Jump to content
LazarH

VSA се включва когато е студено

Recommended Posts

Здравейте.

От известно време при ниски температури без причина се вклчва VSA индикацията.

След изклчване на двигателя и потегляне няма проблем.

При летни условия проблема не съществува.

 

Идеи , предложения, вероятни причини ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Виж казанчето за спирачна течност,долей на макс,Дот 4 е спирачната течност.

Ако е с променен цвят  който трябва да е като олио смени цялостно течноста.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Владо здравей . Долях малко, около 50 грама. Ще наблюдавам. Иначе задните накладки са почти на нула но не знам дали и от това може да е 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Сменяй и накладки и течноста ако го прави в студа може да има вода в спирачната течност.

  • Хаха 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Се си мисля, че преди да се долее на макс е препоръчително да се проверят накладките. Намаляването на течността се получава и при износени накладки.

  • Нагоре 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

После ще претака. ;)

Накладки не се карат, ако феродото им е с дебелина колкото металната основа, или по-тънко от нея.

Дискове под 2мм ръб също, особено задни, ако са под 3 мм по-малка ширина от на новите.

Тези 2 износващи фактора поемат доста течност, компенсирайки липсващите милиметри, но най-лошото е че буталата в апаратите излизат доста навън от тях, което е основен фактор за заклинването им.

  • Нагоре 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дисковете са добре. Ръб 1мм. Накладките сто про са за смяна - има няма 2-3мм остатък. Другара седмица влизам в бокса за смяна... дано върже че ме побърка тази лампа. Ще пиша до къде сме я докарали.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Само VSA, без комбинация с други ламби, не свети заради ниско ниво на спирачната течност.

Провери си налягането на гумите.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

VSA светва  много често при моментно слабо напрежение, няма нищо общо с нивото на спирачната течност. При смяна на накладките много важно е при връщане на спирачното бутало да развиеш пробката за обезвъздушаване.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 19 минути, vespa написа:

При смяна на накладките много важно е при връщане на спирачното бутало да развиеш пробката за обезвъздушаване.

Това пък откъде и защо, че чак и задължително? Може ли сервизно? Примерно  file:///C:/Users/dimit/Desktop/2009%20Honda%20Fit%20Brake%20Repair%20manual.pdf

Всяко отвиване на пробката води до последващо обезвъздушаване.

Принципно се отвива капачката на казанчето.

Факт е, че с отвиване на пробката става и на ръка, ама....?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 2 часа, Rakeem написа:

 

Всяко отвиване на пробката води до последващо обезвъздушаване.

Грешно мнение базирано на нулев опит. Тук целта е най голямата мръсотия която се намира зад буталото да бъде изхвърлена навън , а не върната в системата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 3 часа, Rakeem написа:

 

Факт е, че с отвиване на пробката става и на ръка, ама....?

Дали си пробвал някога!!!

Идеята на форума е да си помагаме, няма какво да си мерим.

Редактирано от vespa

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Не ми фантазирай, на пръстите на двете си ръце не мога ти изброя колко накладки съм сменил, включително 3 пъти на Хондата. 

Не искам да слушам свободни съчинения, че и задължителни, дай сервизното.

Мръсотията в цилиндъра се точи чрез смяна на течността.

И да пробвал съм, така си ги сменям(за по-лесно), ама на всяка смяна, точа и обезвъздушавам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Между буталото и пробката остава течност, която няма как да се опресни без връщането му в изходящо положение. На принципа елементарна физика сменям спирачната течност сам без да пипам педала на спирачките. Много неща в Сервизното са написани "да си вържем гащите,че има много неуки"

ПП. Фантазирайки смених дискове, накладки и 1литър спирачна течност на Не Хонда преди няколко седмици.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...