Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги.

 

За мое много голямо съжаление трябва да се оплача, че скъсах задния мост...на магистралата...със скорост от 120 км/час. За щастие нямаше пострадали, обаче колата нямаше късмет.

 

Въпроса ми е следния, понеже нямам опит е такива ситуации, може ли да се смени задния мост? Ако да, на бензина и на дизела еднакви ли са? Изобщо, дали има оправяне тая работа.

 

Благодаря предварително за отговорите. 3352861486f13015d541c7e69eaf20f5.jpg92c8140a010524eb4c29286618ba9fc3.jpg48273a9496b3a4d24a4c5321e9d2693f.jpg1438264025937b8ad5136d5b337d23ed.jpge9dc10cba51fd4c094d1ef1a5ab99c95.jpg

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нов носач. Смени и двата задни, че като гледам ръждата по скъсания и другия ще замине. 

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Жалко за кофти случката и безспорно си имал голЯам късмет.

Емича е прав - сменяй всичко което може да се развие, а особено ако не може.

Важното е крепежните уши на окачването към купето да са здрави!

Тегаво ще е, но невидимата ръжда е коварно нещо!

  • Харесвам 1
  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Борбата с ръждата си е наука.

Ся - Филип си е Филип - не му правя реклама, както и на тоз пич, ноо...

... има ли я вътре в недостъпните места на купето ...

Старите ора казват - Кола гние отвътре навън - истина е!

Редактирано от ceco_accord
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря за информацията колеги.
Успях да закарам успешно колата до сервиза. Там майсторите я погледнаха и казаха, че освен 2та носача ще трябва да сменя общо взето всички тампони, вътрешно ляво каре, 2та амортисьора (левия се е изкривил) и лявото жило на ръчната спирачка.
Общо взето бая неща са.
Явно и в Чехия пръскат по улиците с някакви силни химии. Старшия майстор казва, че най-вероятно е изгнил носача заради това.
Сега се почва голямото търсене на части.
Във връзка с това, пак да попитам - има ли разлика в задния мост между дизела и бензина? Питам защото намерих няколко на добри цени и в добро състояние, но са от дизел и не знам дали ще станат на моята.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Едва ли ще има разлика, все пак купето и окачването е едно и също. Сега, евентуална разлика може да има при пружини и амортисьори , но като ги знам япончетата - едва ли. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За парт.номера аз ползвам това:

https://www.parts-honda.uk/

 

Според него, парт.номерата за носача са еднакви.

Амортисьорите също са с еднакви номера.

Пружините, обаче, са различни за дизел и бензин.

Можеш сам да провериш парт.номерата на всички части, които те интересуват.

 

п.п. Сравнявах 2009-а бензин ръчна и автомат ЛЯВ волан с дизел ДЕСЕН волан.

Редактирано от Krasi-mir
  • Харесвам 2
  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@HondaAgent

Внимавай с амортесьорите ако имаш задна биалетка коаято се хваща за един от тях  ,тя е за фаровете .

Малко марки предлагат такива,може би една две и оригиналните са с това захващане.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Много благодаря за съветите.
Утре започвам голямото търсене (и оглеждане) на части.
За амортисьорите, засега ще видя какво ще предложи майстора.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами това е. Днес стана ясно от сервиза, че колата ще живее още доста. :D

В крайна сметка сменихме следните неща:
- Заден мост в комплект с всички носачи, напречна греда и биалетки (взети от една италианка)
- Лява полуоска (пак от италианката)
- Всички тампони де що има отзад
- Жилата на ръчната
- 2та амортисьора (на JapanParts)
- Висящ лагер (изгнил и отлепил се)
- Маншон (преден ляв)
И минахме стенд.
Цялото "удоволствие" излезе 2665 лв. (като тук са включени и 250 лв. за пътната помощ).

Каква е равносметката?

Трябва да се прави много обстоен преглед в читав сервиз преди/след покупката, както и на всеки 6 месеца по препоръка на майстора който сега оправи колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   1 потребител

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...