HondaAgent 12 #1 Публикувано събота в 11:52 Здравейте колеги. За мое много голямо съжаление трябва да се оплача, че скъсах задния мост...на магистралата...със скорост от 120 км/час. За щастие нямаше пострадали, обаче колата нямаше късмет. Въпроса ми е следния, понеже нямам опит е такива ситуации, може ли да се смени задния мост? Ако да, на бензина и на дизела еднакви ли са? Изобщо, дали има оправяне тая работа. Благодаря предварително за отговорите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1883 #2 Отговорено събота в 17:21 Нов носач. Смени и двата задни, че като гледам ръждата по скъсания и другия ще замине. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6453 #3 Отговорено събота в 18:06 Жалко за кофти случката и безспорно си имал голЯам късмет. Емича е прав - сменяй всичко което може да се развие, а особено ако не може. Важното е крепежните уши на окачването към купето да са здрави! Тегаво ще е, но невидимата ръжда е коварно нещо! 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1329 #4 Отговорено събота в 19:29 Точно. И това е само началото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6453 #5 Отговорено събота в 20:26 (Редактирано) Борбата с ръждата си е наука. Ся - Филип си е Филип - не му правя реклама, както и на тоз пич, ноо... ... има ли я вътре в недостъпните места на купето ... Старите ора казват - Кола гние отвътре навън - истина е! Редактирано събота в 20:33 от ceco_accord 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 12 #6 Отговорено събота в 20:27 Благодаря за информацията колеги. Успях да закарам успешно колата до сервиза. Там майсторите я погледнаха и казаха, че освен 2та носача ще трябва да сменя общо взето всички тампони, вътрешно ляво каре, 2та амортисьора (левия се е изкривил) и лявото жило на ръчната спирачка. Общо взето бая неща са. Явно и в Чехия пръскат по улиците с някакви силни химии. Старшия майстор казва, че най-вероятно е изгнил носача заради това. Сега се почва голямото търсене на части. Във връзка с това, пак да попитам - има ли разлика в задния мост между дизела и бензина? Питам защото намерих няколко на добри цени и в добро състояние, но са от дизел и не знам дали ще станат на моята. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1883 #7 Отговорено събота в 21:44 Едва ли ще има разлика, все пак купето и окачването е едно и също. Сега, евентуална разлика може да има при пружини и амортисьори , но като ги знам япончетата - едва ли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1612 #8 Отговорено неделя в 07:33 (Редактирано) За парт.номера аз ползвам това: https://www.parts-honda.uk/ Според него, парт.номерата за носача са еднакви. Амортисьорите също са с еднакви номера. Пружините, обаче, са различни за дизел и бензин. Можеш сам да провериш парт.номерата на всички части, които те интересуват. п.п. Сравнявах 2009-а бензин ръчна и автомат ЛЯВ волан с дизел ДЕСЕН волан. Редактирано неделя в 07:35 от Krasi-mir 2 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1577 #9 Отговорено неделя в 07:58 (Редактирано) @HondaAgent Внимавай с амортесьорите ако имаш задна биалетка коаято се хваща за един от тях ,тя е за фаровете . Малко марки предлагат такива,може би една две и оригиналните са с това захващане. Редактирано неделя в 07:59 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 12 #10 Отговорено неделя в 21:26 Много благодаря за съветите. Утре започвам голямото търсене (и оглеждане) на части. За амортисьорите, засега ще видя какво ще предложи майстора. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 12 #11 Отговорено вчера в 15:44 Ами това е. Днес стана ясно от сервиза, че колата ще живее още доста. В крайна сметка сменихме следните неща:- Заден мост в комплект с всички носачи, напречна греда и биалетки (взети от една италианка) - Лява полуоска (пак от италианката)- Всички тампони де що има отзад- Жилата на ръчната- 2та амортисьора (на JapanParts)- Висящ лагер (изгнил и отлепил се)- Маншон (преден ляв) И минахме стенд.Цялото "удоволствие" излезе 2665 лв. (като тук са включени и 250 лв. за пътната помощ). Каква е равносметката?Трябва да се прави много обстоен преглед в читав сервиз преди/след покупката, както и на всеки 6 месеца по препоръка на майстора който сега оправи колата. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Emicha 1883 #12 Отговорено преди 22 часа Хубаво си я оправил отзад, но прегледахте ли я и отпред? Или е давена, или е морско чедо, или....? Ако не е тайна, от къде е "новия внос" на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6453 #13 Отговорено преди 22 часа На 1.04.2025 г. at 15:44, HondaAgent написа: Трябва да се прави много обстоен преглед в читав сервиз преди/след покупката, както и на всеки 6 месеца по препоръка на майстора който сега оправи колата. Такива гнилочи само скенер може да ги хване, та си е на късмет. Иначе - до тук добре, па да е за урок на всеки който приема колата си за солидна като темел. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1577 #14 Отговорено преди 9 часа Това е биалетка марка" 555"на 8 месеца ,3-4 месеца зимни откакто се третират пътищата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6453 #15 Отговорено преди 9 часа Изглежда си нормално, това е повърхностна корозия. Не може за толко кратко да я прояде ръждата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1577 #16 Отговорено преди 9 часа Точно а какво да кажем за 15 годишни коли. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
HondaAgent 12 #17 Отговорено преди 2 часа Преди 22 часа, Emicha написа: Хубаво си я оправил отзад, но прегледахте ли я и отпред? Или е давена, или е морско чедо, или....? Ако не е тайна, от къде е "новия внос" на колата. Внос е от Чехия. Според майстора дето я оправи, няма много голямо значение дали е от Австрия, Германия, Швейцария или Чехия. Там навсякъде хвърляли силна химия зимата. Иначе и отпред я погледнаха. Казаха че засега е добре, но да очаквам следващо включване на тампони на предните носачи (макар че все още не са за смяна)И като я гледахме отдолу, видяхме че самото купе е пръскано да не хваща ръжда, но явно не и на носачите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1577 #18 Отговорено преди 2 часа (Редактирано) @HondaAgent Може ли да снимаш това пръсканото. Редактирано преди 2 часа от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове