Mak10 1 #1 Публикувано 30 Август https://m.youtube.com/shorts/r4qd2L3nFio Колеги , колата е в мен от скоро. След няколко дни ми предстои да сваля ремъка на алтернатора и да видя дали още издава този шум. Някой с опит да каже дали това звучи на верига. Освен този звук , колата е в много добро състояние , на 215,000 километра по табло . Знам , че без да се свали ремъка не може да се каже със сигурност , но все пак ако някой е запознат с този звук, реших да пусна тема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 37 #2 Отговорено 30 Август Както си разбрал,без да свалиш ремъка няма как да елиминираш нещата.Телефона доста променя звука и нищо не може да се разбере.След палене , първите секунди има ли шум? Очаквай скоро включване на богЪ на хондите да си изкажи мнението. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mak10 1 #3 Отговорено 30 Август Първите секунди няма шум, заради което съм скептичен да е от веригата. Би трябвало тя най-много шум да издаде при палене на студен мотор, после евентуално малко да кротне. Звука започва около минута след палене. Смениха ми демферна шайба на алтернатора , уж демферна , не знаех че има такава . Била блокирала и от там идвал звукът, гаранция. Да обаче звукът си остана, питах дали са я чули със свален ремък дали шуми, не били пробвали. Ремъкът също смених , че стария беше в лошо състояние. Надявах се ,че като са видяли блокирала шайба , наистина там да е бил проблемът , но явно не е. Другата седмица ще сваляме ремъкът в друг сервиз и вече ще се пробва на свален ремък. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3090 #4 Отговорено 30 Август Лагер! Понеже хидравличната помпа е най-близо до камерата, може да е нейният лагер (на ролката). Ако не е, тогава е лагерът на някоя друга ролка, която се задвижва от пистовия ремък. Търсете коя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1923 #5 Отговорено 30 Август Записа е лош. Много и различни шумове. Постоянно местиш телефона и вкарваш други шумове от работата на двигателя. Първо усети от къде се чува най-добре, тогава направи малко по-дълго клипче, за да може някой по слух да те насочи. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mak10 1 #6 Отговорено 31 Август https://m.youtube.com/shorts/3SJziDZi4lk https://m.youtube.com/shorts/r2y1lvwKK5I https://m.youtube.com/shorts/tzyD8paF5NY https://m.youtube.com/watch?v=BMVGoQV-sbY https://m.youtube.com/watch?v=AOBFJPHeapg Колеги , качвам няколко клипчета за по-добра представа. Последното е зад гумата, притеснява ме това чаткане , което се чува. Търся и читав майстор в Благоевград ако някой е от района и знае за такъв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1595 #7 Отговорено 31 Август (Редактирано) Прилича на шайбата на климатика , при включен такъв увеличява ли се шума. Както казаха колегите при свален ремък трябва да се види. Има шайби и ролки които се задвижват от този римък,трябва да се видят. Проверете и оптяжната ролка и тя започва да издава такъв шум като се прецака. Редактирано 31 Август от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 439 #8 Отговорено 31 Август Честно казано, не чувам никакъв необичаен шум от тези видеа. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1923 #9 Отговорено 31 Август Само на последното видео, чувам някакво леко причукване/прещракване, (като от лагер) но от какво е, трудно е да се каже. Както каза колегата в едно от горните мнения, свалете ремъка за кратък тест и пробвайте без него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mak10 1 #10 Отговорено вчера в 08:51 (Редактирано) Със свален ремък , звукът остава. Да се хвърлям ли да сменявам комплект вериги? Какво друго мога да проверя преди да се отвори двигателя? Лагер на колянов вал? Благодаря на всички отзовали се Редактирано вчера в 08:59 от Mak10 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1595 #11 Отговорено вчера в 11:33 @Mak10 При свален ремък какво тествахте. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mak10 1 #12 Отговорено вчера в 11:37 запалихме двигателя и чухме че шума си продължава 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1383 #13 Отговорено преди 21 часа Не пипай мотора, ще береш ядове. Дизел така си трака. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1923 #14 Отговорено преди 20 часа Аз смених комплект вериги (общо 15 оригинални елемента) на 295 х. км. Нямаше симптоми на тракаща верига, но от "страх лозе пази" го направих. Какво установих при смяната: веригите бяха леко разтегнати/износени с около 1см. Банани и плъзгачи без фрапиращо износване и канали от веригите. Зъбните колела почти като нови. Обтегачите (най-скъпите части) отворени на 50/60 % - което означава че веригите са имали още живот. И тук е момента да кажа, че по-голям проблем има с малката верига. Та промяна в работата на двигателя след смяна на веригите не намирам, но понеже въпросната кола смятам да я карам още, вече се чувствам по-спокоен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1595 #15 Отговорено преди 6 часа 13 hours ago, Emicha said: Обтегачите (най-скъпите части) отворени на 50/60 % - което означава че веригите са имали още живот. И тук е момента да кажа, че по-голям проблем има с малката верига. По различни ли са от но бензин,оптегачи колко на брой са. Какъв е пробрема с малката верига. При дизела има ли ревизионен отвор да видиш оптегача и да пецениш колко е отворени. Пълен комплект смяна верига CRV 3ген R20A2 . - CR-V 3та ген. (2007 - 2011) - Hondabg.com Форуми https://share.google/u00uNDyN7LfNZeNfr Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mak10 1 #16 Отговорено преди 4 часа 15 hours ago, Emicha said: Аз смених комплект вериги (общо 15 оригинални елемента) на 295 х. км. Нямаше симптоми на тракаща верига, но от "страх лозе пази" го направих. Какво установих при смяната: веригите бяха леко разтегнати/износени с около 1см. Банани и плъзгачи без фрапиращо износване и канали от веригите. Зъбните колела почти като нови. Обтегачите (най-скъпите части) отворени на 50/60 % - което означава че веригите са имали още живот. И тук е момента да кажа, че по-голям проблем има с малката верига. Та промяна в работата на двигателя след смяна на веригите не намирам, но понеже въпросната кола смятам да я карам още, вече се чувствам по-спокоен. Благодаря ти за изчерпателната информация. Имаше ли някакво виене след смяната на комплект вериги? Ако е удобно да споделиш за труд колко ти излезна този ремонт? Комплект вериги с всичко ще поръчам , но чувам много различни цифри за труд. Разбирам , че има разглобяване и майсторлък , но 1000 лева за труд или дори повече ми звучи пресилено. Сваля се капака на двигателя, дюзи , тампона , разглобяване , сглобяване обратно. Ако няма запекла дюза за един ден работа би трябвало да стане. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1923 #17 Отговорено преди 2 часа Владо, обтегачите са два, но едва ли са като при бензиновите. Малката верига е по-проблемна (обикновено тя се къса), предполагам защото е доста по - къса и прави два, три пъти повече обороти, откъдето идва и по-голямото износване. Мак10 , всичко е относително (относно цените). Зависи кой ще го прави, а и цените преди година бяха други. На мен ми го прави приятел, като за цялата операция, плюс смяна тампон на двигател и смяна на помпата на хидравликата, ми взе по спомен около 500 лв. Само ще кажа, че си е разглобяване и почти винаги има драма с ваденето на дюзите. И не става за 1 ден (не че неможе), но поне един ден е необходимо на лепилото с което се лепи предния капак, за да стегне (мисля че и за картера се отнасяше) . Относно дали е имало някакво виене, след смяната, еми получи се едно леко (мога да кажа приятно жужене), което се усеща само на място при леко форсиране на двигателя, но нищо фрапиращо - даже ми харесва. Иначе всичките части за ремонта бяха оригинални, като ги купих от Стефан (тук от форума - има си тема) на нормална цена и съм доволен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове