Georgi777 0 #1 Публикувано 4 Октомври (Редактирано) Здравейте, в момета търся ГНП и дюзи за Хонда Акорд комби 2011г 2.2 i-dtec 150кс. Масово намирам помпите, които майсторът ми, че не стават, завършващи на 612. До колкото се информирах фейслифтовете преминават към евро 5 и са с различни гнп-та с номер, завършващ на 635, който работи на по-нисък дебит. Искам да попитам дали може да се сложи помпата от преди фейс лифта и препоръчително ли е, защото не намирам като моята, а масово ми предлагат на 612 и казват, че става. Ще съм благодарен на всякаква информация! Редактирано 4 Октомври от Georgi777 грешка Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 68 #2 Отговорено 5 Октомври Не е изключено майстора да греши ... 612 се ползва на твоя двигател N22B1 (150кс), докато 635 се ползва в другия дизелов двигател N22B2 (180кс) Ако дадеш рамата на колата ще улесниш търсенето или поне дай номера на твоята помпа. ПП: моята е преди фейса и си е евро 5 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi777 0 #3 Отговорено 5 Октомври 44 minutes ago, Gladiator_BG said: Не е изключено майстора да греши ... 612 се използва на вашия двигател N22B1 (150ks), докато 635 се използва в другия дизелов двигател N22B2 (180ks) Ако дадеш рамата на колата ще улесниш търсенето или поне дай номера на твоята помпа. ПП: моята е преди фейса и си е 5 евро Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi777 0 #4 Отговорено 5 Октомври последните 6 цифри от VIN са: 201278 И това е снимка на моята помпа от Honda Accord 2.2 i-dtec 150кс Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 68 #5 Отговорено 5 Октомври (Редактирано) Предполагам има някаква малка разлика (евроятно по захвата) в помпите. Нова е цифра. Алтернатовно мислено ли е за рециклиране. Всички инжекторни помпи на бош могат да се рециклират. Реално търкането (стружките) е между вала и буталото. OEM номера на вала ти е 1466C06088, а на буталото с ролката 1462C24999 Редактирано 5 Октомври от Gladiator_BG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgi777 0 #6 Отговорено 6 Октомври 21 hours ago, Gladiator_BG said: Предполагам има някаква малка разлика (евроятно по захват) в помпите. Нова е цифра. Алтернативно мислено ли е за рециклиране. Всички инжекторни помпи на бош могат да се рециклират . Реално търкането (стружките) е между вала и буталото . OEM номера на вала ти е 1466C06088 , а на буталото с ролката 1462C24999 Знаеш ли ориентировъчна цена за рециклирането на дюзи и помпа? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Tokio 188 #7 Отговорено 6 Октомври Предполагам, че и дюзите са заминали, вероятно има и стружки в резервоара. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Ceco85 62 #8 Отговорено 11 Октомври Горивния филтър няма ли да хване стружките? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1405 #9 Отговорено 11 Октомври Те влизат в резервоара по пътя на обратната нафта. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasjo 35 #10 Отговорено 11 Октомври Филтъра е преди ГНП и няма как да задържи стружките от умиращата помпа. Обратната нафта отива от ГНП в резервоара, както Митко вече каза. Стружките, които попадат във филтъра са от попадналите през обратната нафта в резервоара. Тук коментираме само конкретния случай. Разбира се, че стружки могат да попаднат и чрез горивото в резервоара, но тогава филтъра ще си свърши работата и няма да влязат в горивната система. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1405 #11 Отговорено 12 Октомври Точно. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 68 #12 Отговорено 12 Октомври 2 hours ago, Митко Йотов said: Точно. Почти ... Обратната нафта идва от дюзите към резвервоара, но надали на колегата му е толкова розово че да му разводняваме темата с такива уточнения. ПП: нямам идея къде ги рециклират. Ако беше моята щях да опитам сам да я оправя ... то с горивната система по - зле от това няма на къде. Вероятно след чистенето щях да ползвам сервиз да мерим налягането в рейката. Успех и бързо оправяне на проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове