ozonbg 1 #1 Публикувано 15 Август, 2007 Дано да не досаждам вече с елементарните за повечето от вас въпроси... Просто някой, който знае да ми каже как се свалят гумираните накрайници/не знам как се наричат точно/, които са свързани към свещите/на снимката долу/. После вече знам как да отвинтя старите и завинтя новите/поне така си мисля/. Благодаря предварително! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
AMD 347 #2 Отговорено 15 Август, 2007 Дърпаш смело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #3 Отговорено 15 Август, 2007 ловиш и внимателно дърпаш нагоре.успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #4 Отговорено 15 Август, 2007 мерси за отговорите Та изкарах един от накрайниците и се изненадах колко надълбоко в корпуса на двигателя се намира свещта. Явно сам не бих могъл да ги сменя, както си мислех в началото Какъв ключ е нужен за целта и може ли да се закупи отнякъде? Или най-добре да търся майстор да свърши тая работа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
MonsterOOD 100 #5 Отговорено 15 Август, 2007 Колега палиш си колата и отиваш на бензиностанция примерно ОМВ и си купуваш ключ за свеши 16 мм. стъва около 7-8 лева ментета са ама върщи работа. Успех Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Iceman 40 #6 Отговорено 15 Август, 2007 Колега палиш си колата и отиваш на бензиностанция примерно ОМВ и си купуваш ключ за свеши 16 мм. стъва около 7-8 лева ментета са ама върщи работа. Успех2 подобни ключа купих и отвих, ама свещите не се отвиха, съответно си върнах ключовете, а продавачката изглеждаше така: И си намерих един качествен, пък си сложих новите Денсо! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Lyubo 0 #7 Отговорено 15 Август, 2007 Колега палиш си колата и отиваш на бензиностанция примерно ОМВ и си купуваш ключ за свеши 16 мм. стъва около 7-8 лева ментета са ама върщи работа. Успех2 подобни ключа купих и отвих, ама свещите не се отвиха, съответно си върнах ключовете, а продавачката изглеждаше така: И си намерих един качествен, пък си сложих новите Денсо! Ако става въпрос за Т-образните ключове с чупещо рамо и аз потвърждавам ГОЛЯМ БОКЛУК СА.И аз съм счупил няколко.Накрая си намерих един доста дълъг (като тръбичка), по скъп е но е железен.Най-добре е преди да го купиш да го пробваш на място, дали е достатъчно дълъг и дали влиза хубаво докрая, защото мястото е тясно и ако е малко по дебел ключа пак не става. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
krasimir_01 84 #8 Отговорено 15 Август, 2007 Да аз си взех един ментак руски с малко подсилване вече не се разглобява нооо гледай в камъка за свечите да има гумичка която да задържа свеща в ключа иначе ще ги вадиш по по;овин час едната а и си спомням че някой във форума отдавна продаваше оригинални инструменти Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest ozonbg #9 Отговорено 16 Август, 2007 Преди малко изкарах останалите накрайници от любопитсво/кабели дето са свързани към свещите/ и се оказа че втория е плувнал в масло, в дупката има около 2 санта масло... Третия също беше леко омаслен. Първия и втория са напълно сухи. Това какво означава, загазил ли съм я много щом е проникнало масло там? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest Майната #10 Отговорено 16 Август, 2007 Преди малко изкарах останалите накрайници от любопитсво/кабели дето са свързани към свещите/ и се оказа че втория е плувнал в масло, в дупката има около 2 санта масло... Третия също беше леко омаслен. Първия и втория са напълно сухи. Това какво означава, загазил ли съм я много щом е проникнало масло там? не си загазил, споко - просто иди при майстор да ти смени едни кръглички гумени оплътнителки и си топ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
misho 50 #11 Отговорено 24 Август, 2007 (Редактирано) По-лесен вариант за отвиване не съм се и сещал досега а именно:Отворих кутията на гидорчето. Извадих си малката чашка N16 и с удълженито и си отвих свещите съвсем нормално!Нямаше я гумичката в чашката която би задържала свеща, за целта с една скромна пръчица с магнитче извадих свещите и хоп готово!Аре няма да обеснявам обратният ред на завиване.По отношение на ключовете за свещи ментаци - Да много са! Редактирано 24 Август, 2007 от misho Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #12 Отговорено 24 Август, 2007 ozonbg колега, сигурен ли си че искаш ти да си смениш свещите? Както е тръгнало ще вземеш да решиш да оправяш и проблема с маслото и да питаш как се сваля капака на клапаните. Отиди на майстор моля те, не причинявай такива неща на колата си. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #13 Отговорено 24 Август, 2007 майстор ми ги смени споко И уплътнението под капака ще ми го сменят някой ден. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ozonbg 1 #14 Отговорено 25 Август, 2007 впрочем може и да няма нужда от смяна, вчера отворих двата проблемни отвора на свещите и след близо 400 км няма никакво проникнало масло там, ще продължавам да следя на някакъв интервал какво става Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове