malkatota 0 #1 Публикувано преди 18 часа Здравейте колата е хонда сивик 1.8 2010 след презареждане на климатика на колата, оборотите на празен ход са ниски, преди бяха нормални. Опитах повторно обучение на празен ход. Изключих отрицателния полюс на акумулатора за 5 минути. След стартиране на двигателя поддържах 3000 оборота в минута, докато вентилаторът се включи 2 пъти, оставих я да работи 10 минути на празен ход. Състоянието е същото. Понякога при спиране падат много ниско и притриса. Също и при включване на перката има леко притрисане което преди това го нямаше.При включен климатик изглеждат в нормата. Някакви идеи. Благодаря Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
venkostanev 21 #2 Отговорено преди 17 часа (Редактирано) от снимката оборотие са ОК Редактирано преди 17 часа от venkostanev корекция 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malkatota 0 #3 Отговорено преди 17 часа преди 12 минути, venkostanev написа: от снимката оборотие са ОК Това е снимка от преди година бяха на това ниво сега претриса Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1597 #4 Отговорено преди 14 часа Да не е дошло време за регулиране на клапани. Някога чистил ли си дросел. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 110 #5 Отговорено преди 12 часа Клапани или елд може да е заминало. Ако беше от дросела щеше да го прави и без климатик. Фабрично празния ход е малко по-ниско на част от хондите, на R20-ката ми беше малко над 700 оборота и на климатик имаше лека вибрация и след леко повдигане на празния ход нещата стоят по-добре в много отношения. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 3060 #6 Отговорено преди 12 часа На R20-ката оборотите на празен ход (без включени консуматори) са 650 об./мин. С включен климатик са 700 об./мин. Поне при мен е така. Няма претрисане. Щом двигателят се тормози, след презареждане на климатика, проверете налягането на фреона дали е правилно, съответно количеството фреон,което е напълнено. Като и количеството на маслото в компресора. Ако тези неща са в норма, започни диагностика за напукани бобини, пикаещи инжектори, дросел, клапани, ЕГР и др. Какво е точно, няма как да кажем във форума. "Доктор" си трябва на място и то кадърен. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
malkatota 0 #7 Отговорено преди 8 часа Благодаря на всички които отделиха време и дадоха съвет. След 2 дни се връщам в сервиза където ми смениха маслото и презаредиха климатика да се опитат да отстранят проблема. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове