Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги,

 

След дълго чакане долетя и моя Pilot Touring 2019 от Канада 😊. Изкарах транзитни номера, за да мога да го карам и обслужа, докато мине технотеста и стане готов за регистрация в КАТ.

В сряда влиза в сервиза за масла (моторно, скоростна кутия, раздатка и диференциал), филтри и всички други чорби, които трябва да се сменят. Също така ще му направят и цялостен преглед. До 10-тина дена трябва да пристигнат  ангренажен комплект, водна помпа и комплект с пистов ремък. Колата е на 200к км., като въпреки добрата история в Carfax няма информация дали са сменяни. Дилъра също не можеше да каже. Реших да заложа на сигурното като сменя и тези консумативи. Колата пристигна с нови дискове, накладки и всесезонни гуми, та ми се спести едно упражнение 😊 Дойде без стелки, нещо за което бях забравил да попитам търговеца и сега ще трябва да поръчвам отвън, защото тук пълен комплект няма. Намерих една фирма в Бургас, която изработва индивидуални стелки за всякакви видове автомобили. Може би ще ги пробвам тях.

Впечатленията до момента са много положителни. Голям и супер удобен семеен автомобил. Децата много му се радват и още не могат да изберат на кой ред да седят 😊 Вози комфортно, доста маневрена е за размерите си и е с добра динамика. Звукът от мотора е много приятен. Към момента ми дава около 13/100 разход при основно градско с леки елементи на извънградско. Лед фаровете дават хубава видимост при каране в тъмната част на денонощието. При палене когато е студено (при нас е -2,  -5 градуса последните две сутрини) включва сама подгрева на волан седалки и стъкла. Паленето от разстояние е много яка екстра.

Няколко минуса, които забелязах до момента:

-          Големината и комфорта имат своята цена, съответно улиците изглеждат по-тесни и местата за паркиране са по-малко.

-          Андроид ауто-то не работи стабилно, ту се закача, ту се разскача. Ще видя в сервиза дали могат да го оправят с ъпдейт на софтуер-а. В противен случай ще си купя wireless модула препоръчан от @meneldor, на който благодаря за допълнителните съвети, който ми даде по време на покупката.

-          Старт/Стоп системата – на два пъти след спиране на светофар и кръстовище колата не искаше да запали при подаване на газ и трябваше да се мине през ръчно палене. Във форума на Piloteers видях, че има подобни случаи, като предполагат, че може да е свързано със слаб акумулатор. Колата дойде с умрял акумулатор и за момента се зарежда само от каране, не съм го слагал на зарядно. Предполагам системата не е само за Пилот и ще съм благодарен да споделите опит за подобни случаи с други хонди.

 

Малко по-натам ще пусна и снимки.

  • Харесвам 3

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Айде - честито и безаварийно + много време и нови маршрути за воаяжи - не е градска кола - евридейка.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мерси! Мерси, моят маршрут е далеч от стандартното градско каране, но от време навреме се налага влизане в центъра и ми направи впечатление, че там размерът има значение :-)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честита придобивка и от мен! Със здраве и безаварийно каране!

И аз като бивш собственик на ЦРВ 4 се бях насочил към Паспорт/Пилот... но после се преориентирах към Акура. Аха да скоча на един МДХ защото е по-голям и се замислих за градското каране и паркиране. :) 

Относно Андроид ауто... и при мен има моменти в който не иска да работи системата. Аз използвам wireless модул на Моторола - много съм доволен.

Провери си колата по ВИН номер в сайта им за recalls . Да не излезе драма с биелните лагери на мотора. (това беше втората причина поради която се отказах от МДХ -а който бях харесал) 

Поздрави и приятни километри

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Честито и от мен. Как вървежа спрямо старата хонда?

Дано за тези километри е минала сервизната акция за биелните лагери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Няма място за сравнение - 280коня срещу 150, разликата е много осезаема :-) Като искаш да изпревариш, просто даваш газ и го правиш. Не е нужно да чакаш попътен вятър и нанадолнище.

Отделно е много по-тиха и комфортна. Смяната на скоростите не се усеща въобще. 

Проверих я за recalls и сервизни акции, няма нищо споменато за биалетни лагери, но открих отговор на проблема със Старт/Стоп системата. Минала е сервизна акция за това, като пише, че ако проблемът продължава може да е от износен стартер или нужда от реглаж на клапаните. Заради това удължават гаранцията с 10 години от датата на първата регистрация,като изрично пише, че ремонта трябва да е за сметка на Хонда дилъра и ако откаже да я направи безплатно да се сигнализира директно на Хонда и са оставили контакти. Да видим какво ще каже Бултрако по въпроса.

Каква е симптоматиката на проблем с биелните лагери и как може да се хване?

Редактирано от Flameff
Допълнителна информация

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
6 hours ago, Божков said:

...Относно Андроид ауто... и при мен има моменти в който не иска да работи системата. Аз използвам wireless модул на Моторола - много съм доволен...

Тествах с друг телефон(Самсунг) и с него работи перфектно. За съжаление аз ползвам Шаоми и Моторола, тях не ги харесва нещо. Колега ми услужи с Wireless dongle и с него работи също безотказно.

Благодаря за съвета за проверката по ВИН. Преди няколко месеца я бях направил, но не обърнах сериозно внимание на това, тъй като реших, че щом е минала акция всичко ще е наред...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Минах първото пълно обслужване на масла, филтри и всички фуиди. Казаха, че всички масла са изглеждали добре. Не е имало чернилки, мърсотии или стружки. След прегледа ми препоръчаха рециклиране на спирачните апарати, което мисля да направя след нова година. Като забележка казаха, че има повърхностна корозия на някои места, но била напълно в рамките на нормалното за 5 годишна канадка. Все пак мисля да потърся фирма, която обработва автомобили срещу корозия и да защитя Пилота допълнително :-)

 

През уикенда направих една тестова обиколка София-Бургас-София и ми даде разход 12/100, което мисля, че е нормално с оглед на това, че се хващах от време на време да карам със 160. Затова активирах темпомата и го заковах на 130. Направи ми впечатление, че ACC-то се задейства малко по-бавано/по-близо до автомобила пред мен спрямо това, с което съм свикнал, съответно натиска по-силно спирачката, като го доближи. От настройките дадох всичко да е на масимално далечно разстояние и като че ли имаше леко подобрение. 

 

Единственото притеснително нещо, което усетих е, че като че ли след обслужването превключването на предавките от скоростната кутия стана леко по осезаемо. Реших че може аз да се втелясвам и оглеждам повече, но вчера жена ми тръгна да излиза с колата и беше забравила да пусне ръчната и е направила около 1/4 оборот на колелата преди да се усети и й е светнала грешка "Transmission System Problem". След загасяне на колата за минута и повторно запалване грешката изчезна и не се е появявала от тогава. И се чудя дали е ръчната може да е причината за тази грешка и дали по-осезаемата смяна на скорости не е свързана с по-малко/повече масло в кутията?!


Направих и тест в гаража на отворени прозорци превключвах кутията между P, R и D, като при преминаванията между предавките се чува лек шум и се усеща леко поритване. 
 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

На темперирани кутия и мотор се усеща как работи нормално.

Тоест - на извънградско почти не се усеща че превключва, но се познава по стрелката на оборотомера.

Инцидентните грешки изчезват след повторно палене.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да, на извън градско почти нищо не се усеща. 

Чух се с Бултрако, казаха, че описаното поведение от мен е напълно нормално за кутията. Относно грешката, предполагат, че е от дръпнатата ръчна и компютърът е отчел различно "натоварване" от нормалното и затова е сигнализирал.

Разбрахме се, че ако пак изскочи грешката при нормални други условия да им звънна, за да отида да я проверят.

  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте,

Не съм писал от известно време, но бях зает да навъртя първите 5к км. 2к от тях бяха с 8 човека в колата, автобокс и пълен багажник. Даде разход около 12/100, което е повече от добре. Поведението на пътя беше много приятно и въпреки големият товар, динамика не липсваше.

 

Отделно смених, ангренаж, ролки, пистов ремък, водна помпа и прилежащите уплътнеия. Като задача за след нова година си оставих смяна на свещи и рециклиране на спичаните апарати. Също така се свързах с няколко фирми обработащи колите срещу корозия и мисля да се възползвам от услугите на една от тях. Накратко почитсват корозията механично и с ръждопреобразовател където се налага и след това слагат така наречния флуид филм, който запечатва метала и не му позолява да гние повече.

 

Още чакам да пристигне и VCM модула, за да деактивирам изключването на цилиндрите, което всъщност не усещам кога и как работи.

Относно грешката "Transmission System Problem" се оказа, че не е била избрана коректно предавка от селектора. Случвало се ако не се натисне хубаво копчето или има замърсявания около него.

От Бултрако ми казаха, че има recall  за горивната помпа за ниското налягане. Поръчаха нова и като пристигне ще бъде сменена.

 

Единственият странен проблем, който имам е с дистанционните на колата. Когато задържа копчето за отключване, отваря прозорците и шибедаха, но каквото и да направя не могат да се затворят отдалечено. В Бултрако казаха че не виждат никакви грешки и нямат обяснение на защо не работи. Ако заключа/отключа колата с физическия ключ прозорците се отварят/затварят без проблем. Също така въпреки преобучението, едното дистанционно не може да отваря отдалечено вратата на багажника. Мисля да отида при автоключар и да видя дали ще може да се пребори с този проблем. 

  • Харесвам 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...