xplod 1 #1 Публикувано 27 Септември, 2007 Искам пак да запитам този път за CRX,2gen/3gen модела със 125 hp(D16А2 двигателя доколкото разбрах).Интересува ме тук как стои въпроса с поддръжката имам впредвид смяна на масла,ремъци,филтри,накладки и т.н.По-скъпа или по-евтина е от на Civic-a(5gen 1.5 купе примерно)?Едно или двувалови са тези CRX-ове?Също така колко повече е разхода на гориво на CRX спрямо Civic-а?Щото като гледам като кубатура са горе долу еднакви.Ясно че CRX-а ще гори повече,но осезаемо повече(+4-5 литра) или разумно повече (+1-2 литра).На няколко места забелязах да се пише Civic CRX.Означава ли това че CRX е,как да кажа,по-бързото на Civic и всъщност си е пак Сивик,ама назобен ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
west bam 107 #2 Отговорено 27 Септември, 2007 Еми не сьм мног голям спец по рексовете ама мисля , че всички са двувалови за другоно незнам аи за пьрви пьт чувам civic crx незнам може и да има ама поне аз несьм чувал за такива оставям на по компетентните колеги да ти обяснят по подробно пожелавам ти успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #3 Отговорено 27 Септември, 2007 Нещо не те разбрах ама ако говориш за двигател д16А2 не е 125 кончета а 160 в технически въпроси има като важна тема за двигатели и доста подробности за тях не съм ного сигурема ама рексовете май така си се водят civic crx нещо като спортна модификация за останалите неща колегите употребяващи подобни модификации ще ти кажат Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kalmara #4 Отговорено 27 Септември, 2007 Нещо не те разбрах ама ако говориш за двигател д16А2 не е 125 кончета а 160 в технически въпроси има като важна тема за двигатели и доста подробности за тях не съм ного сигурема ама рексовете май така си се водят civic crx нещо като спортна модификация за останалите неща колегите употребяващи подобни модификации ще ти кажат И аз съм чувал за "Honda Civic CRX"На много места казват, че са от един отбор....4ген сивик и 2ген рексовете. NCN преден капак е swap-нал. Пък и като гледам повечето рексове са с едновалов и двувалов втек...или пък само двувалка. Рядко до сега съм засичал едновалов рекс без втек...Може пък вярно да са спортен вариант на сивик... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Salamander 0 #5 Отговорено 27 Септември, 2007 CRX 2-ра генерация (1987-1992):CRX ED9 (1987-1990) - 1.6i 16V SOHC (D16A6) - 109 коняCRX ED9 (1987-1990) - 1.6i 16V DOHC (D16A8) - 122 коняCRX ED9 (1990-1992) - 1.6i 16V SOHC (D16Z5) - 124 коняCRX ED9 (1990-1992) - 1.6i 16V DOHC (D16A9) - 130 коняCRX EE8 (1990-1992) - 1.6i 16V DOHC VTEC (B16A1) - 150 коняCRX 3-та генерация Del Sol (1992-1996):CRX Del Sol EH6 (1992-1993) - 1.6i 16V SOHC VTEC (D16Y7) - 124 коняCRX Del Sol EH6 (1993-1996) - 1.6i 16V SOHC VTEC (D16Z6) - 125 коняCRX Del Sol EG2 (1992-1996) - 1.6i 16V DOHC VTEC (B16A2/3) - 160 коняс този списък на двигатели за ЦРХ разполагам аз ето погледни квото те интересуваа 1.5 двигателя на сивик 5 купе се номерира D15B7 едно мом4е от форума с такъв ми каза,4е му хар4и 6л/100км което ми е странно.. а малкия В-тек (D16...) казват ,4е хар4и към 8-8,5л/100км имам познат с автоматик и при него се ка4ва до 9 за цени на консумативи някой компетентен да се изкаже Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #6 Отговорено 27 Септември, 2007 (Редактирано) По-подробно : http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_CR-X За разхода и поддръжката, колегите... Редактирано 27 Септември, 2007 от Ashes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #7 Отговорено 27 Септември, 2007 (Редактирано) ...12 на сто ги излапва, при това без да я настискам много много, на дългото от германия, вече не веднъж съм писала дойде със около 8 на сто, но по онея пътища вече с много ръчка...Хммм.12/100 си е сериозен разход.Колежке (по поста ти съдя че си от нежните създания,sorry ако греша) предполагам 12/100 е разхода ти със VTi 160 hp.А за 125 hp версията някой да има данни-разход,поддръжка и т.н.От казаното дотук следва,че ако ще взимам CRX вероятно ще е двувалка,следователно по-скъпа поддръжка.Пък и тоз разход хич не ме радва.Все пак очаквам още коментари по темата.Колкото повече знам толкова по-добре. Редактирано 27 Септември, 2007 от xplod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MAD DOG 445 #8 Отговорено 28 Септември, 2007 Ако искаш динамика за сметка на комфорта,вземи си ЦРХ.Колегите ти казаха основните неща.Разхода ми над 10/100 не е отивал и в най-зверските режими на каране.При спокойно каране 6-8/100.Много хубаво щеше да е ако е 300к.с.,гори 3/100 и струва 3000лв,ама не е. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #9 Отговорено 28 Септември, 2007 Ми не знам,ама аз сам с двигател б16а2 и при наи зверското каране не ми е харчил повече от 10/100,което за кола 160 коня си е направо невероятно Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
blackw 0 #10 Отговорено 28 Септември, 2007 1-вата генерация CRX се води Civic CRX Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #11 Отговорено 28 Септември, 2007 (Редактирано) CRX 2-ра генерация (1987-1992): CRX ED9 (1990-1992) - 1.6i 16V SOHC (D16Z5) - 124 коня DOHC Незнам от къде ги вземате тези инфота Редактирано 28 Септември, 2007 от MIYAMOTO Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest beneton4o #12 Отговорено 29 Септември, 2007 Абе цялата тема е много странно формулирана .Човек прочети полезните технически теми в форума (ще ти отнеме време ) и доста от въпросите ти ще изчезнат.Задавай ги новите въпроси един по един,а най-добре отиди на някоя среща на хонда клуба в твоя град и ще можеш най-добре да прецениш коя кола е за теб Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #13 Отговорено 29 Септември, 2007 (Редактирано) при мен разход при 100км/ч извънградско се върти около ~5.5литраградско ~7литратова си говорим за нормално каране , ако ръчкаш си расте нагоре , но повече от 10ка е трудно.црх-а е с мотор Д16А8 - 124к.с. DOHC / демек двувалка / Редактирано 29 Септември, 2007 от Founder Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest policeman #14 Отговорено 29 Септември, 2007 (Редактирано) Аз така се колебаех и взех та си купих и Сивик и ЦРХ И от двете коли съм много доволен,но ЦРХ-а е за удоволствие(комфорта липсва) ,а Сивика за града и е супер икономичен С който и мотор да вземеш от тях ще бъдеш доволен от динамиката ,като естествено надписа DOHC VTEC е най-доброто в жанра Успех! Редактирано 29 Септември, 2007 от policeman Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #15 Отговорено 29 Септември, 2007 Вече добих представа какво искам горе долу.Ако ще е CRX-варианта със 150 коня,доколкото АЗ разбрах имало и с VTEC някакъв вариант.Ако намеря Civic VTi е идеалния случай.Сега друго ме притеснява обаче.Аз обичам да си карам бързо,но и също да въртя доста.А досега съм въртял с ръчна щото на кола с предно най-лесно става.Тук идва проблема че при една бърза справка от моя страна установих че едно каре за CIVIC е 185 до 200 лв Аз поне така разбрах,когато колата е с предно и въртиш доста се прецакват каретата (и окачването също) и съединителя.А както споменах те не са от най-евтините.Аз все пак не съм син на Рокфелер,а един средностатистически студент и не ми се дават сума 500 лв.през няколко месеца за карета,не дай си боже и за съединител и станаха 1000 кинта.Нека някой,който е навътре в нещата (не ме разбирайте погрешно,не искам да кажа че другите ще са неразбиращи) да сподели така ли стоят наистина нещата с "въртенето",кое се прецаква и наистина ли е толкова скъпо? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kalmara 49 #16 Отговорено 29 Септември, 2007 Вече добих представа какво искам горе долу.Ако ще е CRX-варианта със 150 коня,доколкото АЗ разбрах имало и с VTEC някакъв вариант.Ако намеря Civic VTi е идеалния случай.Сега друго ме притеснява обаче.Аз обичам да си карам бързо,но и също да въртя доста.А досега съм въртял с ръчна щото на кола с предно най-лесно става.Тук идва проблема че при една бърза справка от моя страна установих че едно каре за CIVIC е 185 до 200 лв Аз поне така разбрах,когато колата е с предно и въртиш доста се прецакват каретата (и окачването също) и съединителя.А както споменах те не са от най-евтините.Аз все пак не съм син на Рокфелер,а един средностатистически студент и не ми се дават сума 500 лв.през няколко месеца за карета,не дай си боже и за съединител и станаха 1000 кинта.Нека някой,който е навътре в нещата (не ме разбирайте погрешно,не искам да кажа че другите ще са неразбиращи) да сподели така ли стоят наистина нещата с "въртенето",кое се прецаква и наистина ли е толкова скъпо?Хъъъ...тъй като и аз съм средностатистически ученик...ще отговоря подобаващо на част от въпроса - знам че при дрифт със коли с предно много се прецакват каретата...значи би трябвало и само с пилене да се износват... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1058 #17 Отговорено 30 Септември, 2007 Вече добих представа какво искам горе долу.Ако ще е CRX-варианта със 150 коня,доколкото АЗ разбрах имало и с VTEC някакъв вариант.Ако намеря Civic VTi е идеалния случай.Сега друго ме притеснява обаче.Аз обичам да си карам бързо,но и също да въртя доста.А досега съм въртял с ръчна щото на кола с предно най-лесно става.Тук идва проблема че при една бърза справка от моя страна установих че едно каре за CIVIC е 185 до 200 лв Аз поне така разбрах,когато колата е с предно и въртиш доста се прецакват каретата (и окачването също) и съединителя.А както споменах те не са от най-евтините.Аз все пак не съм син на Рокфелер,а един средностатистически студент и не ми се дават сума 500 лв.през няколко месеца за карета,не дай си боже и за съединител и станаха 1000 кинта.Нека някой,който е навътре в нещата (не ме разбирайте погрешно,не искам да кажа че другите ще са неразбиращи) да сподели така ли стоят наистина нещата с "въртенето",кое се прецаква и наистина ли е толкова скъпо?Пич,що не си купиш най-добре един Голф?Тия Хонди са с много скъпи части и явно не са за теб Правя ти една бърза справка и ти казвам ,че каретата са по 80лв. и не ги хвърляш през месец,както и съединителя,който комплект е около 250-300лв.ЦРХ 150к.с. е VTEC, друг вариянт за втора генерация няма и е двувалов.Хайде със здраве,стъпи на земята и чети !Във форума има хиляди теми и те са само за Хонда Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
KamiKadzeDelSolTypeR 0 #18 Отговорено 30 Септември, 2007 И понеже не горят мно единствено моя и на дамската част на црх дел сол се виждат по често по сф улиците иначе не харчат, извънгратско до към 120-130 км обаче почнешли да влизаш в Втека и почва да си цоца яко На магистралата от Ст. Загора като и лепнах 200+ и стой4е гледай разход 12-13 знаеш ли кога - когато ме дърпа болид от F1!!! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Еди Ведър #19 Отговорено 30 Септември, 2007 Незнам за кво говори те тука ама гледам едни глупости глупости дет ги нема никаде за разход на б16а2!!! ТвА 10 на 100 да не е 1-2-3-4-5 (80км/ч) и после 300 метра поенерция Наистина мойта има малки модове ама под 14л не ми пада незнам за кво говорите а като дам стъпка и отива и към 20л..баси мамата тя гори като Ферари Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
plamoni 37 #20 Отговорено 30 Септември, 2007 Незнам за кво говори те тука ама гледам едни глупости глупости дет ги нема никаде за разход на б16а2!!! ТвА 10 на 100 да не е 1-2-3-4-5 (80км/ч) и после 300 метра поенерция Наистина мойта има малки модове ама под 14л не ми пада незнам за кво говорите а като дам стъпка и отива и към 20л20 ЛИТРА ,ти да не си моднал и дупката на резервоара Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
No Limit Performance 180 #21 Отговорено 30 Септември, 2007 Пацо , гледай ся ква кола си си купил деа , дет горяла 20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #22 Отговорено 21 Октомври, 2007 Да питам едни неща дет не са ми ясни.Хонда CRX 2 gen.(по малкия 125 к.с. дето е)или Мазда МХ-3 V6(133 к.с)?Кое от двете е по-пъргаво и върви повече(макс. км/ч).Може ли някой Сивик 5 gen.(с изключение на VTi дето е 160 к.с.) да се опре на MX-3 V6? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Еди Ведър 135 #23 Отговорено 22 Октомври, 2007 Да питам едни неща дет не са ми ясни.Хонда CRX 2 gen.(по малкия 125 к.с. дето е)или Мазда МХ-3 V6(133 к.с)?Кое от двете е по-пъргаво и върви повече(макс. км/ч).Може ли някой Сивик 5 gen.(с изключение на VTi дето е 160 к.с.) да се опре на MX-3 V6?..... на тая Мазда 5 генерация Втек 125кс може да се опре на ускорение но на максимална скорост едва ли иначе Маздата ги бие всички по разход на бензин Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.OFF 539 #24 Отговорено 22 Октомври, 2007 ....евала ти прайм за тоя пост ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
johnyboy 1 #25 Отговорено 22 Октомври, 2007 Няма как да пропусна ... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Crx™ 29 #26 Отговорено 22 Октомври, 2007 Поздрави за поста не съм писал много време в форума обаче вие нямате спирачки бе Колега някаде ти беше казано в темата купи си голф няма да останеш разочарован !Кефа цена няма може ти гори 20л/100км ако пиеш бензин не бира мои Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #27 Отговорено 23 Октомври, 2007 Как веднъж не видях тея хора да се хвалят бе. Никой не се оплака от разхода. Разберете най-накрая че бърза кола за малко пари НЯМА. За тунинг пък да не говоримето ти едно оплакване от мен...баси гадните хонди.... 2 карета съм сменил за около 300лв двете и вече 3-та година драг/дрифт/каквото се сетите и нещат да се разтракат.ужасен разход.... тия двигатели са със собствено мнение! веднъж харчи 7.3 градско лятото, след това харчи над 20.. ако не и повече и това е 1.5 двигател (е сега....пропускам да кажа че последния разход е чисто пистово каране и не се пада под 6000 и така цял ден)Мазда В6? Такава стокова аз я отнасям... ВТи-то също ще я отнесе. Далеж по-тежка е пък и да ти кажа честно май е и малко по-трудна за тунинг.Поздрави на всички Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
xplod 1 #28 Отговорено 23 Октомври, 2007 (Редактирано) Ко ми се зъбите не мога да разбера?Да съм ви изял обедната закуска-не съм,да съм казал нещо обидно-не съм.Питам си като белите хора.Кви са тези персонални обиди и този тон?Нали това е целта на форумите-да се пита да се обсъжда нещо.Ся вие като имате Хонди и като знаете всичко за тях и ко?Царе ли сте или ко?Искал съм малко да гори и много да върви-еми да така искам.Кой вътрешно не иска такава кола,а?Или вие всичките сте от рода на Рокфелер и имате супер много пари за пилеене,но поради някаква причина все пак карате Хонда,а?Айде стига с глупостите и нападките,че не аз,ами май вие сте още в пети клас,търсещи да се заядат с някой момченца.Ако ще казвате нещо по темата казвайте,ако ли не запазете си излишните коментари за себе си.Пък ако темата е ТОЛКОВА БАНАЛНА и тъпа,нека модераторите я изтрият. Редактирано 23 Октомври, 2007 от xplod Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
prelude 311 #29 Отговорено 23 Октомври, 2007 Ко ми се зъбите не мога да разбера?Да съм ви изял обедната закуска-не съм,да съм казал нещо обидно-не съм.Питам си като белите хора.Кви са тези персонални обиди и този тон?Нали това е целта на форумите-да се пита да се обсъжда нещо.Ся вие като имате Хонди и като знаете всичко за тях и ко?Царе ли сте или ко?Искал съм малко да гори и много да върви-еми да така искам.Кой вътрешно не иска такава кола,а?Или вие всичките сте от рода на Рокфелер и имате супер много пари за пилеене,но поради някаква причина все пак карате Хонда,а?Айде стига с глупостите и нападките,че не аз,ами май вие сте още в пети клас,търсещи да се заядат с някой момченца.Ако ще казвате нещо по темата казвайте,ако ли не запазете си излишните коментари за себе си.Пък ако темата е ТОЛКОВА БАНАЛНА и тъпа,нека модераторите я изтрият.правилно е да се каже "какво",а не "ко"!иначе мисля че ти додоха доста изчерпателни отговори колегите по темата,докато ти не започна да говориш за някакви мазди.приличаш ми на човек който не е наясно със себе си все още,за да избере кола-пък ни занимаваш маса народ.наистина искаме да помогнем на хората,но в един момент прекаляваш.а онова което написа ,че хем нямаш пари,хем искаш да правиш дрифтове въобще няма да го коментирам защото ми е под достойнството.защо не попиташ и за кола,която хем върти гуми до 200км/ч ,хем не ги хаби въобще?така няма да има нужда да даваш пари и за гуми..... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest FROSTY #30 Отговорено 23 Октомври, 2007 Ахахахахааа.... отдавна не бях влизал във форума... ама тук станало много весело бе! Пич, като за теб -> ВАЗ 2101, такава кола ще си вземеш на цената на едно оригинално каре за Хонда (от Бултрако ), може и за по-малко и после ВЪРТИиииии.... ГАааааааз.... Също така е хубаво първо малко да се почете и после да се пита, за да не изпадаш в смешно положение... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ashes 3 #31 Отговорено 23 Октомври, 2007 (Редактирано) Намериш ли си читава Хонда и ако се грижиш за Нея няма да те остави! А това, трябва да се прави и трябва да си направиш сметката дали ще можеш да отделяш парите, защото жената може да те остави, но колата не трябва ! Сменяш всичко навреме и колата ти се отплаща, ако не... най-малкото е безотговорно! Няма кола, която да гори малко , парите за бензин са разход , няма начин Не е сериозен проблем, като имаш караш, ако нямаш, вървиш пеш... Ако, са проблем, си вземи Сивик 1.5 90 коня и си свиркай! ЧАСТИТЕ НА ХОНДА, НЕ СА СКЪПИ, друг е въпроса, ако нямаш парите за тях! Няма евтина кола, всичко около Нея е разход ! Но, в това отношение Хонда управляват Хондите, са е*а*ти издръжливите коли, аз се учих на моята Вземи отиди на някоя среща, да те просветлят хората. Редактирано 24 Октомври, 2007 от Ashes Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MIYAMOTO 449 #32 Отговорено 24 Октомври, 2007 ,ще си я запиша някъде във "важните".Я по-добре вземи се запиши тук:www.renault-bg.com/forum Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lookcho 98 #33 Отговорено 24 Октомври, 2007 стига бе хора разкатахте го момчето ... Дидо даже го прати рено да си взема Истината е , че преди да си взема тая кола и аз бях в подобно положение , минаваха ми срамни мисли през главата .. бях паднал до там че можеше да си взема калибра само и само да е нещо дето върви ,а виждах че нямам парите да си купя VTI-ка ... мечтаех за HONDA ,а ме плашеше мисълта за частите и ремонтите ( преди това карах рено ) ... ами въпреки всичките мнения и препоръки ( даже 106рали ми предложиха като много бясно ) си намерих една кола дето никой от познатите ми не я беше чувал ... е сега си я обичам повече от всяка друга кола която съм имал и въпреки че може да си взема по-голяма тая няма да я продам и няма да сменя марката един съвет от мен xplod, каквото и да правиш , както и да го измислиш :1. не се карай с хората от кой да е форум защото може да се окаже някой ден, че само те могат да ти помогнат !!!2. по никакъв повод не си купувай нещо различно от ЯПОНСКА кола !!!3. ако искаш кола която да чупиш , да не харчи и да става за дрифт и да е ефтина - вземи си някоя състезателна жигула от рали-форума ( имаш по едно време за по 2Клв някакви ) и й сложи метанова уредба , но ако те урежда минималния разход на бензин за единица мощност и вървене - вземи си Хонда ае със здраве и дано откриеш колата която искаш П.П. не е точна информацията , но разгледай първо catalog.auto.ru за да си горе-долу осведомен за това кое колко и как Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове