Venk 6 #1 Публикувано 22 Юли Здравейте колеги. Има ли начин да се почистят всмукателния колектор,дросела и вихровите клапи без разглобяване? Спрейове, водородно почистване, всеки минал подобни процедури да споделя, плюсове, минуси, ефекти и т.н.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 515 #2 Отговорено 22 Юли Какво те кара на този двигател да а мислиш за почистване? Обикновено с директно впръскване има нужда. Този не е такъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #3 Отговорено 22 Юли Придърпва на климатик. Сменени са свещите- NGK, регулирани са клапаните. Предполагам, че е дросел или вихрови клапи. Всмукателния колектор е много тегав за разглобяване и се насочвам към по "модерни" варианти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 515 #4 Отговорено 22 Юли Току-що, Venk написа: Придърпва на климатик. Сменени са свещите- NGK, регулирани са клапаните. Предполагам, че е дросел или вихрови клапи. Всмукателния колектор е много тегав за разглобяване и се насочвам към по "модерни" варианти. На студено ли? Като загрее оправя ли се? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1597 #5 Отговорено 22 Юли (Редактирано) Провери бобините една по една за пукнатини за това придърпване.Ако имат сменяй. Редактирано 22 Юли от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #6 Отговорено 22 Юли (Редактирано) Постоянно. На висока предавка и ниски обороти се усеща най-много, отделно при агресивно подаване на газ има замисляне между 2000-3000 оборота. Има и газова- нова романо. Но не е ок и на бензин. Редактирано 22 Юли от Venk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #7 Отговорено 22 Юли Ще провера бобините. А те имат ли някакви параметри за евентуално замерване при проверката.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 515 #8 Отговорено 22 Юли Питам защото моята и тя придърпва на студено, тресе, дрънчи. Но това е от съединителя. Такива са им калпави. Като загрее се оправя. Твоята автомат или ръчка е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #9 Отговорено 22 Юли Моята е ръчка, колега. Най-вероятно е демфер. На старата хонда црв 1 след почистване на дросела и всмукателен колектор, всичко заспиваше. На новата изглежда доста по-сложно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1597 #10 Отговорено 22 Юли (Редактирано) 1 hour ago, Venk said: Ще провера бобините. А те имат ли някакви параметри за евентуално замерване при проверката.. Провери за пукнанини лулите и на 4 те,ако някоя не работи ще ти пали чека. Лесно се вадят може за го направиш и сега. Свещи иридиеви NGK сложи японски. Редактирано 22 Юли от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #11 Отговорено неделя в 17:17 (Редактирано) Смещите са нови японски NGK иридиеви за мотора. Бобините са проверени и изправни, без никакви пукнатини или кривини. Пружинките вътре в лулите са здрави и чисти. Показанията за съпротивление са сравнително еднакви и на 4те бобини-37,60к ома, 40,15к ома, 1,120к ома между 3те крачета на всяка бобина. Не знам какви трябва да са параметрите, но щом са приблизително еднакви ги приемам за изправни. Чек не свети. Отново се насочвам към вариантът с всмукателния колектор. Оказва се, че този мотор работи с цикъл на аткинсон-милър. В комбинация с EGR се съмнявам всмукателната система да е незасегната за 160к. Редактирано неделя в 17:20 от Venk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
milenjs 17 #12 Отговорено неделя в 17:59 Най-вероятно ти придърпва на климатик защо толкова си може този мотор. Няколко коня надолу се усещат доста. Няма как замърсен всмукателен колектор да причини това. То и колко да е замърсен, най-много малко омаслен по стените. Ако не вярваш го свали, не е кой знае колко трудно но според мен безмислено. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1377 #13 Отговорено вторник в 04:37 Едва ли колектора има нещо общо да не говорим, че там е чисто. Ако колегата има някакви съмнения да свали EGRа и ще се убеди. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове