Jump to content

Recommended Posts

Здравейте! Трябва да сменям антифриза и навсякъде чета най-различни мнения за това какъв трябва да се сложи. Колата е Accord 7 2.4 190hp. Под капака пише че от завода е излезнала с Honda genuine Long life all season coolant type 2, който държал до 200 000 км и забравих колко месеца. Въпроса е оригинален ли трябва да сложа или може и друг, стига да е със същите спецификации и т.н. Знам, че сигурно е обсъждано и във форума но и тук намерих различни мнения и затова пускам нова дискусия.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравей!

Оригинален е най-добре, за да си спокоен, но е по-скъп.

Може да позваш и заместител, но само ако отговаря на спецификациите!

 

П.П. Цветът на антифриза не е спецификация! Съставът е важен и номерата на Honda OEM спецификациите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ето ти антифриз https://www.ravenol.de/en/product/kuehlerfrostschutz/ravenol-htc-premix-400c-protect-mb-3250

Но ако ти се дава двойно повече, слагай оригинален.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря много за уточнението с цвета. Реално намерих много заместители, но винаги цвета беше различен от оригиналния на хонда.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Rakeem И там гледах, даже бях готов да си взема такъв, но някъде също прочетох, че било важно антифриза да не съдържа силикат (да е silicate - free) а тези, които препоръчва сайта на Ravenol не пише да не съдържат. За сметка на това има други на Ravenol, които не съдържат, но ме спираше това, че са различен цвят. Сега обаче като колегата уточни, че цвета не е важен, може би ще се спра на Ravenol.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дават го за твоя модел, така че не виждам причина за притеснения. 

То като цяло Хонда нищо не казват за техния антифриз.

Ето ти без силикати https://www.ravenol.de/en/product/kuehlerfrostschutz/ravenol-hjc-premix-400c-protect-fl22

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ravenol HJC (зеленият) съм го пробвал на сивика. Може да е случайност, но веднага се вдигна максималната работна температура с 8 до 10 градуса. Помислих, че може старият оригинален радиатор да се е позапушил и след година каране го смених заедно с антифриза, като сложих Honda Type 2. После всичко се върна в норми, но така и не разбрах от радиатора ли беше или от антифриза.

Казвам го все пак да се има едно на ум.

 

Ravenol HJC го водят "Hybrid Japanese Coolant" с препоръка за 08CLAG010S0 Honda E Coolant. Оригиналният на Honda - тип 2 се среща в две разновидности. Едната е американското производство с OEM Part Number: OL999-9011. А другата е европейското производство, която е с Part Number: 08CLAG016S2. (https://www.coxmotorparts.co.uk/generic-exclude-reg-or-vin-category-seat-shop/genuine-honda-type-2-coolant-1-litre-pre-mixed/). Може да се купи от Бултрако.

 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Благодаря отново за информацията. Реших, че няма смисъл да слагам нещо различно  от ОЕМ антифриза. В крайна сметка, след като го сменя следващата му смяна едва ли ще е при мен, така че реших, че е по-добре да си сложа на Хонда антифриз и да ми е мирна главата докато не я продам.:D

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Ivaka24 Това е най-правилното решение, разликата в цената не е чак толкова голяма, че да рискуваш.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...