Peshqx 0 #1 Публикувано събота в 23:58 Здравейте, приятели. от известно време съм се ориентирал към покупката на джип, като HONDA CRV 1 gen , ми допада най-много. Изчетох доста страници, форуми по темата. - гледах и клипове в youtube как се регулират клапани (изпуск.) на около 20 хил. км, когато колата се кара на газ. (Plamen Petkov - много готин и ентусиазиран пич) И така.... Това което искам да разбера е следното: И двата мотора B20Z1 (149к.с) и B20B (128к.с) изискват регулярно отваряне на капака на двигателя за преглед и евентуална настройка на клапаните. За сведение: Аз от 5 години карам голф 3 и съм му навъртял 55 000 + км, дотук , без да съм отварял капак на двигател за регулиране. Само масло на двигателя сменям .И до сега не бях чувал за това. Но смятам да вдигна малко нивото. Доста четох из форуми и групи и вече знам, че Хонда ЦРВ 1ген са изключително здрави и безпроблемни, стига да се обслужват точно както е предвидено, както и трябва. Въпросите ми са: Вярно ли е, че B20B (128к.с) е по-добрият вариант за газифициране (бях го прочел във форума) и така ли е в действителност наистина? Също така - знаете ли дали на Тойота РАВ 4 1-ва генерация се налага същото регулиране на клапаните като е на газ ? ДА СПОМЕНА: Освен хонда црв и тойота рав 4 (само първи ген) , не мисля, че нещо друго ме е спечелило (прегледал съм и четох и за витари,фронтери,паджерота,террано и т.н...) @Слави CR-V @CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1615 #2 Отговорено преди 17 часа (Редактирано) Здравей @Peshqx На голфа който караш са хидравлични клапаните,при Хонда са механични, от там и нуждата от регулиране. Ако ще взимаш 1ген Хонда търси да е без газ. Много има вече да са продават с нужда от основен ремонт . Ако намериш такава сложи хубава газова,за да има повече км и живот главата,има тема за газифицирането. Това за здравината е вярно ,но и 3ген е супер и много по-добре държи но газ,карам в момента такава. Това дали 128ке по-добре да се газифицира не съм чел аз никъде. И 128к.с и147к.с при газ искат регулиране на клапани между 15-20 хил км пробег ,колкото по-добре е настроена газовата е повече пробега. Рав4 1ген я дават с хидравлични клапани поне по инфо в нета,тоест не се регулират. При покупката отчети че купуваш 25-26 годишна кола ,1ген страда много от ръжда. Виждал съм основни части по окачването пред разпад,и как се движи тази кола без да убие пърниците си незнам. Редактирано преди 17 часа от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Peshqx 0 #3 Отговорено преди 9 часа Много благодаря! Ще послушам твоя съвет за купуване на црв1, което не е имало газ. И ще го обурудвам аз с газова. Аз съм от Пловдив и бих се радвал да ме насочите към някой, който наистина го е правил много пъти на този модел и знае спецификите. Също четох, че има разни "решения" с допълнителни омаслявания или нови легла на клапаните и тем подобни, както и да се настрои газовата умишлено по-богата смес. Бих се радвал, ако мога да срещна с някого, който прави редовно реглажи на Хонда црв 1 и наистина е в час с тези неща. Другия ми вариант е да взема Тойота рав 4 1ген пак на газ. Като съм голям фен и на двете марки и съм имал сивици и скутерче Хонда дио което още го карам без да съм барал стокови двигател и нямат умаряне! Но пък и рав 4 1ген не са толкова срещани колкото Црв 1ген в България Весели празници! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1615 #4 Отговорено преди 8 часа Тема която да прочетеш Сащия човек написъл темата и газифицирал хиляди Хонди и ремонтирал двигателите им. Слага газови само на Хонда,получаваш цялостно обслужване и газова. Вече в Плавдив сервиз ,ако вземеш от града си искай преглед в сервиз. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове