Venk 6 #1 Публикувано преди 8 часа Здравейте колеги. Има ли начин да се почистят всмукателния колектор,дросела и вихровите клапи без разглобяване? Спрейове, водородно почистване, всеки минал подобни процедури да споделя, плюсове, минуси, ефекти и т.н.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 513 #2 Отговорено преди 8 часа Какво те кара на този двигател да а мислиш за почистване? Обикновено с директно впръскване има нужда. Този не е такъв Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #3 Отговорено преди 7 часа Придърпва на климатик. Сменени са свещите- NGK, регулирани са клапаните. Предполагам, че е дросел или вихрови клапи. Всмукателния колектор е много тегав за разглобяване и се насочвам към по "модерни" варианти. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 513 #4 Отговорено преди 7 часа Току-що, Venk написа: Придърпва на климатик. Сменени са свещите- NGK, регулирани са клапаните. Предполагам, че е дросел или вихрови клапи. Всмукателния колектор е много тегав за разглобяване и се насочвам към по "модерни" варианти. На студено ли? Като загрее оправя ли се? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1592 #5 Отговорено преди 7 часа (Редактирано) Провери бобините една по една за пукнатини за това придърпване.Ако имат сменяй. Редактирано преди 7 часа от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #6 Отговорено преди 7 часа (Редактирано) Постоянно. На висока предавка и ниски обороти се усеща най-много, отделно при агресивно подаване на газ има замисляне между 2000-3000 оборота. Има и газова- нова романо. Но не е ок и на бензин. Редактирано преди 7 часа от Venk Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #7 Отговорено преди 6 часа Ще провера бобините. А те имат ли някакви параметри за евентуално замерване при проверката.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Bizzito 513 #8 Отговорено преди 6 часа Питам защото моята и тя придърпва на студено, тресе, дрънчи. Но това е от съединителя. Такива са им калпави. Като загрее се оправя. Твоята автомат или ръчка е? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Venk 6 #9 Отговорено преди 6 часа Моята е ръчка, колега. Най-вероятно е демфер. На старата хонда црв 1 след почистване на дросела и всмукателен колектор, всичко заспиваше. На новата изглежда доста по-сложно.. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1592 #10 Отговорено преди 6 часа (Редактирано) 1 hour ago, Venk said: Ще провера бобините. А те имат ли някакви параметри за евентуално замерване при проверката.. Провери за пукнанини лулите и на 4 те,ако някоя не работи ще ти пали чека. Лесно се вадят може за го направиш и сега. Свещи иридиеви NGK сложи японски. Редактирано преди 5 часа от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове