Jump to content

vegata

Фен
  • Мнения

    73
  • Присъединил/а се

  • Последно посещение

Обществена Репутация

0 Neutral

Относно vegata

  • Ранг
    Потребител
  • Рожден ден 19.10.1984

Contact Methods

  • Website URL
    http://

Profile Information

  • Пол
    Мъжки
  • Място
    PK
  1. Абе не става явно съм затъпял нещо...
  2. Опа извинявам се, ама нещо съм забравил как се качва снимка директно за да се вижда в поста. https://www.dropbox.com/s/xcp0p28dva8wkxv/IMAG0319.jpg Надявам се така да стане!
  3. Здравейте колеги, Понеже и аз си поиграх малко със същото табло могада споделя опит. За да спазя тона на колегата отворил темата ще почна с разходите: на мен ми се хвана малко по-евтино защото може би аз си го правих. един метър диодна лента с 60 диода на метър и студено бяло осветяване, която струваше 6 лв. Има и по-евтини, но не ми се търсеше. Времето за всичко заедно с изтриването на жълтеникавото покритие на уредите отзад някъде около 4-5 часа с демонтажа, но само на таблото с уредите. Останалите неща по-натам. Аз добавих и осветление за стрелките и се получи следното: https://docs.google.com/file/d/0B1AdeirUkDi4Y0VxcjJXMVgtbG8/edit Свети доста силно, като за регулирането на силата си използвам стандартния върок отстрани на таблото. Дано да ви хареса. На снимката се вижда доста тъмно, по принцип свети доста силно но не дразни и не изморява окото. Вижда се дори и през деня. Ако имате питане съм насреща за съвет, помощ или просто за лафче
  4. Почистване на фарове

    Това с фурната е интересно Не знам обаче като се нагрее стъклото как ще му подейства рязката промяна на температурата. Твоите със стъкла ли са или с пластмаса отпред. Кофти е тва да му се не види, а е кофти и като са се зацапали фаровете. Човек да не знае как да постъпи. Утре ще е деня на мъчението ако измисля нещо ще снимам и ще кача снимките за да ви улесня...евентуално... .
  5. Здравейте на всички,Рових из темите ама не намерих конкретен отговор на моята дилема за почистване на фаровете. От известно време ми прави впечатление че фаровете стоят някак си тъмни като ги погледнеш отпред. Оня ден ми изгоря крушка на мигача та го свалих и изчистих - е направо блесна, както и да е изчистих и другия, ама фаровете и те трябва да минат по същия път. Та въпросчето ми е има ли някой ентусиаст като мен да си е изчистил фаровете на колата и как го е направил? На мойта като гледам освен да сваля стъклото не виждам друг начин, обаче леко ме притеснява да не се изпотяват после или пък да не се счупи та егати белята. Някой правил ли е подобно нещо и какво всъщност се постигна? Има ли по добра светлина, лесно ли се сваля стъклото? Абе кой каквато идея или опит има е добре дошъл. Предполагям че ще е интересно за всички. Ако вече има такава тема се извинявам предварително, ама не можах да намеря. Колата ми е ACCORD 2.0 96' със оригинални фарове.
  6. Парното

    "PDF" е Adobe acrobat документ, сервизен каталог за колата. Проблема е че тези файлове се разбиват много трудно.
  7. Парното

    Колега, каква ти е колата? Ако е този акорд от снимката мисля че трябва да запретнеш ръкави и да свалиш панела с уредите за парното. Задната част на "врътката" за регулиране на температурата представлява зъбен механизъм, който движи едно жило, което пък от своя страна задвижва кранчето за "топло-студено". Спорд мен именно в тоя зъбен механизъм е въпросното прескачане, за което споменаваш. Иначе след като свалиш панела лесно можеш да си поправиш лампичката за да свети нормално защото явно прекъсва някъде. Не знам как да извадя няколко страници от сервизния каталог за да видиш точно последователността на работа, но не е нещо прекалено сложно. Трябва да се свалят малко пластмаси, но както разбирам нямаш друг избор. Другото нещо, което можеш да направиш е да си провериш кранчето на парното дали се движи нормално, то се намира точно зад двигателя на единия от маркучите които влизат в купето (намира се зад всмукателните колектори на двг отдолу) ако имаш идея как да разбия PDF-а на странички бих могъл да ти пратя и страничките с въпросната процедура но явно е много трудно (поне за мен). Успех и ако имаш трудности пиши
  8. А защо не прегрява...???
  9. защо кареме Honda

    Колеги отдавна искам да разбера кой какво намира в хондата като кола изцяло(вървене, здравина, икономичност ...). Нека всеки сподели защо е избрал точно това защото аз лично много трудно бих избрал друго вече. Не че няма и други хубави коли, ама... . Та аз например имам предпочитание към марката заради високата надеждност , досега не ме е оставяла на пътя и надявам се да не го прави занапред. Много жилав и доста икономичен двигател (а и засрамвам този онзи по пътищата ) Та нещо от тоя сорт. Дано не ви се види глупаво или пък да повтарям темата, но просто ми е любопитно кой какво намира в хондата. ...
  10. Пичове работата си е японска... тоест днес сложих новия ремък и там всички неща, бръм и запали от четвърт. Работи по добре от преди, сега само ще си регулирам клапаните и . Та да знаете акорда с мотор F20Z1 има защита за такива проблеми. имах нещастието(или може би щастието по-точно) да се убедя в сигурността на тая система. Така че газ до ламарината и редовно сменяйте ремъци но задължително с качествени.
  11. Ами занимавам се с двигатели от доста години но предимно огромни( по 30000 куб. см)и там не съм имал проблеми с такива удари(но там е различно). Имам сервизния каталог за двигателя и там ясно се вижда че буталата са с елипси, ама дали са помогнали не знам. Радостно е че няма много такива като мен но все пак мислех че някой ще сподели опит с подобно нещо. Днес взех нови ремъци и ролки утре ще запаля колата и ще пиша какво е станало. Дано да е малкия дявол наистина че сега се возя с пунтото на приятелката ми и.....
  12. Здравейте, много лошо ме предаде акорда днес. Не че ме е предал ама се скъса ангренажния ремък. Не се усети нищо просто все едно че загасих двигателя( той си и загасна де) и няма палене. Както и да е, не можа да запали и разбрах че е ремъка. Не знам дали колата е защитена ,ама ако не е лошооооо. Веднага след белята без да знам какво се е случило естествено опитах да запаля ,ама тц не ще , но двигателя върти стегнато , а не хлабаво като когато са ударени клапаните. Сега ще сменя ремъка и дано да е малкия дявол ама ако не е.... не знам. Молбата ми е ако някой има идея дали тоя мотор (F20Z1) има защита да сподели или ако някой е имал такъв проблем да сподели как го реши и малко инфо да даде. Ако са отишли клапани откъде ги взе, гарнитури и т.н. Дано не съм пропуснал вече пускана такава тема, но търсих из форума. Благодаря ви предварително и стискайте палци че....
  13. КИЛОМЕТРИ

    Здравейте, и аз да кажа нещо за моя Accord за година и 5 месеца съм навъртял 47000км само на газ. В момента колата е на 178000 (поне това показвва километража, на който не вярвам) Колата е 96' но си личи че е на повече километри. На колко точно никой не знае, но досега да не чуе дявол без ядове, само като я взеех смених отпред отдясно всичко шарнири и накрайник. За тия километри само газ и чат пат бенззззззззз. Но колата няма ядове. С добро масло и повече мерак ще ме слуша още дълго
  14. Kолега виж ламбда сондата. Аз имах подобен проблем и се оказа проблем със сондата. Двигателя ти мисля че е F20Z1, който е 131к.с. Също така може да не ти е наред датчика на дроселовата клапа или дбитомера на въздуха. Абе една сериозна диагностика и си готов. Успех
  15. Civic-a ЗАГАСНА (d15z3 АНГЛИЧАНКА)

    Ами намерихме едно реле (главното реле) то даваше проблем и извадихме от него джа кабела палеше колата сичко нормално.Зглобихме я и като е запалих почна да работи като на 3 цилиндъра да трещи и да шарди....................незнам вече кжо да е правя....
×