Jump to content

Recommended Posts

Здравейте от скоро съм собственик на хонда црв 3 ген 2.0 150 ръчка фейслифт ,питането ми е волана на место е лек няма шумове,тропания всичко е на ред докато не почнеш да караш с над 30 км волана става твърд и не се връща на където го оставиш на там стой моля помогнете ходих по сервизи едни казват че е рейката други че е модула който оправлява рейката забравих да кажа рейката е електрическа .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не, волана не се връща или поне не на пълно и при всички ел рейки е така, волан се връща само на такива с хидравлика то и точно хидравликата я връща. Ако нищо не свети на таблото значи, че ще трябва да свикнеш.

Редактирано от Митко Йотов

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Безспрно 2-та типа усилвател работят различно, но не мисля че някой от тях връща волана в нулево положение при движение. Е, имаше един Ситроен, ама той е изключение. 

Това го прави кинематиката на окачването и ъглите на контакт на предните колела с пътя. Хидравликата просто отваря клапан, а за електриката не знам как става. Знам само че усилва посоката на завъртане на волана. Тоест, ако го връщаш помага.

Но не значи че всичко е в ред в случая. Може проблема да не е в ел. системата, а чисто механично в рейката. Не е безопасно воланът да не се връща сам.

Принципно за шофиране, най-чисто и натурално усещане за контакт с пътя и обратна връзка е волан без никакъв усилвател, но маневрите на място са тегави. ;) 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Над 30/40км волана става много твърд  нямам грешки на таблото също така при шофиране на където го оставиш там седи изобщо не се само изправя дори и малко

Редактирано от йордан 1912

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това звучи много опасно. Както писа колегато по горе връщането в начално положение е функция на окачването, Ел. усилвател на е система от ел.магните разположени около кормилния прът, при завъртане на волана създават въртящо магнитно поле и така подпомагат въренето му. Не е невъзможно при дефект така да създават въртене на магнитното поле че да задържат волана. Аз ако съм ще направя следното - първо ще прочета модула за грешки да видим какво казва. Като нищо лампата на таблото да е елиминирана. Второ - ще изключа буксата на въпросния модул за да видя как ще се държи волана без електрически усилвател. Ако и тогава не се връща ще търся вече механичен проблем по окачването. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте и от мен, ...Аз също забелязвам че волана при движение на колата наистина е по тегав от колкото на други автомобили, но преди да купя моята Хонда карах поне 7-8 други по борсите и на тест драйф и наистина когато паркираш волана е сравнително лек за въртене но на пътя е по стегнат от тези с хидравликата.А също така след 80 км.волана става още по стегнат с цел да е по стабилна на пътя.Така е при повечето модели коли с многото екстри! Но когато маневрирам по паркингите и в тесните улици и навия волана до край наляво или надясно след завиване волана се връща почти в идеалната права посока поне при мен е така а и пак казвам , че и при другите които карах преди това беше апсолютно същото.А иначе колата ми изглежда има перфектен регулаж на предницата , а и на задните колела защото дори когато съм с 100-120км. на магистралата и пътя е що годе прав и без наклони колата ми кара абсолютно без да дърпа на където и да е. Гумите също са ми чисто нови...зимни! Но при мен пък забелязвам от време на време при палене светва иконата на тъблото с волана и предупреждение че рейката не работи електрически, и волана няма завъртане на място,...но след като загася за момент колата и после пак я запаля проблема се оправя от само себе си! За сега не знам какво се задава като авария и кога ще откаже напълно, но до тогава ще я карам така пък после ще му я мисля..:)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...