Jump to content
dimiwk

Honda civic 8th - газ - бензин - гасне на светофар

Recommended Posts

Здравейте, на сестра ми колата започна да прави някакъв проблем.

Газ- Бензин, полуавтоматик, 1.8.

При празен ход (спиране, например) или на светофар започва леко да се дави и загася изцяло.

 

Един път даде грешка "Бедна смес" или нещо подобно.

Изчистих я, сега не дава грешка, но прави същия проблем.

 

При включване само на бензин прави същия проблем.

 

Не знам дали има връзка, но колата рядко се кара. Примерно 1 път в месеца.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Горивовъздушната смес си има пропорции. При теб, или въздухът е в повече, или не достига гориво.

Не познавам детайлно мотора, но виж за замърсяване в дроселовата клапа и стъпковото моторче. Но ако го прави и на 2-те горива, може да има някое скъсано маркуче и през пробойната да смуче повече

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@ceco_accord, с дебитомер е, няма стъпково моторче. Закачен е на интейка, може да е от него и да гасне. Спрейче за почистване на дебитомери, сваля се и се пръска. Жичката не се пипа с ръка, че се прецаква и е много тънка. Във форумите пишат, че може да се махне докато работи колата от буксата и да се види има ли разлика в работата на мотора. При мен се оправи с чистене, макар, че изглеждаше да не е мръсен. Дросела да не го сваля, че иска после адаптация и може да не се справи. Свещи сменяни ли са? 

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Почистването на дебитомера си е задължително. 

Почистване на дросела също може да се направи, ако не се пипа клапата, само се пръска с чистител, няма да има проблеми(поне при мен не е имало).

Може да се направи и една адаптация на дросела.

Прави се на студен двг и сега зимата не е подходящ момент.

Дава се на контакт, чака се няколко секунди и се пали(всички консуматори се изключват-радио, вентилация, фарове и пр.). 

Държат се оборотите на 3к, до включване на вентилатора(на място разбира се).

След това се оставя да поработи около 5мин. на празни обороти и се гаси.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В пост номер 7 пише за топъл  двигател. Да не се приема за заяждяне.🍻

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Аз изхождам от там, че при загрял двигател перката ще се включи много бързо и времето няма да е достатъчно за адаптацията. 

Не знам, аз съм го правил лятото(профилактично), когато след палене оборотите почти ведната се нормализират до нормалните на празен ход и не съм имал проблеми.

Логиката за топъл двигател идва от там, че екуто трябва да адаптира клапата при нормална работна температура, която лятото се постига почти веднага, за това съм написал, че сега не е удачен периода.

Навярно може да се заключи, че процедурата се прави след достигане на минималните обороти на двг, тоест може да се запали да се изчака да паднат оборотите до нормалните на празен ход, след което да се загаси двг и да се извърши процедурата. 

Редактирано от Rakeem

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...