Mak10 1 #1 Публикувано 30 Август https://m.youtube.com/shorts/r4qd2L3nFio Колеги , колата е в мен от скоро. След няколко дни ми предстои да сваля ремъка на алтернатора и да видя дали още издава този шум. Някой с опит да каже дали това звучи на верига. Освен този звук , колата е в много добро състояние , на 215,000 километра по табло . Знам , че без да се свали ремъка не може да се каже със сигурност , но все пак ако някой е запознат с този звук, реших да пусна тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 37 #2 Отговорено 30 Август Както си разбрал,без да свалиш ремъка няма как да елиминираш нещата.Телефона доста променя звука и нищо не може да се разбере.След палене , първите секунди има ли шум? Очаквай скоро включване на богЪ на хондите да си изкажи мнението. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mak10 1 #3 Отговорено 30 Август Първите секунди няма шум, заради което съм скептичен да е от веригата. Би трябвало тя най-много шум да издаде при палене на студен мотор, после евентуално малко да кротне. Звука започва около минута след палене. Смениха ми демферна шайба на алтернатора , уж демферна , не знаех че има такава . Била блокирала и от там идвал звукът, гаранция. Да обаче звукът си остана, питах дали са я чули със свален ремък дали шуми, не били пробвали. Ремъкът също смених , че стария беше в лошо състояние. Надявах се ,че като са видяли блокирала шайба , наистина там да е бил проблемът , но явно не е. Другата седмица ще сваляме ремъкът в друг сервиз и вече ще се пробва на свален ремък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3089 #4 Отговорено 30 Август Лагер! Понеже хидравличната помпа е най-близо до камерата, може да е нейният лагер (на ролката). Ако не е, тогава е лагерът на някоя друга ролка, която се задвижва от пистовия ремък. Търсете коя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1923 #5 Отговорено 30 Август Записа е лош. Много и различни шумове. Постоянно местиш телефона и вкарваш други шумове от работата на двигателя. Първо усети от къде се чува най-добре, тогава направи малко по-дълго клипче, за да може някой по слух да те насочи. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mak10 1 #6 Отговорено неделя в 10:11 https://m.youtube.com/shorts/3SJziDZi4lk https://m.youtube.com/shorts/r2y1lvwKK5I https://m.youtube.com/shorts/tzyD8paF5NY https://m.youtube.com/watch?v=BMVGoQV-sbY https://m.youtube.com/watch?v=AOBFJPHeapg Колеги , качвам няколко клипчета за по-добра представа. Последното е зад гумата, притеснява ме това чаткане , което се чува. Търся и читав майстор в Благоевград ако някой е от района и знае за такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1595 #7 Отговорено неделя в 12:17 (Редактирано) Прилича на шайбата на климатика , при включен такъв увеличява ли се шума. Както казаха колегите при свален ремък трябва да се види. Има шайби и ролки които се задвижват от този римък,трябва да се видят. Проверете и оптяжната ролка и тя започва да издава такъв шум като се прецака. Редактирано неделя в 12:28 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 439 #8 Отговорено неделя в 15:48 Честно казано, не чувам никакъв необичаен шум от тези видеа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1923 #9 Отговорено неделя в 16:31 Само на последното видео, чувам някакво леко причукване/прещракване, (като от лагер) но от какво е, трудно е да се каже. Както каза колегата в едно от горните мнения, свалете ремъка за кратък тест и пробвайте без него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mak10 1 #10 Отговорено преди 14 часа (Редактирано) Със свален ремък , звукът остава. Да се хвърлям ли да сменявам комплект вериги? Какво друго мога да проверя преди да се отвори двигателя? Лагер на колянов вал? Благодаря на всички отзовали се Редактирано преди 14 часа от Mak10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1595 #11 Отговорено преди 11 часа @Mak10 При свален ремък какво тествахте. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mak10 1 #12 Отговорено преди 11 часа запалихме двигателя и чухме че шума си продължава 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1383 #13 Отговорено преди 3 часа Не пипай мотора, ще береш ядове. Дизел така си трака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1923 #14 Отговорено преди 2 часа Аз смених комплект вериги (общо 15 оригинални елемента) на 295 х. км. Нямаше симптоми на тракаща верига, но от "страх лозе пази" го направих. Какво установих при смяната: веригите бяха леко разтегнати/износени с около 1см. Банани и плъзгачи без фрапиращо износване и канали от веригите. Зъбните колела почти като нови. Обтегачите (най-скъпите части) отворени на 50/60 % - което означава че веригите са имали още живот. И тук е момента да кажа, че по-голям проблем има с малката верига. Та промяна в работата на двигателя след смяна на веригите не намирам, но понеже въпросната кола смятам да я карам още, вече се чувствам по-спокоен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове