Jump to content
REDASI

Въпрос за АГУ на Accord

Recommended Posts

Публикувано (Редактирано)

Имам същия двигател на моя АКОРД и го карах на пропан-бутан, като бях изминал само 10000км.Двигателя започна да работи неспокойно и шумно , преди това си мъркаше.Ходих при ОМБРЕ , който каза , че на този двигател F18A3 се износва разпределителния вал , ако се кара с пропан-бутан. Спрях да карам на пропан-бутан , поне да огранича пораженията. Това е с което мога да те посъветвам. Остава ти да си решиш!

Редактирано от REDASI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

Имам същия двигател на моя АКОРД и го карах на пропан-бутан, като бях изминал само 10000км.Двигателя започна да работи неспокойно и шумно , преди това си мъркаше.Ходих при ОМБРЕ , който каза , че на този двигател F18A3 се износва разпределителния вал , ако се кара с пропан-бутан. Спрях да карам на пропан-бутан , поне да огранича пораженията. Това е с което мога да те посъветвам. Остава ти да си решиш!

толкова да са чупливи тези двигатели ?! :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

на мен пък ми е много чудно как става тоз номер да се износи пък разпределителния вал който няма нищо общо с гаста или аз съм в голяма грешка или незнам ако има някой по светнат да обясни :D

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изгарят леглата на клапаните, нататъка се сещай сам :D Има хора в тоя форум които са виждали с очите си последствията от гаста на F серията :P Нека те да разкажат :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Accord F18A3

Изгарят леглата на клапаните, нататъка се сещай сам :lol: Има хора в тоя форум които са виждали с очите си последствията от гаста на F серията :D Нека те да разкажат :tongue1:

И аз се интересувам от тоя въпрос. Ако има някой, който е виждал и е препатил с този двигател и АГУ нека сподели за да не страдаме и ние. И аз отдавна си мисля за газчица ама все ме спира оня лаф за икономията и мизерията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

[толкова да са чупливи тези двигатели ?! :D

...............чак пък толковааа........ :lol: моя предния акорд беше F20Z1 и беше по рождение с АГУ - слагано в Италия, фабрично така да се каже, освен яко зацапване на дросела от "мръсната газчица", нямаше друг проблем вседствие употребата му само и изключително на газ, продадох го на 202.000 км (вероятно реални но знам ли...), режеше се и на газ и на бензин перфектно, до 3-та превърташе гуми, а ако има проблем в клапаните се сещате че няма да има тяга, нали? Беше с обикновена АГУ......ами това е.В интерес на истината друго си е само на бензин да се кара, газта има доста недостатъци и проблеми, но с тия цени за съжаление ако караш много градско е НЕРАЗУМНО. На сегашния акорд се принудих да сложа също газ и точно за 1 месец си изплатих АГУ-то!!! Сега пестя по 600лв на месец за евентуални ремонти по клапаните и вала :tongue1:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Майна , евала , за същото им говоря !!! ама не слушат :tongue1: нека газта да ми идва по 3-4 хиляди лева по-евтина годишно , пък клапаните ако искат да се изпарят ... ще си купя нив двигател ,че при тия разлики може и б18 да е ... за кутииките , едната я взех за 80 ( тая на дюзите ) като има и по-евтини , а другата за ламбдата я взех за 60 лв с монтаж 10лв за едната и 20 за другата(включваше и настройка ) ... схеми има из форума и за двете ,но не мога сега да ти ги търся :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

за кутииките , едната я взех за 80 ( тая на дюзите ) като има и по-евтини , а другата за ламбдата я взех за 60 лв с монтаж 10лв за едната и 20 за другата(включваше и настройка ) ... схеми има из форума и за двете ,но не мога сега да ти ги търся :D

Благодаря за отговора на питането ми :tongue1: И аз търсих из форума, ама не намерих :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз, аз, аз го ядах с тия легла и вал :D:D;) ама пък в момента не на гас ами на метан жуля... Какво да кажа Пловдив София 7лв. ( билета за рейса е 10 ;) ) Няма да казвам големи разлики в цени но... да кажем на всеки 200 км градско пестя 30 лева , вие кажете как е... А иначе колега слагаш ли газова или метан на такъв двигател трябва през 15-20 хиляди км да отваряш капака и да поглеждаш как стоят нещата. Регулаж клапани правиш и всичко трябва да е 6+ ;) Поне така ми разясниха по-висшите хонда майстори :tongue1: Айде със здраве ;) ........... Само да спомена днес дочух, че се очаква бензина да скъпва още... то незнам накъде повече :lol:;);) ЪЪъъъъъ Майната : За този акорд който казваш, че е слагана в Италия, най вероятно когато е слагана е била подменена главата или просто от завода е излязла с подсилени легла на клапаните и затова не го е имала този проблем. Просто тези наще легла са от някаква метална сплав , а тези които не се влиаят от гас мисля че са чугунени...

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз, аз, аз го ядах с тия легла и вал :P;);) ама пък в момента не на гас ами на метан жуля... Какво да кажа Пловдив София 7лв. ( билета за рейса е 10 ;) ) Няма да казвам големи разлики в цени но... да кажем на всеки 200 км градско пестя 30 лева , вие кажете как е... А иначе колега слагаш ли газова или метан на такъв двигател трябва през 15-20 хиляди км да отваряш капака и да поглеждаш как стоят нещата. Регулаж клапани правиш и всичко трябва да е 6+ ;) Поне така ми разясниха по-висшите хонда майстори ;) Айде със здраве :D ........... Само да спомена днес дочух, че се очаква бензина да скъпва още... то незнам накъде повече :P:cool::) ЪЪъъъъъ Майната : За този акорд който казваш, че е слагана в Италия, най вероятно когато е слагана е била подменена главата или просто от завода е излязла с подсилени легла на клапаните и затова не го е имала този проблем. Просто тези наще легла са от някаква метална сплав , а тези които не се влиаят от гас мисля че са чугунени...

А имаш ли аванс процесор на метановата ? И аз съм на метан, само че двулитривия мотор F20B6 , питал съм на няколко места и досега не съм намерил авансатор.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

А имаш ли аванс процесор на метановата ? И аз съм на метан, само че двулитривия мотор F20B6 , питал съм на няколко места и досега не съм намерил авансатор.Ай от метан неразбирам, само знам че е ефтино да се движа с такова гориво и го правя :cool: Аз взех колата така от Германия и не съм барал нищо. Всичко си е нормално и нямам намерение да барам.

Редактирано от jamo

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ай от метан неразбирам, само знам че е ефтино да се движа с такова гориво и го правя :cool: Аз взех колата така от Германия и не съм барал нищо. Всичко си е нормално и нямам намерение да барам.

Правилно, щом нещо върви добре не се бара. :) Предполагам уредбата ти е инжекционна?Имаш ли съществена разлика във вървенето (ускорение, мощност) между бензин и метан ?То авансатора за това се слага, доста по-добре върви на метан с него и разхода пада. Но за съжаление тукашните майстори на метан нямат подходящ за тази Хонда.Затова ми беше любопитно каква и как ти е монтирана уредбата , щом е слагана в Германия сигурно доста по кадърно е направена.А аз трябва да си погледна клапаните както казваш, досега не съм ги регулирал.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Restless

0887 405626 Румен Роев, в момента е на море след 10-ти август май си идва

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

мерси, ще му звънна по-нататък да видим какво ще предложи

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Момчета, взех си хондата (F20Z1) с газова уредба монтирана в Италия, газовата е LANDI, с ламбда контрол, не е газов инжекцион.Всеки разправя че била голям бъг пък аз досега не съм имал кой знае кви ядове веше проблеми със празния ход и се оказа че и е много богата сместа.Коригирахме го и се оправи.Разход:11,5 на яко ръчка, на бенз:9,5 пак на ръчка.Това за F-серията малко ме стряска.Някой да каже черен опит с подобни мотори.Иначе ми направи впечатление като я взех че клапаните тракат здраво регулирах ги и сега е добре.Може би са оставени с голяма хлабина нарочно, ама кой знае.Колата върви добре горе долу само на изкачване нямам много вътък и на газ и на бенз.Още не съм изхвърлил катализатора и може да е от него.Колега по добре си сложи газов инжекцион имам познат който кара с такава уредба и каза че е много доволен, разлика в разхода на бенз и газ нямало колата харчела колкото на бенз.Ако имаш възможност сложи со холандска уредба по добри са от италиянските(и по скъпи естествено).А за икономиите:карам колата вече 15000км само на газ.При 10/100 бенз по 2 лв са 3000лв.При 13/100 газ по 1лв са 1755лв.Прави си сметка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да по-добре е с метан, ама е по-скъпа уредбата, по-тежки елементи(3 бутилки по 20 литра общо тежат към 50 килограма празни), по-рядко се срещат метанстанции, нямаш гориво за много километри.Общо взето е супер ако караш предимно в града.Една колежка имаше микра с метанова уредба и се возеше по евтино от градския транспорт.А и да не говорим че е бая по опасна метановата уредба.А и мойта не набира добре в баира на 5та.Но ми прави впечатление че ако е дълъг баира първо пада скоростта до към 60-70 и тогава набира по-добре.Е аз я оставям да свали скоростта де щото иначе 4та и газ.Та не мога да си обясня как при 60 на 5та набира по добре отколкото при 100-120 :lol:.Ако само jamo е имал ядове с клапаните да не би да е било от нещо друго или... не знам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Някой друг , който е с Хонда Акорд , двигател F18A3 и газова уредба с изпарител ,да си каже впечетленията .Има ли проблем с двигателя и т.н.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest Benji

и аз съм на газ но мотора ми е 2.2 и съм минал 10000км на газ и за сега(да чукна на дърво)нямам никакъв проблем. разход на газ със климатик и каране до120,130км 10лградско 11,13л :lol:

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминах само 10000км на пропан-бутан и двигателя започна да работи нестабилно , с вибрации , шумен , чува се чукане. Някакъв автомонтьор , в самото начало , преди да измина тези 10000км направи реглаж на клапаните и наскоро след изминатия посочен пробег , друг автомонтьор провери хлабините на клапаните и за изненада бяха с хлабина 0,15мм при зададени от производителя 0,25-0,28 и 0,28-0,32 ( цитирам по памет).Дали малката хлабина на клапаните и каране с пропан-бутан е причината за последствията в/у двигателя.За уточнение :че е започналото износване на разпределителния вал , констатирано в сервиза на ОМБРЕ и това се дължи , че колата е карана на газ.Колеги , преди всичко това, двигателя си беше супер- не се чуваше като работи , не трепваше-нямаше вибриции .Палих колата и се любувах на равномерната и тиха работа на колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Изминах само 10000км на пропан-бутан и двигателя започна да работи нестабилно , с вибрации , шумен , чува се чукане. Някакъв автомонтьор , в самото начало , преди да измина тези 10000км направи реглаж на клапаните и наскоро след изминатия посочен пробег , друг автомонтьор провери хлабините на клапаните и за изненада бяха с хлабина 0,15мм при зададени от производителя 0,25-0,28 и 0,28-0,32 ( цитирам по памет).Дали малката хлабина на клапаните и каране с пропан-бутан е причината за последствията в/у двигателя.

а дали първия майстор си е свършил работата както трябва ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз като си купувах Акорда (6-та ген. типтроник) довереният ми съветник поръча да я огледам добре не просто (задължително) да няма , а със сигурност НИКОГА да не е слагана газова уредба . Не че бензина не е скъп , но нервите са ми по-скъпи.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...