IvayloS 2 #1 Публикувано 15 Април (Редактирано) Докато карах колата изгасна напълно. Опитах се да завъртя ключа отново,но нищо не стана. Даже не даде на контакт. Има ток в акумулатора и алтернатора е ревизиран наскоро. Проверих бушоните на ключалката и всички бяха здрави. Като завъртя ключа в позицията на контакт нито един уред не работи,все едно е без акумолатор.Ако някой се е сблъсквал с този проблем и има решение ще съм много благодарен. Редактирано 15 Април от Honda_Z "Проблем!" е идеален пример как НЕ трябва да се казва една тема! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 327 #2 Отговорено 15 Април Трябва да се види схемата, при контакт, освен бушон, дали минава през реле и кое е то... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 165 #3 Отговорено 15 Април (Редактирано) Проверете си главния предпазител в двигателният отсег: Редактирано 15 Април от I_Yordanov Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2958 #4 Отговорено 15 Април Провери и "масата" от акумулатора към купето. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 321 #5 Отговорено 15 Април Първо да провери клемореда, онова което задвижва ключа при завъртането. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvayloS 2 #6 Отговорено 15 Април 19 minutes ago, vespa said: Първо да провери клемореда, онова което задвижва ключа при завъртането. Как се проверява? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gecata1059 26 #7 Отговорено 16 Април Преди 7 часа, IvayloS написа: Как се проверява? Намираш ключар който може да замери изходите на клемореда. Той ще го и смени ако има нужда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
IvayloS 2 #8 Отговорено 16 Април Благодаря ви за помоща,колеги! Оказа се бушонът от снимките. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 327 #9 Отговорено 16 Април Преди 1 час, IvayloS написа: Благодаря ви за помоща,колеги! Оказа се бушонът от снимките. Беше изгорял или не е правил контакт? Ако е първото, такъв як бушон да изгори...? 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове