 За Акорд 95-та става дума. Има два ремъка и две ролки. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #20 Отговорено 6 Ноември, 2007 Ми нормално за моята 25лв ремъка Gates и ролка 75лв. и това преди близо 2г на цена на дистрибутор то има и разни боклуци на половината цена ноо после еффтиното излиза доста по-скъпо Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
burner 0 #21 Отговорено 6 Ноември, 2007 Малко късно ама и аз да се включа. Немога да си изкривя душата и да не призная че ревизирането на окачването Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivobox 0 #22 Отговорено 6 Ноември, 2007 доколкото се поинтересувах и попрочетох за сега се ориентирам към сивик 6 генимам няколко въпроса за него понеже имате по реална представа за нещата:-каква е реалната цена на 6 ген възможно най-запазена. от моите наблюдения мин 6к за добро състояние-като двигател кое е най-оптимален вариант за софииския трафик и как стоят нещата с газова инсталация-за кой двигател е най-подходящамерси предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #23 Отговорено 7 Ноември, 2007 доколкото се поинтересувах и попрочетох за сега се ориентирам към сивик 6 генимам няколко въпроса за него понеже имате по реална представа за нещата:-каква е реалната цена на 6 ген възможно най-запазена. от моите наблюдения мин 6к за добро състояние-като двигател кое е най-оптимален вариант за софииския трафик и как стоят нещата с газова инсталация-за кой двигател е най-подходящамерси предварителномай 6ген всичките са с пълни инжекции , но може да се сложи обикновена газова. Мисля, че може би VTEC-E 90 кс ще е най-проблемен в това отношение Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Marcus 76 #24 Отговорено 7 Ноември, 2007 Само да отбележа, 6ген Vtec-e e 114 К.С. (d15z6), ако търсиш икономия, това е твоя избор. Но мисля че под 6000 лв. е може да се намери. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivobox 0 #25 Отговорено 8 Ноември, 2007 (Редактирано) доста се поинтерезувах относто газта и избора на двигателизвода е ясен от това което прочетох: бенз- VTECH, VTEH-E, газ моно или карбураторостава един наясен въпрос: има ли 6 ген моно или карбуратор ?гледах доста линкове и попаднах не 1 нелош руски сайт в който има описани за различните генерации раличните двигателиhttp://www.hondaworld.ru/honda_civic.htmно просто има една невъзможност да се ориентирам да ги разпоснажам кое е моно кое е пълна инжекция или карбуратормерси Редактирано 8 Ноември, 2007 от ivobox Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivobox 0 #26 Отговорено 8 Ноември, 2007 даже по-точно са основно 3 вида абревиатури (естествено има и др видове)-"i"-"i LS"-"VTEC" Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Restless 203 #27 Отговорено 8 Ноември, 2007 доста се поинтерезувах относто газта и избора на двигателизвода е ясен от това което прочетох: бенз- VTECH, VTEH-E, газ моно или карбураторостава един наясен въпрос: има ли 6 ген моно или карбуратор ?гледах доста линкове и попаднах не 1 нелош руски сайт в който има описани за различните генерации раличните двигателиhttp://www.hondaworld.ru/honda_civic.htmно просто има една невъзможност да се ориентирам да ги разпоснажам кое е моно кое е пълна инжекция или карбуратормерсиcatalog.auto.ru също става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivobox 0 #28 Отговорено 8 Ноември, 2007 каталога е доста пълен и подреден с много инфосамо че не е описано дали са моно или пълна инжекция Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Devil_RX 1 #29 Отговорено 8 Ноември, 2007 Някой може ли да каже моята как се води в смисъл какви са и там буквичките, тя е Акорд '95 H23A3.И от къде мога да си намеря ръководство. Имаше една тема обаче там бяха само за монтьори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cucci 0 #30 Отговорено 8 Ноември, 2007 доколкото се поинтересувах и попрочетох за сега се ориентирам към сивик 6 генимам няколко въпроса за него понеже имате по реална представа за нещата:-каква е реалната цена на 6 ген възможно най-запазена. от моите наблюдения мин 6к за добро състояние-като двигател кое е най-оптимален вариант за софииския трафик и как стоят нещата с газова инсталация-за кой двигател е най-подходящамерси предварителнопърво здрастита мн.добре си се ориентираледно време (98г.) имах голф 2 гт90 к.с.и си виках е те това е колата продадох я в критично състояние,както и да голф та голфрекох и решх гти 115к.с викам те тава е болида и събрах кинти и вече търсех идеалната гтйкакокато един пич дойде с една сивик 5ген 90к.с и сложил табелка продава севикам даи да покарам малко това корито да вида как екачх се леле широко ама мн. място бе то по широко от голфабръмнах мотора-палеше се с копче като спортна кола(така беше направено)леле как ревеше беше с спортно гърне Ремус (ама оргинален ремус не някакви прости тръби)страшен звуки като рекох ХОНДАТА и отсекох броих му кинтите и я взех веднага карах я 1 година пез никакъв проблем но в тежка за нея катестрофа (за мен само ребра и синини и 1 месец на легло)си отидеоще на легло си набележих същия автомобил сложих му газ беше просто перфектна 40 000х.к.м само масло филтри и комплект шарнири в последствие събрах още малко парички продадох я успешно и сега съм с 6г. д14а4 сложих и обикновенна газова и колата е просто перфектнае сега ме човърка за 6г б16а2 ама ще видим ТА ОТЛИЧНО СЕ НАСОЧВАШ просто е голям кеф без да се събличш(да караш хонда все едно че правиш любов) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ivobox 0 #31 Отговорено 8 Ноември, 2007 евала Cucci, мерси за подкрепататиа д14а4 и б16а2 кви са пълна инж. ли Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dimy 24 #32 Отговорено 8 Ноември, 2007 евала Cucci, мерси за подкрепататиа д14а4 и б16а2 кви са пълна инж. лиD14A4 1396 90hp SOHC Civic 96/98 B16A2 1595 160hp DOHC, VTEC Civic 91/00 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivobox #33 Отговорено 8 Ноември, 2007 ...и какво за тях.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest dimy #34 Отговорено 8 Ноември, 2007 (Редактирано) код на двигателя І обем на мотора І конски сили І І D14A4 І 1396 см3 І 90hp І SOHC Civic - едновалов без втекІ B16A2 І 1595 см3 І 160hp І DOHC, VTEC Civic - двувалов с втек и 2 -та са инжекциони Редактирано 8 Ноември, 2007 от dimy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Impreza94 0 #35 Отговорено 8 Ноември, 2007 ... dimy, за тоя DOHC VTEC ще му трябват доста повече от 6 хиляди, става дума за шедьовър все пак. някои коментари във форума не препоръчват газ на VTEC и дори на пълен инж., но никой не обяснява защо. ти поне даваш инфо от личен опит което е мн хубаво. аз все още не зам дали 6 ген имат моно или карбуратор, но поне имам инфо за инжекцията . мерси Пич, всичките Сивик шестичка са пълна инжекция от първия до последния, от най-малкия до най-големия, монота няма това не ти е VW, Opel тра-ла-ла. Относно газта...независимо от типа на горивоподаването (фул, моно, карб) газта си е кофтак отвсекаде. Трябва да ти кажа, че ти от инжекцията въобще няма да се възползваш, ако забиеш тая газ. Вместо да наливаш отпадъчно гориво в по-голям мотор, по-добре си вземи малък и си го карай кротко на бензинче - нема по-голяма екстра от това да си караш колата на бензин !!А да сложиш на VTEC газ ...ако не друго то поне "променливо ГАЗоразпределение" ще е в пълния смисъл на думата (изречението) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
iasho 7 #36 Отговорено 8 Ноември, 2007 някои коментари във форума не препоръчват газ на VTECНа VTEC и VTI до колкото знам не се препоръчва газово поради една единствена причина наречена ПРОМЕНЛИВО ГАЗОРАЗПРЕДЕЛЕНИЕ . Аз съм с Б16А2 (хем VTEC , хем VTI) и дори не си помислям за газ-що да си ебавам колата при разход 8,5-9,5 л на 100 км(според карането) Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ivobox #37 Отговорено 8 Ноември, 2007 мерси на всичкивъзнамерявам да дойда на срещата пред еко да се запознаеме. разбрах че правите всеки вторник от 20чмарката много ме зариби определено. п.с.:ако видите червен голф вторник не ме хранете много - ще го сменям Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
manniakk 22 #38 Отговорено 8 Ноември, 2007 6ген d14a3 си и се слага нормална газова. Принципно 6 ген няма моно. Те са MPFI. Дюзите се оправляват 2по2. Или поне аз като го разбирам. Ако някой може да обясни по подробно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Impreza94 #39 Отговорено 8 Ноември, 2007 MPFI ще рече по един инжектор на цилиндър (пълна) и нищо затормозяващо повече. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest lookcho #40 Отговорено 8 Ноември, 2007 още веднъж благодаря на всичкипросто нямам какво да кажа , просто сте супер пичовевиж сега и колко сме досадни след още 5 страници със хвалби ще ти се плаче и няма да искаш да четеш повече Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове