LazarH 6 #1 Публикувано вторник в 07:04 Здравейте. От известно време при ниски температури без причина се вклчва VSA индикацията. След изклчване на двигателя и потегляне няма проблем. При летни условия проблема не съществува. Идеи , предложения, вероятни причини ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #2 Отговорено четвъртък в 10:49 Виж казанчето за спирачна течност,долей на макс,Дот 4 е спирачната течност. Ако е с променен цвят който трябва да е като олио смени цялостно течноста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LazarH 6 #3 Отговорено петък в 07:49 Владо здравей . Долях малко, около 50 грама. Ще наблюдавам. Иначе задните накладки са почти на нула но не знам дали и от това може да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #4 Отговорено петък в 12:48 Сменяй и накладки и течноста ако го прави в студа може да има вода в спирачната течност. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1562 #5 Отговорено петък в 13:24 Се си мисля, че преди да се долее на макс е препоръчително да се проверят накладките. Намаляването на течността се получава и при износени накладки. 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6048 #6 Отговорено петък в 13:39 После ще претака. Накладки не се карат, ако феродото им е с дебелина колкото металната основа, или по-тънко от нея. Дискове под 2мм ръб също, особено задни, ако са под 3 мм по-малка ширина от на новите. Тези 2 износващи фактора поемат доста течност, компенсирайки липсващите милиметри, но най-лошото е че буталата в апаратите излизат доста навън от тях, което е основен фактор за заклинването им. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LazarH 6 #7 Отговорено петък в 16:31 Дисковете са добре. Ръб 1мм. Накладките сто про са за смяна - има няма 2-3мм остатък. Другара седмица влизам в бокса за смяна... дано върже че ме побърка тази лампа. Ще пиша до къде сме я докарали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 791 #8 Отговорено петък в 16:38 Само VSA, без комбинация с други ламби, не свети заради ниско ниво на спирачната течност. Провери си налягането на гумите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #9 Отговорено петък в 17:19 VSA светва много често при моментно слабо напрежение, няма нищо общо с нивото на спирачната течност. При смяна на накладките много важно е при връщане на спирачното бутало да развиеш пробката за обезвъздушаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 791 #10 Отговорено петък в 17:48 преди 19 минути, vespa написа: При смяна на накладките много важно е при връщане на спирачното бутало да развиеш пробката за обезвъздушаване. Това пък откъде и защо, че чак и задължително? Може ли сервизно? Примерно file:///C:/Users/dimit/Desktop/2009%20Honda%20Fit%20Brake%20Repair%20manual.pdf Всяко отвиване на пробката води до последващо обезвъздушаване. Принципно се отвива капачката на казанчето. Факт е, че с отвиване на пробката става и на ръка, ама....? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #11 Отговорено петък в 20:48 Преди 2 часа, Rakeem написа: Всяко отвиване на пробката води до последващо обезвъздушаване. Грешно мнение базирано на нулев опит. Тук целта е най голямата мръсотия която се намира зад буталото да бъде изхвърлена навън , а не върната в системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #12 Отговорено петък в 20:57 (Редактирано) Преди 3 часа, Rakeem написа: Факт е, че с отвиване на пробката става и на ръка, ама....? Дали си пробвал някога!!! Идеята на форума е да си помагаме, няма какво да си мерим. Редактирано петък в 20:58 от vespa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 791 #13 Отговорено петък в 21:04 Не ми фантазирай, на пръстите на двете си ръце не мога ти изброя колко накладки съм сменил, включително 3 пъти на Хондата. Не искам да слушам свободни съчинения, че и задължителни, дай сервизното. Мръсотията в цилиндъра се точи чрез смяна на течността. И да пробвал съм, така си ги сменям(за по-лесно), ама на всяка смяна, точа и обезвъздушавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #14 Отговорено петък в 21:45 Между буталото и пробката остава течност, която няма как да се опресни без връщането му в изходящо положение. На принципа елементарна физика сменям спирачната течност сам без да пипам педала на спирачките. Много неща в Сервизното са написани "да си вържем гащите,че има много неуки" ПП. Фантазирайки смених дискове, накладки и 1литър спирачна течност на Не Хонда преди няколко седмици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 791 #15 Отговорено събота в 06:57 Преди 9 часа, vespa написа: Между буталото и пробката остава течност, която няма как да се опресни без връщането му в изходящо положение. Е това ми обясни, защото звучи сякаш, ако не отвиеш пробката при прибиране на буталото, с последваща подмяна на течността остава мръсотия в цилиндъра. Аз не ти оспорвам техниката, но важните неща ги има в сервизните и обикновенно майсторите ги правят, но аз силно се съмнявам някой да го прави. Аз достигнах до тази техника, когато за пръв път ми се наложи да сменям накладки на задни дискови без инструмент и прибирането на буталото беше доста трудно. А колкото до гравитационната подмяна, ами не съм й фен, хубаво си е да се създаде налягане, което да раздвижи утаената мръсотия и да я изкара, пък и при мен не работи. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1543 #16 Отговорено събота в 18:32 On 11/29/2024 at 7:19 PM, vespa said: VSA светва много често при моментно слабо напрежение, няма нищо общо с нивото на спирачната течност. При смяна на накладките много важно е при връщане на спирачното бутало да развиеш пробката за обезвъздушаване. Има смисъл това да се прави защото точно там е мръсотията и старата течност,но ако кажеш майстора да го направи ще те сметне за луд. При смяна на накладки майстора вади слага и бягай дай парите,какво го интересва стара течност почти черна,стара грес,нещо щом работи не се пипа,докато не блокира. Това може да си го направиш ако сам си сменяш накладките. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове