Деян 8 #1 Публикувано неделя в 13:55 Здравейте ,купих црв 3 2.2 дизел и след около 500 к.м след смяна на маслото започна да се чува виене (мисля че е турбото) от 1500 до 2000 уборота.Фатално ли е и има ли спасение с добавка или трябва ремонт?Ако е за ремонт къде трябва да го пратя понеже съм от Казанлък а тук няма човек който да се занимава с това? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1571 #2 Отговорено неделя в 14:50 Първо разбери откъде е виенето. При предната смяна не виеше или? Какво масло сложи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Georgiev crv 27 #3 Отговорено неделя в 14:51 Ако ДПФ - а е свален е нормално да се чува, ама леееко. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #4 Отговорено неделя в 14:54 (Редактирано) преди 6 минути, CARPERA написа: Първо разбери откъде е виенето. При предната смяна не виеше или? Какво масло сложи. Ами още като я взех се чувахе ама леко сега започна повече а маслото е Motul ecoclean 0w30 видях тук в форума че го препоръчват като заместител на орихинала като малко по евтин вариант. Редактирано неделя в 14:57 от Деян 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #5 Отговорено неделя в 14:55 преди 3 минути, Georgiev crv написа: Ако ДПФ - а е свален е нормално да се чува, ама леееко. Ами колата беше с английски номера и ако нещо е правено е правено там но виенето се усили спрямо закопуването и. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #6 Отговорено неделя в 14:59 Само да кажа че и до този момент не съм напъвал колата понеже и нямам доверие още да не се счупи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1571 #7 Отговорено неделя в 15:00 (Редактирано) Огледай някой маркуч да не е сцепен . Редактирано неделя в 15:02 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #8 Отговорено неделя в 15:02 Ами и аз си го помислих но колата си върви нормално,ако е маркуч няма ли да изгуби мощност?А турбото на този двигател създава ли проблеми? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 416 #9 Отговорено неделя в 15:10 (Редактирано) Всеки турбо компресор може да създаде проблем. Виенето може да е от счупена лопатка, което е сериозен проблем, а може и да е от леко разбалансиране и да няма проблем да се кара колата. Трябва да се види и чуе от опитен специалист и той да прецени. Така с хвърляне на боб във форума няма да стане. Редактирано неделя в 15:12 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #10 Отговорено неделя в 15:15 преди 5 минути, inspektora написа: Всеки турбо компресор може да създаде проблем. Виенето може да е от счупена лопатка, което е сериозен проблем, а може и да е от леко разбалансиране и да няма проблем да се кара колата. Трябва да се види и чуе от опитен специалист и той да прецени. Така с хвърляне на боб във форума няма да стане. Лошото е че в нашият град няма един свестен майстор на който да се довери човек! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #11 Отговорено неделя в 15:16 Ако се наложи ремонт ,може ли да препоръчате човек и някъква връзка с него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 416 #12 Отговорено неделя в 15:30 (Редактирано) Едва ли ще ти върши работа, но за Варна мога да препоръчам сервиз Миямото (ще го намериш в нета). Сервизите, които ремонтират турбини, обикновено не се занимават с монтаж и демонтаж, а искат свалена турбина. Най-добре първо да се отиде в сервиз за диагностика (като Миямото) и по тяхна преценка да се сваля и да се носи за ремонт. Демонтажът на турбината на ЦРВето е тежка работа. Ако ще се ремонтира, приготви хилядарка поне, но не се филмирай предварително. Леко виеща турбина може да изкара 100-тици хиляди км. Редактирано неделя в 15:34 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #13 Отговорено неделя в 15:35 Утре ще ида да я погледнат тук в казанлък и ако се наложи ще се свържа с тях понеже искам доверени хора щом ги препоръваш.Благодаря ще пиша утре какво е станало Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #14 Отговорено неделя в 15:36 намерих една в базар за 200 лева но незнам дали да рискувам с друга втора употреба? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
inspektora 416 #15 Отговорено неделя в 15:45 (Редактирано) преди 9 минути, Деян написа: намерих една в базар за 200 лева но незнам дали да рискувам с друга втора употреба? Не се занимавай с глупости преди да стане ясно каква е ситуацията с турбината. Както казах демонтажът и монтажът на турбината са тежка работа и ще струват вероятно повече от ремонта ѝ. Редактирано неделя в 15:46 от inspektora Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
z_chakarov 32 #16 Отговорено понеделник в 06:18 Преди 15 часа, CARPERA написа: Огледай някой маркуч да не е сцепен . При сцепен турбо маркуч , няма ли да пуши черно и да няма мощност колата? А към автора на темата , повечето 2.2 си имат един характерен шум, който дори се чува и при форсиране на място в диапазона ,който си споменал.Може единствено да проверите турбината за луфтове. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Honda_Z 1541 #17 Отговорено понеделник в 07:14 Преди 15 часа, Деян написа: Лошото е че в нашият град няма един свестен майстор на който да се довери човек! То понякога не е до свестен или не майстор, а до опит с конкретните автомобили. Иначе, аз имам двама братовчеди в Казанлък, за които знам, че имат сервиз, и единият го имам за някакъв ентусиаст, но никога не съм прибягвал до услугите му. Ако искаш, може да потърся контакт. Ако ти трябва човек с опит, мога да ти препоръчам човек в Стара Загора. Но както е казал @z_chakarov, дизелът на хонда има един характерен шум, където ако не познаваш колата, може да помислиш, че е проблем. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
goga 278 #18 Отговорено понеделник в 11:05 Ако виенето е като от зъболекарска машина, да се има в предвид, че се получава след смяна на веригите и не е проблем за колата. Има и тема за това във форума. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #19 Отговорено понеделник в 14:42 (Редактирано) Днес ходих на трима майстори и тримата казаха че е турбото.Сега въпросът е дали да взема втора ръка(по препоръка на майстор) дали да рециклирам ,дали единият ми каза че ще смени средната част на турбото или да взема за 430 лв рециклирано? Дайте акъл Редактирано понеделник в 14:49 от Деян Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Деян 8 #20 Отговорено понеделник в 14:44 Преди 7 часа, Honda_Z написа: То понякога не е до свестен или не майстор, а до опит с конкретните автомобили. Иначе, аз имам двама братовчеди в Казанлък, за които знам, че имат сервиз, и единият го имам за някакъв ентусиаст, но никога не съм прибягвал до услугите му. Ако искаш, може да потърся контакт. Ако ти трябва човек с опит, мога да ти препоръчам човек в Стара Загора. Но както е казал @z_chakarov, дизелът на хонда има един характерен шум, където ако не познаваш колата, може да помислиш, че е проблем. дай да видим кой ти е братовчед да говоря с него? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове