crazy_to80 5 #1 Публикувано 4 Май Здравейте колеги! Карам ХРВ 125 к.с. От известно време между 2300 - 2800 оборота двигател глъхне, а на 4-та и 5-та чак птедърпва. Стигне ли 3000 об. се изстрелва! Дадоха ми OBD диагностика, и на живи данни забелязах че проблема се появява когато предварението падне под 7 градуса, а при ускорение предварението даваше показатели до - 10 градуса! Сменил съм палец, лапачка, кабели и свещи! Колата е само на бензин! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
V Kolev 14 #2 Отговорено 14 Май Имах подобен проблем. Ще се опитам да обясня , но съм лаик в тази област и дано "разбирачите" не се смеят много. Пък ако може някой да го преведе на по-технически жаргон , ще е добре. При мен падна голямо търсене и налучкване, а се оказа очевАдно: счупен - строшен на парчета датчик, който следи точно "предварението". В сервиза ми го обясниха, като го сравниха с микрофон, който следи обороти и други показатели по някакви шумове и звуци - странно изглежда, но явно такъв му е принципът на работа. Смениха го без колебания, защото така или иначе беше на парчета, не просто със съмнения за неизправност и всичко се оправи. Не беше евтин - между 500 и 600 лв. по спомен. Имаше и по-евтини неоригинални, но предпочетох да не рискувам. Успех с решаването на задачата и споделете опит, когато се справите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mr.SOHC 105 #3 Отговорено 29 Май Вероятно говорите за детонационния датчик (кнок сензора). Стария тип такива сензори при Хонда "слушат" звук и всяка една минимална промяна по периферията на двигателя (филтър, гърнета, катализатор и други) им обърква работата. Няколко познати си решиха проблема с обд1 компютър, като им отпада по този начин освен кнок сензора и втората сонда също и отделно малко повече динамика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 185 #4 Отговорено 29 Май Ако пък решиш да сменяш детонационния датчик (кнок сензора), съветът ми е да е само с оригинален такъв. Говоря от опит за същата кола и двигател, китайците (2бр) не решиха проблема, а само увеличиха разхода и изгубеното време по-майстори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове