Stiliqn86 50 #1 Публикувано четвъртък в 12:09 Здравейте колеги, вчера както всички знаят и при нас във варна взе, че падна малко сняг, та реших да видя какво може акурата. Отидох до едни село близо до Варна с доста сняг, и колата ми направи доста добро впечатление минах през всички улици където не бе минал снегорин с дълбочина на снега 25-30см., до тук супер, но на едно място имаше повечко и заседнах, докато се мъча да изляза още на първо- второ лашкане ми светна на таблото внимание висока температура на AWD след което малко замириса на гума. Спрях да движа колта и след 1 минута изгасна. След няколко опита отново светна и пак изгасна. След това излязох на собствен ход от пряспата. Та на някой случвало ли му се е това, има ли проблем някакъв? Колата след това си вървеше съвсем нормално и нито чек нито нищо не ми е светвало. Поздрави! 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 660 #2 Отговорено четвъртък в 13:33 Нормално е когато се кара повече на 4х4 да се загрее. Имаш триене на диск в диск. На старото ми ЦРВ направо се изключваше като прегрее. На нашите е някакво усърършенствано поколение на системата и има вкарана електроника, съответно има и датчик да те предупреди. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 814 #3 Отговорено четвъртък в 19:04 Не мисля, че диференциала на Акурта има нещо общо с този на ЦРВ. При Акурата напрактика няма диференциал, както го познаваме, а вместо това има два независими пакета с фрикционни дискове(като при моторите и авто.трансмисиите) за всяко колело, които посредством соленоиди се контролира степента на заключване. Та в зависимост условията, могат да работят отключени, заключени или с ограничено приплъзване, когато имаме сериозно триение и отделяне на топлина, което загрява маслото, така че в случая просто маслото е презагряло. Този диференциал изисква чести смени на маслото, именно поради факта, че е подложено на значително натоварване от фрикционните дискове и респективно, за да се пазят фрикционите. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 792 #4 Отговорено четвъртък в 20:46 Какво ще рече на първото второто лашкане ? Не съм се ровил в супер дълбок сняг с куатрото, но нямам идея как си го постигнал това лашкане при автомат ? Може ли да се изключва тракшъна ? Беше ли спрян ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stiliqn86 50 #5 Отговорено вчера в 07:25 На 20.02.2025 г. at 22:46, Drone написа: Какво ще рече на първото второто лашкане ? Не съм се ровил в супер дълбок сняг с куатрото, но нямам идея как си го постигнал това лашкане при автомат ? Може ли да се изключва тракшъна ? Беше ли спрян ? Лашкане имах предвид напред и назад ( превключване на директна и задна малко по бързо). Има изключване на тракшъна и бях го изключил, тъй като ми отнемаше от оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 792 #6 Отговорено вчера в 11:21 Е с това превключване напред и назад може да си шашардисал електрониката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 467 #7 Отговорено преди 21 часа @Plamen-CRVтвоята система не е SH-AWD, а доста по-проста. @Stiliqn86акурата фейслифта ли е със ZF? Там управлението на системата е хидравлично, а не електромагнитни и чорбите прегряват бързо от триенето. Ако е преди фейса е със старата хондовска кутия и не е зле да се види маслото отдаде, отпреде. Както и да се покара с някаква диагностика да се види температурата. Тез системи SHAwd са супер, независимо от поколението, на хартия са направо съвършени. Обаче при повечко натоварване прегряват за норматив. Също и небезизвестната скоростна кутия качвана на Акорд 7,8 ЦРВ-та и т.н., може да и палнеш малките феродови дискчета за норматив при гореописаните условия. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6350 #8 Отговорено преди 13 часа Зиме никога не съм имал проблеми с моето SH-awd, но още първото лято се наврях с Леджо в 1 тясно място и за да обърна се наложиха амнайсет маневри напред/назад. Та тогава светна надписчето, но после само си угасна, без да спирам и охлаждам. Предполагам проблем му е била не температурата, а бързото опериране с лоста. Тоест, не работните режими са проблем, а бързата им и честа смяна. Но аз не съм джип, а и системата е направена за стабилност, а не за проходимост. Повече не съм го виждал тва лого в оранжево на таблото. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 660 #9 Отговорено преди 10 часа Преди 10 часа, jijane написа: твоята система не е SH-AWD, а доста по-проста. Това го знаех още преди покупката. Американците си го казват още с излизането на модела. RDX 1 и RDX 3 e SH-AWD В американския форум пише, че системата е като Пилот и Риджлайн защото на ЦР-В идвала слаба. Това обяснява наличието на отделно мазане с HGO в предната раздатка, което в ЦР-В 4 го няма. В друга тема пише за соленоид който управлява зацепването и бил проблемен. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stiliqn86 50 #10 Отговорено преди 8 часа (Редактирано) Преди 13 часа, jijane написа: @Plamen-CRVтвоята система не е SH-AWD, а доста по-проста. @Stiliqn86акурата фейслифта ли е със ZF? Здравей колега, акурата е фейслифт. Посъветваха ме да сменя маслата на диференциала и на кутията. И това смятам да направя за момента. Редактирано преди 7 часа от Stiliqn86 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове