донидо 0 #1 Публикувано понеделник в 07:17 Здравейте хондаджии, много безаварийни километри на всички.Купих си преди месец и аз мечтаната кола и съм ултра доволен от нея.Има си обаче едно нещо което безумно ме дразни.Алармата е направена да се натиска два пъти за да отключи всички врати. Им ли как да се направи да се отключва с един клик на бутона.Ако има значение съм от Пловдив. Благодаря предварително. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 60 #2 Отговорено понеделник в 08:05 47 minutes ago, донидо said: Им ли как да се направи да се отключва с един клик на бутона не Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
донидо 0 #3 Отговорено понеделник в 08:28 (Редактирано) Лошо ма започна Редактирано понеделник в 08:29 от донидо 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 60 #4 Отговорено понеделник в 11:18 Мога и по меко да ти го кажа ... нЙе 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
донидо 0 #5 Отговорено понеделник в 20:53 9 hours ago, Gladiator_BG said: Мога и по меко да ти го кажа ... нЙе Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6730 #6 Отговорено вторник в 16:06 Принципно дразни, но се свиква, особено като има кой да те пита - Нема ли да отвориш и на мен? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1377 #7 Отговорено вторник в 17:00 Това е направено така с умисъл. Целта е да не може друг човек да влезне през другата врата ако ти не искаш иначе ще стоиш и ти на вън. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 60 #8 Отговорено вторник в 18:12 (Редактирано) Моите съмнения са относно предназначението на автомобила предимно бизснес средите. Няма много логика във семеен автомобил да я заложиш тая идиотия. Допълнително за да си ползваш автоматичното отваряне на багажника трябва първо да отключиш всички врати (да цъкнеш два пъти). ПП: Преди седмица си взех тая глезотийка. Със заключването на вратите автоматично вдига свалените прозорци и затваря огледалата. Заложена е и ауто лок/ънлок функцията на вратите. Ужасно много ме дразни това последното, но за 50лв и глезотийките с прозорците и огледалата ме предразполага да му свикна. Оригинален суич е 500+лв и това допълнително ме стимулира да си го ползвам Редактирано вторник в 18:21 от Gladiator_BG 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6730 #9 Отговорено преди 23 часа Багажника се отключва/отваря от съответното бутонче на дистанционното винаги, без значение коя врата/врати са отключени, но от ръчката на капака се отваря само ако цялата кола е отключена и това е логично. Логично е и да отключиш първо само шофьорската врата - просто още 1 екстра, вместо да сработват всички механизми. И мен ме дразни че за да открехна прозорците трябва да отключа цялата кола и после с 3-то натискане да ги сваля колкото искам, чрез задържане, ама - свиква се - живеем с това което имаме, а кат не ни кефи - не го ползваме. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 707 #10 Отговорено преди 22 часа Странно защо не е заложено в настройките на колата. При мен го има Настройките са на ниво ключ - Driver 1 или Driver 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6730 #11 Отговорено преди 20 часа Американските Хонди разпознават 2 отделни ключа и според всеки (на съответният водач) могат да се регулират много от настройките. На европейските този избор го няма, а защо е така - "Кой да знае"? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
desko 13 #12 Отговорено преди 20 часа Цитат Моите съмнения са относно предназначението на автомобила предимно бизснес средите. Няма много логика във семеен автомобил да я заложиш тая идиотия. Допълнително за да си ползваш автоматичното отваряне на багажника трябва първо да отключиш всички врати (да цъкнеш два пъти). ПП: Преди седмица си взех тая глезотийка. Със заключването на вратите автоматично вдига свалените прозорци и затваря огледалата. Заложена е и ауто лок/ънлок функцията на вратите. Ужасно много ме дразни това последното, но за 50лв и глезотийките с прозорците и огледалата ме предразполага да му свикна. Оригинален суич е 500+лв и това допълнително ме стимулира да си го ползвам Редактирано преди 13 часа от Gladiator_BG Здравей колега, извинявам се, че използвам темата, но да попитам, с това нещо, което си поръчал и си го сложил на Акорд 8 ген. си "отключил" така да се каже екстри като автоматично вдигане на стъкла и прибиране на огледала при заключване с дистанционното, така ли да разбирам? И просто си го включил в оригиналната букса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 60 #13 Отговорено преди 9 часа (Редактирано) 14 hours ago, ceco_accord said: Багажника се отключва/отваря от съответното бутонче на дистанционното винаги, без значение коя врата/врати са отключени При мен не. На комбито трябва да му отключа всички врати за да позволи със задържането на третия бутон на дистанционното (багажника) да отвори багажника. 11 hours ago, desko said: "отключил" така да се каже екстри като автоматично вдигане на стъкла и прибиране на огледала при заключване с дистанционното Всъщност нищо не съм "отключвал". Всички тези допълнителни екстри ги има заложени в новия (китайския) суич. Лошото е че няма как да ги премахнеш всички или избирателно. Винаги са активни. Бутониерата на шофьорската врата не е просто механика, вързана към ЕКУ-то. Може да се разгледа като отделен модул, който отговаря за джамците, огледалата и централното. Повреди се бутона на шофьорската врата. Опитах да го побългаря, но го омазах още повече. Гледах за нов - цени над 500лв. Питах на няколко места на стари - 300лв ... Накрая реших да рискувам с китаеца и то се оказа че ударих бингото - глезотийки разни към него. Мисля че тези екстри ги има в акурата, но китайците са го моднали и за акорда. В алито има мастър суичове със същите глезотийки предимно за американския акорд, но те не работят на европейските модели. Ако не се ползва линка който оставих по горе - внимателно да се чете в описанието дали е съвместим с европейския модел. Не лансирам конкретния продавач - да се внимава какво се поръчва за да няма непроятно изненадани. 11 hours ago, desko said: И просто си го включил в оригиналната букса? Да, plug and play IMG_6190.mov Редактирано преди 9 часа от Gladiator_BG Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Gladiator_BG 60 #14 Отговорено преди 8 часа Понеже не мога да си едитна последния пост пускам нов 14 hours ago, Plamen-CRV said: Странно защо не е заложено в настройките на колата. При мен го има При ОЕМ бутониерата (500+лв) го има заложено. Даже май можеше да се избира кога да отключва - дали при гасене на двигателя, поставяне на P или при вадене на ключа. Заключването е ясно - при 20км/ч. При китаеца фърмуера явно е ограничен без опция за промяна. Писах на продавача дали не мога да махна auto lock/unlock функцията - първо каза не, после писа че щял да пита в завода .. ама така и конкретен отговор няма. Пробвах да ги деактивирам по стандартния начин - не се получи. За 25€ толкова Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове