LazarH 6 #1 Публикувано вторник в 07:04 Здравейте. От известно време при ниски температури без причина се вклчва VSA индикацията. След изклчване на двигателя и потегляне няма проблем. При летни условия проблема не съществува. Идеи , предложения, вероятни причини ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #2 Отговорено четвъртък в 10:49 Виж казанчето за спирачна течност,долей на макс,Дот 4 е спирачната течност. Ако е с променен цвят който трябва да е като олио смени цялостно течноста. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LazarH 6 #3 Отговорено преди 17 часа Владо здравей . Долях малко, около 50 грама. Ще наблюдавам. Иначе задните накладки са почти на нула но не знам дали и от това може да е Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1541 #4 Отговорено преди 12 часа Сменяй и накладки и течноста ако го прави в студа може да има вода в спирачната течност. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Krasi-mir 1561 #5 Отговорено преди 11 часа Се си мисля, че преди да се долее на макс е препоръчително да се проверят накладките. Намаляването на течността се получава и при износени накладки. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6042 #6 Отговорено преди 11 часа После ще претака. Накладки не се карат, ако феродото им е с дебелина колкото металната основа, или по-тънко от нея. Дискове под 2мм ръб също, особено задни, ако са под 3 мм по-малка ширина от на новите. Тези 2 износващи фактора поемат доста течност, компенсирайки липсващите милиметри, но най-лошото е че буталата в апаратите излизат доста навън от тях, което е основен фактор за заклинването им. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
LazarH 6 #7 Отговорено преди 8 часа Дисковете са добре. Ръб 1мм. Накладките сто про са за смяна - има няма 2-3мм остатък. Другара седмица влизам в бокса за смяна... дано върже че ме побърка тази лампа. Ще пиша до къде сме я докарали. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 790 #8 Отговорено преди 8 часа Само VSA, без комбинация с други ламби, не свети заради ниско ниво на спирачната течност. Провери си налягането на гумите. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #9 Отговорено преди 7 часа VSA светва много често при моментно слабо напрежение, няма нищо общо с нивото на спирачната течност. При смяна на накладките много важно е при връщане на спирачното бутало да развиеш пробката за обезвъздушаване. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 790 #10 Отговорено преди 7 часа преди 19 минути, vespa написа: При смяна на накладките много важно е при връщане на спирачното бутало да развиеш пробката за обезвъздушаване. Това пък откъде и защо, че чак и задължително? Може ли сервизно? Примерно file:///C:/Users/dimit/Desktop/2009%20Honda%20Fit%20Brake%20Repair%20manual.pdf Всяко отвиване на пробката води до последващо обезвъздушаване. Принципно се отвива капачката на казанчето. Факт е, че с отвиване на пробката става и на ръка, ама....? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #11 Отговорено преди 4 часа Преди 2 часа, Rakeem написа: Всяко отвиване на пробката води до последващо обезвъздушаване. Грешно мнение базирано на нулев опит. Тук целта е най голямата мръсотия която се намира зад буталото да бъде изхвърлена навън , а не върната в системата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #12 Отговорено преди 4 часа (Редактирано) Преди 3 часа, Rakeem написа: Факт е, че с отвиване на пробката става и на ръка, ама....? Дали си пробвал някога!!! Идеята на форума е да си помагаме, няма какво да си мерим. Редактирано преди 4 часа от vespa Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 790 #13 Отговорено преди 3 часа Не ми фантазирай, на пръстите на двете си ръце не мога ти изброя колко накладки съм сменил, включително 3 пъти на Хондата. Не искам да слушам свободни съчинения, че и задължителни, дай сервизното. Мръсотията в цилиндъра се точи чрез смяна на течността. И да пробвал съм, така си ги сменям(за по-лесно), ама на всяка смяна, точа и обезвъздушавам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
vespa 311 #14 Отговорено преди 3 часа Между буталото и пробката остава течност, която няма как да се опресни без връщането му в изходящо положение. На принципа елементарна физика сменям спирачната течност сам без да пипам педала на спирачките. Много неща в Сервизното са написани "да си вържем гащите,че има много неуки" ПП. Фантазирайки смених дискове, накладки и 1литър спирачна течност на Не Хонда преди няколко седмици. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове