Jump to content

Recommended Posts

Ако има някой с подобен проблем моля да сподели как го е разрешил. Диагностиката показва грешка P0138. Сменени са и двете сонди. Колата е газ/бензин.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Катализатора ти не работи ефективно. Затова сондата отчита по-високи емисии и дава грешка. Сондата е за смяна когато не работи подгрева ѝ, но много казват да се смени сондата без да са сигурни дали ще има ефект...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сърдечно благодаря. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Не е зле да идеш на газаджия примерно. Така сменени двете сонди само на база тая грешка, са си стрелба в тъмното и пари хвърлени на улицата.

Редактирано от jijane

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Провери настройките на газ ...вижте какво показват двете корекции ,късата и дългата...не само на място ,но и в движение ..при различно натоварване..

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря на отзовалите се. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Газаджията установи,че ЕГР клапана всмуква въздух и че той е причината за грешката.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След сменен ЕГР клапан и настройка на газовата в това число и в движение,сега излезе нова грешка P0420. Навява ме на мисълта,че катализатора е за смяна,или греша?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И на мен ми излиза когато карам бавно  на висока предавла и едва м подавам газ, не е от сондите а от катализатора. Пробвах с добавка в бензина да го почистя но няма ефект. Мисля да изключа следенето на втпрата ламбда сонда софтуерно за да не ме дразни светналаъта лампа.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

А успяваш ли да минеш ГТП? Смятам да сменя катализатора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колега, при изправни ламбда сонди, наличието на тези две грешки съобщава или за ниска ефективност на катализатора, или за богата горивна смес.

Преди да тръгнеш да сменяш катализатора, убеди се, че му е разрушена, или стопена питата. Ако е само замърсена, занеси го на почистване със съответната химия и не го сменяй.

Универсалните катализатори за по 200 - 300 лв. карат по 1 година и до там.

Провери си и гориво-въздушната смес, и тримовете на инжекторите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Уж газаджията ги гледа тези неща. Ще пробвам да го почистя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Увери се първо, че е оригиналният катализатор, а не някакъв афтърмаркет. Щото ако е сменян и да го чистиш - все тая.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...