Jump to content

Recommended Posts

Здравейте, в момета търся ГНП и дюзи за Хонда Акорд комби 2011г 2.2 i-dtec 150кс. Масово намирам помпите, които майсторът ми, че не стават, завършващи на 612. До колкото се информирах фейслифтовете преминават към евро 5 и са с различни гнп-та с номер, завършващ на 635, който работи на по-нисък дебит. Искам да попитам дали може да се сложи помпата от преди фейс лифта и препоръчително ли е, защото не намирам като моята, а масово ми предлагат на 612 и казват, че става. Ще съм благодарен на всякаква информация!

 

 

Редактирано от Georgi777
грешка

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не е изключено майстора да греши ... 612 се ползва на твоя двигател N22B1 (150кс), докато 635 се ползва в другия дизелов двигател N22B2 (180кс)

Ако дадеш рамата на колата ще улесниш търсенето или поне дай номера на твоята помпа.
ПП: моята е преди фейса и си е евро 5 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
44 minutes ago, Gladiator_BG said:

Не е изключено майстора да греши ... 612 се използва на вашия двигател N22B1 (150ks), докато 635 се използва в другия дизелов двигател N22B2 (180ks)

Ако дадеш рамата на колата ще улесниш търсенето или поне дай номера на твоята помпа.
ПП: моята е преди фейса и си е 5 евро 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

последните 6 цифри от VIN са: 201278

И това е снимка на моята помпа от Honda Accord 2.2 i-dtec 150кс

IMG-b7823a8b9f16faef6c3aba05846727c6-V.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Предполагам има някаква малка разлика (евроятно по захвата) в помпите. Нова е цифра. Алтернатовно мислено ли е за рециклиране. Всички инжекторни помпи на бош могат да се рециклират. Реално търкането (стружките) е между вала и буталото. OEM номера на вала ти е 1466C06088, а на буталото с ролката 1462C24999

 

 

 

Редактирано от Gladiator_BG

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
21 hours ago, Gladiator_BG said:

Предполагам има някаква малка разлика (евроятно по захват) в помпите. Нова е цифра. Алтернативно мислено ли е за рециклиране. Всички инжекторни помпи на бош могат да се рециклират . Реално търкането (стружките) е между вала и буталото . OEM номера на вала ти е  1466C06088 , а на буталото с ролката  1462C24999

 

 

 

Знаеш ли ориентировъчна цена за рециклирането на дюзи и помпа?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Предполагам, че и дюзите са заминали, вероятно има и стружки в резервоара.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивния филтър няма ли да хване стружките? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Те влизат в резервоара по пътя на обратната нафта.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Филтъра е преди ГНП и няма как да задържи стружките от умиращата помпа. Обратната нафта отива от ГНП в резервоара, както Митко вече каза. Стружките, които попадат във филтъра са от попадналите през обратната нафта в резервоара. Тук коментираме само конкретния случай. Разбира се, че стружки могат да попаднат и чрез горивото в резервоара, но тогава филтъра ще си свърши работата и няма да влязат в горивната система.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
2 hours ago, Митко Йотов said:

Точно.

Почти ... Обратната нафта идва от дюзите към резвервоара, но надали на колегата му е толкова розово че да му разводняваме темата с такива уточнения. 

ПП: нямам идея къде ги рециклират. Ако беше моята щях да опитам сам да я оправя ... то с горивната система по - зле от това няма на къде. Вероятно след чистенето щях да ползвам сервиз да мерим налягането в рейката.

Успех и бързо оправяне на проблема.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...