Stiliqn86 48 #1 Публикувано четвъртък в 12:09 Здравейте колеги, вчера както всички знаят и при нас във варна взе, че падна малко сняг, та реших да видя какво може акурата. Отидох до едни село близо до Варна с доста сняг, и колата ми направи доста добро впечатление минах през всички улици където не бе минал снегорин с дълбочина на снега 25-30см., до тук супер, но на едно място имаше повечко и заседнах, докато се мъча да изляза още на първо- второ лашкане ми светна на таблото внимание висока температура на AWD след което малко замириса на гума. Спрях да движа колта и след 1 минута изгасна. След няколко опита отново светна и пак изгасна. След това излязох на собствен ход от пряспата. Та на някой случвало ли му се е това, има ли проблем някакъв? Колата след това си вървеше съвсем нормално и нито чек нито нищо не ми е светвало. Поздрави! 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Plamen-CRV 660 #2 Отговорено четвъртък в 13:33 Нормално е когато се кара повече на 4х4 да се загрее. Имаш триене на диск в диск. На старото ми ЦРВ направо се изключваше като прегрее. На нашите е някакво усърършенствано поколение на системата и има вкарана електроника, съответно има и датчик да те предупреди. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 814 #3 Отговорено четвъртък в 19:04 Не мисля, че диференциала на Акурта има нещо общо с този на ЦРВ. При Акурата напрактика няма диференциал, както го познаваме, а вместо това има два независими пакета с фрикционни дискове(като при моторите и авто.трансмисиите) за всяко колело, които посредством соленоиди се контролира степента на заключване. Та в зависимост условията, могат да работят отключени, заключени или с ограничено приплъзване, когато имаме сериозно триение и отделяне на топлина, което загрява маслото, така че в случая просто маслото е презагряло. Този диференциал изисква чести смени на маслото, именно поради факта, че е подложено на значително натоварване от фрикционните дискове и респективно, за да се пазят фрикционите. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 792 #4 Отговорено четвъртък в 20:46 Какво ще рече на първото второто лашкане ? Не съм се ровил в супер дълбок сняг с куатрото, но нямам идея как си го постигнал това лашкане при автомат ? Може ли да се изключва тракшъна ? Беше ли спрян ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Stiliqn86 48 #5 Отговорено преди 12 часа На 20.02.2025 г. at 22:46, Drone написа: Какво ще рече на първото второто лашкане ? Не съм се ровил в супер дълбок сняг с куатрото, но нямам идея как си го постигнал това лашкане при автомат ? Може ли да се изключва тракшъна ? Беше ли спрян ? Лашкане имах предвид напред и назад ( превключване на директна и задна малко по бързо). Има изключване на тракшъна и бях го изключил, тъй като ми отнемаше от оборотите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Drone 792 #6 Отговорено преди 9 часа Е с това превключване напред и назад може да си шашардисал електрониката. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jijane 465 #7 Отговорено преди 18 минути @Plamen-CRVтвоята система не е SH-AWD, а доста по-проста. @Stiliqn86акурата фейслифта ли е със ZF? Там управлението на системата е хидравлично, а не електромагнитни и чорбите прегряват бързо от триенето. Ако е преди фейса е със старата хондовска кутия и не е зле да се види маслото отдаде, отпреде. Както и да се покара с някаква диагностика да се види температурата. Тез системи SHAwd са супер, независимо от поколението, на хартия са направо съвършени. Обаче при повечко натоварване прегряват за норматив. Също и небезизвестната скоростна кутия качвана на Акорд 7,8 ЦРВ-та и т.н., може да и палнеш малките феродови дискчета за норматив при гореописаните условия. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове