Jump to content
Draik

Теч на вода под жабката

Recommended Posts

Проблема наи вероятно е че ти се е запушил отливника или там както се казва отпред.Махаш кората до предното стъкло отвън и там в лявата час имаш едно доста дълбоко мястои в края на което има място за оттичане на водата. То най-вероятно е запушено, то се пълни с вода и прелива от мястото от което смучи въздух вентилатора което се пада отдясно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Draik благодаря ти много за съвета. Тази сутрин открих и още един проблем, възникнал вероятно от влагата в купето ми. Плата от тапицерията на тавана ми се е отлепила през нощта. Искат ми 100 кинта за нова ;) Само проблеми имам с тая Хонда мамка му ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нещо не мога да открия причината за тоя теч. Пусна ли вентилатора да дърпа външен въздух в дъждовно време и почва да ми тече под жабката вода. Кво ли не разглобих и не мога....... и не мога да открия причината. Дано никой не се е сблъсквал с проблема, но нека все пак се съберат малко повече мнения по въпроса. Благодаря Ви предварително! :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Съжалявам че ти се бъркам в темата, но ми се струва че и на мен ми е подобен проблема на 6ген. - винаги след палене вентилатора ме лъхва с тропически облак влага и замъглява джамовете дори на топло - някъде се трупа вода... дали не е същото? Ти 6ген ли си?Мен само климатика ме спасява поради изсушаващия си ефект.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

При силен дъжд на вън на всички хонди тече под жабката ,и като не ти е работила колата и я запалиш и пуснеш духалките цялото предно стъкло се изпотява за няколко минути.Ама от какво е бали го :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rust

При силен дъжд на вън на всички хонди тече под жабката

Айде да не е на всички хонди . На мен нито ми се запотяват прозорците , нито ми тече ... За жалост не мога да помогна как да си оправите проблемите , но това с теченето и запотяването не е нормално .Принципно ако прозорците отвътре са чисти ще се запотяват по-малко . Моите ги мия с една жълта кърпа от ОМВ /струва около 5лв/ и върши прекрасна работа. За по-сигурно може първия път да ги измиете с парцалче със спирт /с цел обезмасляване/ и оттам-нататък с хавлиена или микрофибър кърпа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми течеше колата като си я купих. По същия начин - като завали и си пусна парното и течеше под жабката..Но в един сервиз ми решиха проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

QUOTE(Greenwater @ Sep 4 2007, 02:41 PM) При силен дъжд на вън на всички хонди тече под жабкатаАйде да не е на всички хонди . На мен нито ми се запотяват прозорците , нито ми тече ... Ей фръц-фръц :rolleyes: Дай и аз да са пофала :D п.п. Абе Дани, той майстора ти е подръка всеки вторник :P Не излагай най-бързата. Таа вода тежи :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ПЕРФЕКТЕ�_28

Може би при повечето хондички има някакъв фабричен недомислек от ония с малките ръчички и малките....... :rolleyes: Относно жълтата кърпичка, едва ли ще помогне при 100% влажност. От тази влажност ми се разлепи дори платното на тапицерията на тавана, а нощем тая влага така кондензира на таблото , че не мога да си видя приборите по него. Тук става въпрос за теч, а не просто за вкарване на външен влажен въздух през парното.Хондичката ми спомена за някъква пластмаса под решетката пред предното стъкло. Чакам да ми изпрати снимка на това решение и ако и аз оправя моят проблем, ще постна поетапни снимки тук, за да се погрижат и другите пострадали собственици :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе нещо не мога да открия причината за тоя теч. Пусна ли вентилатора да дърпа външен въздух в дъждовно време и почва да ми тече под жабката вода. Кво ли не разглобих и не мога....... и не мога да открия причината. Дано никой не се е сблъсквал с проблема, но нека все пак се съберат малко повече мнения по въпроса. Благодаря Ви предварително! :rolleyes:

....много ти е мощен вентилатора и затова!!!Моя и той беше много мощен и засмука една крава от пътя като минавах през едно село едвам успях да я изкарам после през вратата сложи си по слаб вентилатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди Ведър, форумът и по- конкретно темата е поставена понеже се търси помощ. Не ти е бил силен вентилаторът, а по- скоро обгазяването в града ви и затова кравата не е била крава, ами някоя мацка която си качил пътьом. Ако си тук за да дрънкаш глупости, си намери друг форум!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

без малко зор нема решение само на теория не се решават проблемите щом те притеснява тоз проблем меташ се у колата и газ при некой майстор ако не ти изнася ценово обличаш си некои вехти(употребявани, стари) дрешки запретваш ракави и си оправяш проблема другото си е дъра бъра ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Еди Ведър, форумът и по- конкретно темата е поставена понеже се търси помощ. Не ти е бил силен вентилаторът, а по- скоро обгазяването в града ви и затова кравата не е била крава, ами някоя мацка която си качил пътьом. Ако си тук за да дрънкаш глупости, си намери друг форум!

...ееее не ти е до майтап sorry...и на моята във влажно време се изпотяват стъклата трябва да ги бърша постоянно с кърпа,много е изнервящо аз отврям леко прозореца и всичко се оправя

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери филтъра под жабката да не се мокри той и от там да ти влиза влага ,защото под него или до него е улеят от който влиза въздух от вън, след като го свалиш тогава виж дали от този улей не влиза вода отвън.Филтъра е плосък правоъгълен и малко трудно излиза . Дано да съм бил полезен.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега с мнения тук можем да ти кажем че ауспуха ти е виновен едва ли непросто освободи си 40 минути през деня ... вземи някакви по мръсни дрешки, и залягай под-жабката и гледай точно от къде идва теча ... по-принципЪ, когато водата се изпари, се получават отлагания (като от варовик), които можеш да следваш за да се ориентираш от къде идва проблема ...наскоро в един пасат краката ни плуваха във вода ... причината беше задръстен оточен отвор на водосборната кутия пред стъклото ... при което водата се качваше на нивото на серво помпата и на парното и познай след това къде влизаше ? право в краката на шофера на стари голфове съм виждал точно в тези водосборни кутии в краищата им, точно на ъглите корозират и пропускат вода при дъжд ... но вътре след като се изпари, се вижда ръждива следа по стените и т.н.така че огледай колега , и както казваше колагата Magnum "използвай главата си" ;) не като чук разбира се ;) мисля че можеш да си спестиш ходенето на сервиз ако имаш желание и време ;) ... ако е ръжда мажи с грунд и готово :) ако те скъсан маркуч или нещо по сериозно -> изолир банд, тел, клещи и мамата ! :)

Редактирано от CryoGen

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

QUOTE(Greenwater @ Sep 4 2007, 02:41 PM) При силен дъжд на вън на всички хонди тече под жабкатаАйде да не е на всички хонди . На мен нито ми се запотяват прозорците , нито ми тече ... Ей фръц-фръц ;) Дай и аз да са пофала ;) п.п. Абе Дани, той майстора ти е подръка всеки вторник ;) Не излагай най-бързата. Таа вода тежи ;)

много смешно ,няма що.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,Имам същия проблем - при силен дъжд почва да капе в краката на пасажера - точно под самия климатик.Пиша тук заради съвпадението на симпромите и най-вече заради единствения смислен отговор в Post #2.

...Махаш кората до предното стъкло отвън и там в лявата час имаш едно доста дълбоко мястои в края на което има място за оттичане на водата...

Моля за повече подробности за този преливник от коя лява страна е - гледано отпред или?Как се маха кората - обикновено тези "операции" ги правя за първи път и винаги има поражения. :)Или както веднъж каза johnyboy"обучението е скъпо". Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

"Преливника" е в ляво погледнато отпред на колата. Махаш чистачките, махаш внимателно закрепящите щипки на кората, вадиш кората под чистачките и гледаш вътре какво става. Това за мен е и най вероятната причина да се пълни вътре, просто трябва да се поизчисти...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз го имах тоя проблем....реших го като махнах пластмасовата кора отпред и изчистих отвора за оттичане на водата и сложих силикон на пластмасовата кора тъи като уплатненията и се бяха скъсали и имаше вероятност при по силен дъжд да влиза вода под кората и от там право в отвора за въздуха ..........

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес погледнах въпросната кора и махането й хич не ми се видя безобидно.Гледам, че има 2 вида щипки - едните откъм двигателя и едни кръглички откъм стъклото. Как да сваля едните и другите без поражения? Омбре сервиз ( :D ) занимава ли се с такива дейности?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с много тънка права отверка в топло време и внимателно.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Слушай какво колега и аз,имах същия проблем недеи да вадиш нищо ако освен не искаш да почистиш листата.Слагаи силикон (черен) по цялата дължина и си готов.Няма смисал да правиш нищо друго.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес погледнах въпросната кора и махането й хич не ми се видя безобидно.Гледам, че има 2 вида щипки - едните откъм двигателя и едни кръглички откъм стъклото. Как да сваля едните и другите без поражения? Омбре сервиз ( :D ) занимава ли се с такива дейности?

Както каза и колегата, щипките на кората се вадят с малка отверка и внимателно! Става не е невъзможно, просто по внимателно и ще успееш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Днес свалих кората.Проблем с дупките за оттичане на вода няма - изсипах 5 литра и си изтече без проблени.На предната част на отвора за въздух за купето сложих парче от шише за минерална вода :blush1: залепено с двойнозалепваща лента - за да не 'подлизва' вода идваща от между кората и стъклото. Въпреки, че и там са предвидени едни малки каналчета за отвеждане които бяха тъпкани с фин боклук и които почистих. Заради този точно боклук мисля, че е преливало в отвора за купето.Изолацията на кората към стъклото хич я няма - разпокъсала се е от стареенето.Смятам и аз да сложа черен силикон там.Въпросът е ако се наложи някой път да махам пак тази кора ако съм сложил силикон как ще се отлепи?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

еми какво да ви кажа на скоро реших да свалям въпросната КОРА и сичките ми щифтове се оказаха изпочупени и си пукнах стаклото отпреде като савсем лекички опрях отверката на ръба на стаклото :blush1: ся закрепих положението като ми го лепнаха но немога цял живот да карам така със сигурност :). При мен проблема беше че засмукваше листа в парното и ставаше мармалад вътре сеедно имам турнадо в колата :P ся не влизат листа, вода но на каква цена. Наистина внимаваите с тия тупи щифтове на кората и много внимателно сваляне НЕ УПИРАИТЕ НА СТЪКЛО!!!:P П.С. някои незнае ли откаде да си накупя щифтове :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

..и си пукнах стаклото отпреде като савсем лекички опрях отверката на ръба на стаклото ...

Колега, поста ти закъсня с 1 ден. :DИ аз съм пукнал стъклото. Нямам идея как точно, явно много малко му е трябвало. Наистина трябва да се внимава много при тази операция. Редактирано от Ивайло Петков

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз вече минах от там срещу 180 лв.чисто нов и после теча дойде.И се наложи да мина тук там със силикона.А копчета само по-моргите ще намериш.Аз,от там си намерих.И внимателно с ОТВЕРКАТА.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

съжалявам колега :hondarulez: аз се разминах с 30 лв. за 1 лепка :lol: за сега! И се пак някои незнае ли откъде може да си намеря поне щифтове :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги и аз имам подобен проблем само дето моя теч е под волана. Кабелите се мокрят при дъждец, както и цялата стелка в краката ми. Махнал съм всички видове кори отпред при чистачките и отдолу на волана. Отводнителните канали съм ги продухал с водоструйка но проблема остана. Ако някой може да даде идея ще съм благодарен. !!!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колеги само със селикон се оправя проблема.При мен започна да тече едва когато ми смениха предния прозорец до преди това всичко беше ОК.След некадърни майстори черният селикон оправи всичко :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Вчера реших да се възползвам от слънчевия следобед и да видя колко пластмасови щипки ще успея да изпочупя докато махна кората под чистачките, общо 9 (девет) паднаха под ножа, но накрая се получи ето това:

Публикувано изображение

Публикувано изображение

Сега чакам да завали някой по-силен дъжд за да видя дали има някаква полза от тези уплътнения.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз направих в сряда (тази седмица) същата процедура като rusen4e, но нямах фото под ръка (но смимките щяха да са като на колегата). С разликите, че сложих всичките уплътнения на пластмасата и използвах уплътнение за врати и прозорци, което закупих от Алати (Варна). Вероятно го има и в Практикер. Имаше 2 цвята бял и кафяв. Избрах кафевия, за да не си личи много там където се вижда. Има на метър и в пакети. На метър е по 70ст. (69ст), а в пакетите е по 1лв/метър. Продава се сдвоено и ако искаш го поставяш така или го разделяш за да стане единично. Аз взех 3 метра (като го раделиш ставая 6 метра), като го разделих и залепих, ми остана около 1 метър. Процедурата със силикона не ми харесва(а и да не му се налага на някой след това да си сваля тази кора) и всеки, който не е скаран с ръцете си и харесва колата си, ще предпочете да подмени стрите си уплътнения с нови. Не знам как го правите това с чупенето на прозорци или пък щипки. И аз счупих на една от кръглите щипки едното краче, а на друга 2-те крачета, но това стана при поставянето им(поради мое невнимание и бързане), а не при ваденето. Това са последиците от общо 2 вадения и слагания на пластмасовата кора.

Колата е англичанка. При мен забелязах, че тече в краката на пасажерското място, когат в проливен дъжд спрях(натиснах спирачката по-рязко) и след това минах през легнал полицай(вентилатора не беше включен). Преди това не съм карал в проливен дъжда и не ми е текло, на мсясто като си стои колата, пак няма проблеми колкото и силен да е дъжда. Не съм тествал колата след направената интервенция и ще дам пак мнение, когато карам в проливен дъжд за резултата.

Запотяване на предния прозорец имам предимно от външната страна и затова през първите 5 минути каране, трябва на всяка минута да пускам чистачките. Отвътре се запотява само когато дам масимално на топло, а в купето студено, т.е. този ефект се наблюдава презпървите 10 мин след като вляза в колата (и колата вече е загряла за да духа горещо).

Редактирано от rook

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

и аз сам един от многото с аквариум :lol: тези дни трябва и аз да правя същата процедура но аз си мислех че ми тече от трабичка за отводняване на шибедаха а не от климатика :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей rusen4eИмаше ли ефект?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, колеги. Отскоро и аз се сдобих с Хонда ЦРВ - 2000год. При първото ми миене на автомобила, забелязах теч отпред в дясно в краката на пасажера. След като попитах един от майсторите в сервиза на Хонда, ми обясни че това е един от минусите на Хонда, защото не са поставили капак върху вентилатора на купето и когато кората върху предното стъкло с времето се поизкриви и от там директно водата между стъклото и кората влиза, и тече върху вентилатора. Браво на колегите идеално са го измислили с това уплътнение.Публикувано изображение

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...