mpetrov@onemoreframe.net 10 #1 Публикувано вторник в 05:00 Здравейте колеги, тъй като съм официално горд собственик на Хонда, сега предстои и обслужване. Четох доста в темата за маслата, но като начинаещ и за първи път собственик на Хонда, тотално се обърках с всичко изписано за маслата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johnny_V3 29 #2 Отговорено вторник в 05:50 Официално да ти честитя за чудесната придобивка! Да се грижиш за нея, а тя да се отблагодари с поне милион безаварийни километра! Ще споделя, какво бих направил аз: 1. Антифриз и спирачна течност - тези течности може да се проверят лесно. А и си показал документ, на който се твърди, че спирачната течност е сменена преди година. Тествай я с тестер за наличие на вода, а антифриза, ако е бистър - тествай го на колко градуса замръзва. Ако са в нормите - не ги закачай. При всички Хонди, които съм карал, стрелката на температурата на загрял двигател седи точно на едно и също място (малко под средата). Провери и това, като някакъв ориентир. Виж маслата бих сменил всичките. За двигателното масло - виж какво пише на капачката и колегата @CARPERA ще ти даде насока за добро масло. В задния диференциал и в скоростната кутия - само масло на Хонда. Провери си дисковете и накладките (за ръб на дисковете, дебелина, колко феродо е останало). И то май друго не остана! Сипи й хубав (100) бензин и смело напред! Ако й слагаш газ - само в Каравела Газ - препоръчвам. Там сложих на първата си Хонда и на първичния преглед казаха, че отдавна не бяха виждали толкова качествено и кадърно поставена газова уредба. Засега толкова. Ако се сетя нещо - ще пиша пак. 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #3 Отговорено вторник в 06:20 (Редактирано) Честито и безаварийно + нови радости и маршрути! Провери методично дали всички екстри си работят, както и състоянието на купето за повърхностна ръжда отдолу. Първоначалните километри музиката по-тихо (или без) и се ослушвай за странни звуци при движение. Статичните огледи на окачването не показват всичко. Ако е наред, ще чуваш само гумите. Виж им налягането и дали някоя не тресе, и е за баланс. И полекичка докато и свикнеш с хандлинга - колата е висока. Мотор - дал Бог, но свикни със спирачките в сухо и мокро време. Виж и чистачките, да не маже някоя, както и пръскалките дали работят и са регулирани правилно. За зимната им течност си знаеш. Днес / утре няма да е студ - пробвай климатика. И да иде студ - важен е - за да изсушава стъклата. Триъгълник / аптечка / пожарогасител (виж му скалата, да е в зеленото и кога е проверяван) и ако не са ОК - вземи си нови. Крик / ключ за джантите / налягане в резервната гума / резервни крушки и провери дали всички светлини работят. Маслата са ясни, ще ги смениш и отпочваш на чисто. Трансмисионните - само Хонда. Колегите с като твоята кола да кажат раздатката дали се маже с АТF, или си е отделно с HGO. Бръкни с пръст през гърловината за маслото и виж има ли полипи отвътре на капака на клапаните. Ако е чисто може и без промиващо временно масло за ДВГ-то. Равенолите са добри масла за него. Ха приятно разучаване на новата играчка. Редактирано вторник в 06:36 от ceco_accord 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #4 Отговорено вторник в 06:54 (Редактирано) Първо да попитам имаш ли възможност да сменяш сам нещата,примерно ,двиг масло накладки и спирачна течност. Антифриза сменяш задържително една туба ще ти стигне,аз бих сменил и термостата с оригинален ,може да се вземат тук от форума . Спирачна течност снимай казанчето отворрено и ще ти кажа. Сменяш я цялостно течността чрез източване от всеки апарат ,като при смянята се обслужват апаратите,това е почистване и смяна грес водачи. Казваш точно товя на майстора. Масло хидравлика е 1л сменя се там също ,не просто само в казанчето. Това е маслото Масло заден диференциал е 1.2л,има две пробки долна и горна на диференциала,източваш от долна наливаш до протичане през горна. Това е маслото Хубава спирачна течнос ДОТ 4 1л стига за хубава промивка. Точната грес за водачите Двата маслени филтъра които стават за твоя двигател. Маслото с което да изчистиш 4-5хил пробег двигателя,това не е промивка да не се заблудят други,това масло има повече промивни свойства от стандартните,може да се кара за постояно,аз съм с него в момента двигателя мърка. Мaслото и филтъра става за R20 и за К24 мотора на CRV 3. Това е след него Проверяваш ремъка пистовия ако е нацепен и напукан се смена и той. Проверяват се свещите ако са за смяна ,Denso или NGK иридиеви японски. Сваля се всяка бобинна и се оглежда дали не е напукана лулата,ако има пукнатини сменяш Denso е марката там,аз взех 2 втора ръка 50лв. За тези пукнатини говоря Масло автомат 4л ще ти стигнат и филтъра автомат това са,от тук от форума. Клапани хубаво се регулират и тогава ще се види веригата и валовете искай снимки.След газифициране се проверяват на 30 хил км клапаните. Сигурно нещо пропускам питай. Раздатката е на едно с ATF нямаш отделно масло. Amsol XL не е нито времено и промиващо масло. Хубаво е да провериш акумулатора с товарна вилка или уред за стартов ток имат го в магазините за батерии. Редактирано вторник в 07:20 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #5 Отговорено вторник в 08:51 (Редактирано) Преди 4 часа, CARPERA написа: Майстор ще ми ги сменя най-вероятно защото нямам удобно място на което бих се справил сам. Ще последвам всичко както е написано. И ще кажа скоро. Това е положението под капачката. Не знам дали се вижда нещо. Редактирано вторник в 11:33 от kvd74 Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #6 Отговорено вторник в 09:41 (Редактирано) Не се види, но не се занимавай. Като се отвори за реглаж на клапани, ще се види как е. Сложи си ново масло и това е. Не цитирай цялото предходно мнение (особено ако е дълго) и отговаряш непосредствено на него, че е тегаво за четене. Редактирано вторник в 09:49 от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #7 Отговорено вторник в 09:59 (Редактирано) Тава тук е зле и ще се покаже като се махне капака. Задължително къса смяна сAmsol XL 0w20. Като видим двиг ще кажем за промивка ли е. Направи нови снимки на освети с фенерче, не на телефона. Ето ти друг К24 Редактирано вторник в 10:01 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #8 Отговорено вторник в 10:39 Използвай това за да изчистиш предходното мнение което цитираш. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #9 Отговорено вторник в 11:47 И каква марка е оригиналният термостат, който може да се “вземе’ от форума?!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #10 Отговорено вторник в 12:10 Това е марката зa R20 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #11 Отговорено вторник в 13:29 Лошото в че майстора ми ми даде час чак за 2-ри защото има много работи, няколко мотора е отворил и ми каза че иска да има време за да я обслужи на спокойствие. Това означава че няма да я карам сега много та да не кажа изобщо, докато не се обслужи, може би ще отида до КАТ за номера. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #12 Отговорено вторник в 13:43 (Редактирано) Масло и филтри можеш да смениш навсякъди да караш да и се порадваш по празниците. Нищо няма да и стане за месец. Провери спирачна и хидравлична да са на мах,също и антифриза да е между мах и мин в разширителния съд и карай,ако нещо се съмняваш снимай. Може да купиш другите масла за 2ри. В допълнение към горния пост това е термостата който сложих на моя R20 трябва да се провери по рама кой е за К24. проверка тук по VIN за всички оригинални части. https://japancars.ru/index.php?route=catalog/honda Незнам за твоя майстор но днес се наслушах на простотии н адруг майстор как 15 год Хонда се карала с 5w40или дори по добре 10w40 защото тук било като в Африка лятото,,и мотора вече имал хлабини.🤣 Не слушай такива майстори. Редактирано вторник в 14:00 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #13 Отговорено вторник в 19:38 Утре ще отида да го видя, като се чух днес с него ми поиска рама и каза, че ще поръчва оригинални масла, казах му Ок но за двигателя само да не е на Хонда а на Амнисол. Относно мотора теЗи отлагания които се виждат на снимката, това може ли да се почисти с промивка някаква, знам че се правят на мотори или не е Ок? Ще му кажа и кои филтри да ми поръча, И искам да я огледа на бързо дали мога да я карам спокойно в следващите 12 дни. Малко трябва да и свикна с габарите и с това че е СУВ и не е толкова маневрена на по-тесни пространства Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johnny_V3 29 #14 Отговорено вторник в 19:50 @mpetrov@onemoreframe.net Доста е маневрена, повярвай! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #15 Отговорено вторник в 20:04 (Редактирано) 40 minutes ago, mpetrov@onemoreframe.net said: Утре ще отида да го видя, като се чух днес с него ми поиска рама и каза, че ще поръчва оригинални масла, казах му Ок но за двигателя само да не е на Хонда а на Амнисол. Относно мотора теЗи отлагания които се виждат на снимката, това може ли да се почисти с промивка някаква, знам че се правят на мотори или не е Ок? Ще му кажа и кои филтри да ми поръча, И искам да я огледа на бързо дали мога да я карам спокойно в следващите 12 дни. Малко трябва да и свикна с габарите и с това че е СУВ и не е толкова маневрена на по-тесни пространства Мслото си го вземи ти и филтъра не оставяй да оцапа всичко майстора. Няма да го намери на такава цена маслото и двете масла. Направи снимка на двигателя без капак клапани,да видим има ли отлагания. Но щом си оставяш всичко на майстора ясна ще е работата. Язък за толкова писане и обесняване кое защо и как трябва да вземи точния Аймсол XL0w20 има доста разновидности.Кажи му че искаш да слагаш 0w20 да видим отговора на майстора. От където и да поръчва маслата оригинални няма да са на тези цени ,ще си вземе отстъпката за тях а за теб скъпата цена. Това точно тази туба ме съмнява да намери а и филтъра автомат оригинален не се продава навсякъде. Редактирано вторник в 20:18 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #16 Отговорено вторник в 20:24 Аз ще го питам какво и от къде, аз си ходя при него от седем години и той ми казва каква отстъпка има от частите и че я взима, само че ми взима много малко за Труд. Имам впредвид всичко което сте ми написали. А това на снимката от групата ли ще го взема? А другото което е че отстъпката от труда която ще ми направи ще е релевантна на разликата в цените. А капака на главата аз съм не мога да го отворя, ще е чак като го взема да го прави моя майстор. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Johnny_V3 29 #17 Отговорено вторник в 20:30 @CARPERA Ситуацията с моята Хонда е следната. Двигател K24Z7, на капачката пише 0W20. Някъде дори прочетох 0W20 (all temps.). В двигателя съм сипал 0W20. А ми се налага да водя следните спорове: "Ти си луд да сипеш 0W20! Мани ги Японците какво са написали на капачката! Те не зная в кой регион живееш! Това масло става за Канада, но тук само 5W30, а още по-добре 5W40, защото лятото 0W20 ставало на супа и хич не смазвало!" А кажи ми сега какво да кажа! Просто споделям! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #18 Отговорено вторник в 20:38 (Редактирано) @Johnny_V3j Може да им кажеш на тези да си спомнят географията и да видят Япония какъв климат има , явно са двойкаджии в тази област. Да тези големи простоти съм ги чувал хиляди пъти . @mpetrov@onemoreframe.net Да маслата може да ги вземеш тук от форума от общите поръчки. Mръсотията се чисти зависи каква е с отваряне на двигателя и с химия,едва ли ще го направи твоя майстор. Да и с масла се чисти но е бавна процедурата. Редактирано вторник в 20:44 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #19 Отговорено вторник в 20:41 Не разбрах как се чисти? С химия? А кой ще го изчисти ако не го направи майстора? Ако не е добре положението не трябва ли колата да има някакви симптоми? И как да ги хвана като съм нов в ХОНДА Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #20 Отговорено вторник в 20:49 (Редактирано) Има доста теми в тази раздел прочети ги не само за маслата. Ето как се чисти. И този двигател е бил топ при покупка и никой не е отворил капачката масло,може и да я отворил и нищо да не види. Редактирано вторник в 20:54 от CARPERA 2 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #21 Отговорено сряда в 16:05 Значи днес ходих при майстора поръчал е маслата за кутията и диференциала, ще сменим и антифриза каза задължително. Аз ще взема Амнисол, така че ако може да ми дадете съвет от къде да взема 5л. и масления филтър. Сутринта светих с фенерче но от снимката пак нищо не се вижда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #22 Отговорено сряда в 16:06 А за почистването може ли да ме посъветвате кой в София би го направил на мотора? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #23 Отговорено сряда в 16:44 (Редактирано) Може би ако га напиша зи 10ти път ще излезеш от твоята тема и ще прочетеш и друга полезна информация в форума. Всичкита масла може да ги намериш тук в форума в общите поръчки там е даден линк към сайта с наличности в БГ има и телефона на момчето грижещо се за тях. Мисля.че подържа масления на Манн а на Purflux и майсторати може да поръча,има го на доста места. Незнам кой ще се наеме да почисти двигателя освен автора на постнатата тема. Редактирано сряда в 16:44 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #24 Отговорено сряда в 16:52 Виждащата се гърбица хич не изглежда добре. Тоя к24 нямаше ли проблем с тях? Като се ходи на реглаж, ще си покаже. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #25 Отговорено сряда в 16:57 Написах му как да провери в пост 3, ако не, в пост 6 как да постъпи, но още не е стигнал до там. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #26 Отговорено сряда в 17:42 49 minutes ago, Rakeem said: Виждащата се гърбица хич не изглежда добре. Тоя к24 нямаше ли проблем с тях? Като се ходи на реглаж, ще си покаже. Кое е гърбицата колега, аз пак питам ако е токова зле мотора, няма ли да има индикация? Все едно ми казвате тая всеки момент ще хвърли кокалите на мен така ми звучи? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #27 Отговорено сряда в 17:44 1 hour ago, CARPERA said: Може би ако га напиша зи 10ти път ще излезеш от твоята тема и ще прочетеш и друга полезна информация в форума. Всичкита масла може да ги намериш тук в форума в общите поръчки там е даден линк към сайта с наличности в БГ има и телефона на момчето грижещо се за тях. Мисля.че подържа масления на Манн а на Purflux и майсторати може да поръча,има го на доста места. Незнам кой ще се наеме да почисти двигателя освен автора на постнатата тема. Моя грешка! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #28 Отговорено сряда в 17:46 47 minutes ago, ceco_accord said: Написах му как да провери в пост 3, ако не, в пост 6 как да постъпи, но още не е стигнал до там. Не съм да, много ми дойде информацията и се опитвам да я асимилирам, а и според някой колеги като чета мотора на колата си заминава, а тя работи перфектно? Ще я закарам естествено на реглаж, само че това не става от днес за утре. И тук сигурно месец ще трябва да чакам, през това време не препоръчвате да карам колата ли? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #29 Отговорено сряда в 17:58 Тая кола до преди да се внесе и продаде на теб се е движела, нали? Какво би и причинил, ако продължиш да я караш нормално? Двигател се скапва скоропостижно само умишленно и творчески. Ако не е обслужван и ползван нормално, това е предходен и дълъг процес - вина нямаш, нито можеш да върнеш времето назад. Но ако ще си по-спокоен - карай си Пасата. Поне за него ще е добре - кола се скапва и от стоене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #30 Отговорено сряда в 18:07 Не тв разбрах колега, в това състояние което описват останалите колеги да я карам или не? За пасата нищо не съм писал, той заминава следващата седмица. А и за това си купих Хонда, просто питам защото не разбирам, а пак се повтарям няколко човека ми писаха че ми е зле мотора и се чудя какво да правя да я карам ли сега докато не мине реглаж или не, това ми е въпроса? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #31 Отговорено сряда в 18:07 преди 20 минути, mpetrov@onemoreframe.net написа: Кое е гърбицата колега, аз пак питам ако е токова зле мотора, няма ли да има индикация? Все едно ми казвате тая всеки момент ще хвърли кокалите на мен така ми звучи? Ей това ограденото на снимката. Онези сивите петна ми изглеждат като язви. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #32 Отговорено сряда в 18:19 (Редактирано) 42 minutes ago, mpetrov@onemoreframe.net said: Кое е гърбицата колега, аз пак питам ако е токова зле мотора, няма ли да има индикация? Все едно ми казвате тая всеки момент ще хвърли кокалите на мен така ми звучи? Всичко ще се види след махане на капака клапани. Гърбицата е маркирана с жълто и според мен не е зле само повърхностно е ,виждал сам и доста по-зле ,в поста с снимките от мен на другия К24се вижда,с червено съм маркирам чернилката,опитай утре на студен двигател с нещо да я разтъркаш,да не е метално,ако лесно се маха ще се отмие,дай снимки Карай колата нищо няма да стане,спирачната течност течността на хидравликата на макс,антифриза в разширителния съд да е между мин и мах Пак ще го напиша смени маслото и масления филтър,въздушен и филтър купе ще ти предложат навсякъде. Маслото от тук,в синия линк са маслата налични в Бг има го и Аймсола 0w20XL даден е телефона на момчето в темата да го питаш за маслен. Снимай тези съдове казанче хидравлика сивото с червената тапа до фара,казанче спирачна отворено,казанче антифриз до фара освети го с нещо да видиш докъде е течност,изкарай да и видим цвета. Клапаните се регулират на студен мотор това е важно тоест двигателя сега студеното трябва поне 8 часа да стои на студа,ако ти вкарат колата и направят реглажа нищо не става,тогава ще се видят валове да снимат и чернилката колко е,ако зне твоя майстор кои белези да гледа ще каже и за веригата,в това се съмнявам в твоя майстор. Карай колата няма да се счупи,и нищо няма да и стане докато отиде на майстора ти. Снимай пиши и питай. Важно е от тук нататък хубави масла в двигателя и другите системи и всичко ще се оправи. Този филтър може да го намериш в магазините за авточасти в града ти бюджетен и хубав е. Редактирано сряда в 18:25 от CARPERA 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #33 Отговорено сряда в 18:20 И нещо само да добавя: За момента знаеш колко пари си дал и виждаш само общата форма на това което си взел. За техническото състояние ще съдиш след време, ако имаш опит. Ако не - ще чуваш разни мнения. Съдейки по това че не знаеш какво е гърбица на разпределителен вал, ще ти отнеме доста време. Но щом си дал камара пари, значи в друго си добър. Фокусирай се там, а колата дай на професионалист. Желателно е да е чувал как работи хондов мотор и да има хондов тестер. За хондов обгрижван нормално километрите пробег намат значение - в случай че вярваш на таблото и документите. 300000 магистрални са 3000 мото часа. 30000 градски са 2000 мото часа. Твоята къде е карана? А ако искаш директен отговор - карай си я! Разбирам поне че държиш да е проверена и сигурна, което е нормално за семеен човек. Просто имай малко търпение и нещата ще се изяснят. Карай я - да върви! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #34 Отговорено сряда в 18:28 @CARPERA утре сутрин ще я снимам. За тази процедура ми препоръчаха тук в София в Овча Купел сервиз(за реглаж) те би трябвало да го знаят това щом във форума пише, че са най-добрите в София. @ceco_accord колега със сигурност не разбирам от коли, не съм го и твърдял. За мен всеки трябва да разбира от това което прави! Както вие разбирате от тези коли, аз може би разбирам от други неща, това е нормално! Много си прав за семейството, искам да имам кола която да ме закара от точка А до точка Б без да и се треса ще ме закара или не! Това е важното за мен! Колата много ми харесва и тепърва ще науча елементарните неща за нея. Благодаря ви, че все пак ви се занимава да пишете! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #35 Отговорено сряда в 18:34 (Редактирано) Да става сервиза но не знам дали ще се договориш да снимат,пробвай,да кажат веригата в какво състояние е,а това не е отговор ок е или просто добре. Правилния отговор е веригата има ресурс от още еди колко си километра,само от един човек съм чувал този отговор. Разтъркай чернилката която се вижда на снимката ако се маха снимай ,това може да се поправи ще ти кажа как. Щом си от София утре може да купиш маслото и филтъра от момчето от общите поръчки и да го смениш и караш колата. Редактирано сряда в 18:39 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
mpetrov@onemoreframe.net 10 #36 Отговорено сряда в 18:36 (Редактирано) С какво да я разтъркам, парцал, нещо гумено, ти с какво би я ратъркал? Редактирано преди 17 часа от kvd74 Моля, не цитирайте цяло предходно мнение! По презумпция се предполага, че отговаряте на него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #37 Отговорено сряда в 18:38 (Редактирано) Моля не цитирай предходно мнение показах ти как да го чистиш,да не те накажат пак. С гумено примерно гумата на молив,или пластмасов молив. Като сложиш Аймсола и го покараш поне 2хил км ще видиш че това черното пада по-лесно. https://obshtiporachki.online/produkt/amsoil-xl-0w-20/ Постнатата от мен снимка е на Хонда с двигател К24 доста по-зле от твоята и магарена от джамбазин диференцала тресеше при завой,в момента колата се кара и е топ. Бобините за напуквания може сам да провериш с ключ 10 отвърташ гайката махаш кабела и вадиш бобината и преглеждаш. Редактирано сряда в 19:06 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #38 Отговорено сряда в 18:47 Карпера не го карай да бърка с нищо в двигателя и да търка каквото и да е! Петров, карай си колата и в скоро време запиши час за реглаж, който си е рутинна процедура. Кажи им да погледнат гърбиците на валовете за някакви аномалии и да видят белезките на зъбните колела. 2 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #39 Отговорено сряда в 18:52 (Редактирано) Ракеем не стресирай човека толкова,и нищо няма да стане като разтърка с молив. Редактирано сряда в 18:54 от CARPERA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #40 Отговорено сряда в 18:54 Хора, колегата каза че не разбира от коли! Не го питайте "къде са Белчо и Сивушка". Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове