Jump to content
Калоян Кателиев

Назад към природата

Recommended Posts

Публикувано изображение

 

 

 

Марка: Konwagen

 

Модел: Karutz - прототип

 

Година на производство: n/a

 

Габарити: n/a

 

Тежест: 86kg на купето и 210kg за двигателя

 

Гориво: био-зоб / био-люцерна

 

Двигател тип: Dual-Дзвер, 8 копита, 2 клапана

 

Работен обем: голям

 

Макс. мощност: 2HP @ 460 тропота за минута

 

Макс. галопиращ момент: като му свирнеш "Дьееееее, мам-м-мка ти да е*а крастава!"

 

Червена линия: до насиране на двигателя

 

Макс. скорост: 54 km/h

 

Ускорение: 0-30 km/h за 6,7 сек.

 

Еластичност: 5 сек. от 30 до 50 km/h

 

Разход: 2 торби зоб на ден (селско и извънселско)

 

Емисии: черни, миризливи - производителят препоръчва монтаж на aftermarket говнализатор за събиране на вредните емисии

 

Макс. брой пасажери: половин катун

 

Макс. товароносимост: 80kg сено + 1/4 катун

 

Окачване: предница - твърдо "МакБастун", на тръби и царги с пирони ; задно - твърдо "МакБастун" с подсилени лагери

 

Асистенции: спирачки - възвратен ход на кантърмите със сочна псувня по шопски ; дросел - плясък с кантърмите по мотора и по-сочна псувня по шопски ; сервоуправление - n/a

 

Екстри: няма

 

Цена: по пазарлък

 

 

 

 

 

Днес ме е отлепила тъпотията. Ако някой има подобни идеи, пускайте да се смеем и тъпеем, че на работа е е*ати скуката! ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майкооооооо :D:D:fun: потекоха ми сълзи от смях ! :D:D:):ranting: Евала, колега, убиец си ! :D:bg:

Редактирано от kalmara

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само една малка неточност си допуснал, колега. Този двигател като гледам не е с 2, а с 4 клапана (2 дъвкателни и 2 дрискателни) :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
:fun: ....луд,луд :ranting: ПП пусни некоя снимка да видим двигателя....

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

P.S. Даже като се замислиш - може да се направи twinturbo при зареждане с по-люта зоб. :ranting:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:fun: ....луд,луд :ranting: ПП пусни некоя снимка да видим двигателя....

...ами снимки на изгорелите газове не искаш ли :D:D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А ха ха хаах. :ranting: Няма такъв смях днеска!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Fieldy_

И .. малко тунинг и от мен на същата тематика : :ranting:

Публикувано изображение

Кустом манията не е подминала и това возило както виждате ... чупи винкел...меко окачване , лята джанта.. отсякъде е рулззз.Друго както се вижда е и кожения салон и ролбарите които са си нововъведение за моделчето.двигателя тук е 1 к.с но пък за това е мн пъргав, по нисък разход и повече маневреност. :fun:

Публикувано изображение

Този горд собственик си седи лекинко и лупи семки в завидното си возило което спира погледа на мало и голямо.За съжаление несе знае името на Фирмата извършила префасонирането на този мустанг в тва творение на изкуството.Както може би сами забелязвате .. разликите с предходни модели са видими за всеки дори и за неразбиращите,,а те са .. 2 к.с къси кормилни шанги,ниско спортно окачване отпред и малко по високо такова отзад.отново забелязваме все по широко ползваните летни джанти..и не напоследно място високо вдигнатите калници отзад ...за разлика от предходния роадстър тук наблудаваме лек неангажиращ сенник .всичко това разбирасе окрасено в подобаващи цветове които се подразбират.. :D

Публикувано изображение

Разбирасе няма да подминем и класическите модели .Стилът и класата говорят само за себе си .

Публикувано изображение

Лимузините са били винаги предпочитани от мега звездите......

Публикувано изображение

Ето и нещо в стил Рашанн Мъссъл прототипът е с името Клаляска GT....

Очаквайте още спиращи дъха модели на студиото ... :D

Редактирано от Fieldy_

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

:);):)

 

Тунингът е як! Т'ва с летите джанти е добро. Проблемът си остава в изявено твърдото окачване. ;) За тези, които пожелаха да видят двигателя - ето схема:

 

Публикувано изображение

 

А клапаните наистина са 4, както каза колегата PreludeManiac. ;)

 

Сега, ако някой ми поиска снимка на тръбата за източване конденза на климатика ... айде да не я показвам, че ше ни гепят комплекси. :box:

 

@kalmara: колега, twin-turbo може, ама не му за виждам на шофера. :slap: Много е близо до горещата турбина. Даже е съвсем срещу нея. Представяш ли си как ше се почувства, като удари максималния галопиращ момент? :D:)

Редактирано от Rammkopf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

гагагагаггагага е неееееМакс. галопиращ момент :slap::box:;):);):D:):)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Fieldy_

"Асистенции: спирачки - възвратен ход на кантърмите със сочна псувня по шопски ; дросел - плясък с кантърмите по мотора и по-сочна псувня по шопски ; сервоуправление - n/aЕкстри: няма"Това направо заземява.. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Toзи модел 4х4 ли е заводско ? А т.нар. скопяване как влияе на мощността ? :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Rammkopf

Toзи модел 4х4 ли е заводско ? А т.нар. скопяване как влияе на мощността ? :)

На мощността не влияе, но изтънява гласчето на класона. ;)И не е 4х4, за съжаление. Само с предно предаване. Шефът на завода твърди, че са се опитали да я направят във вариант със задно, но инженерите са стигнали до извода, че се "опитват пред коня каруца да вържат" и са се отказали. :slap: Редактирано от Rammkopf

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest ShEfA

И да отбележим - камшично запалване!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Откачалки такива просълзих се от смях :blink::lol::|

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Публикувано изображение

Спортна версия :blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Добре де, ама никой не каза какво става като се пусне Vtec-а на 150 тропота в минута. Кой клапан как се отваря. Дали клапаните на изходящите колектори са wide open (широко отворени) като входящите, и какво става като се скъса гумичка на клапан и започне да чади смазка от ауспуха. :blink::lol:

 

 

П.П.

ИзрУди такива :| Направо ще ме скъсате.

Редактирано от Antony

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, т'ва е Konwagen. ;) Нема VTEC. ;) Изпускателните клапани не са wide open - narrow open са и са почти постоянно запушени от мухи, които ядат "нагара" по тях. За щастие, системата е снабдена с мултивлакнеста чистачка с автоматичен контрол след всеки клапан и се разклаща, за да изгони мушиците да не пречат на изгорелите газове. :( Относно гумичките ... интересен беше въпросът и звъннах в завода да питам. Оттам троснато ми отговориха, че не се късат, освен ако двигателят не е с "обратен наклон" и буталото не се опита да влезе отвън навътре. Но това не било проблем при двигателите от този вид. "Двигателите" на рикши били по-предразположени към такова нещо поради вида, към който спадат и модерната ни епоха. :|:lol::blink:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ровейки, пак попадам на тази забравена темичка.Отново я препрочетох и отново смях на макс. :);) ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, а преди два дена отбелязахме един година от просъществуването й. Все още не мога да измисля нещо по-оригинално, обаче. :cool: Ше се пробвам по-усърдно. :)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Бих искал само да вметна, че са пропуснати редица гласови команди както за спиране (нема а са трепаме са!), така и за достигане на максимален галопиращ момент.

 

Спиране:

1. Ооуууууууууу бееееееееее!

2. Рррррррррррррррр!

3. Аччч! (цаиччччч)

4. Дурррррррррр!

 

Ускоряване (допълнение към посочената от колегата гласова команда):

1. Гяяяяяяя! Гяяяяяя!

2. Връииии!

3. Връи майната си гъзина!

 

Овладяване на превозното средство в кризисна ситуация:

1. Пууу, дейба ваща мама улава! Връвете като Ора!

1.1. Пууу, дейба стопанка ви дейба! Връвете като Ора!

2. Връй у пАто, мама ти деба шашава!

3. Къдяяяя, къдя ръгнааааа, къдяяя? Къдя, макя ти деебааааа!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
някой запознати лица можеби ще се сетят кой е екипа и коя лабораторията , но ... това което сте на път да видите е свръх секретна разработка за екологичен транспорт ...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

как ви ги ражда главата такива простотий :lol::cool:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...