deflected 0 #1 Публикувано четвъртък в 19:44 (Редактирано) Здравейте колеги! Направих си профила специално заради въпросната грешка защото от 2 месеца се мъча и няма оправия. Колата беше на паркинг 4-5 дни, като на 5тия ден я запалих и ми светна VSA + триъгълника. Закачих я на диагностика и показа грешка 66-01 Brake Pressure Sensor Failure. Поразрових се и стана ясно, че трябва да сменям АБС модула понеже въпросният сензор е капсулован вътре (изключително глупаво направено). Та взех 2ра употреба АБС модул от същия модел Акорд (номерата на модула са същите). Сложих го запалих колата и грешките изчезнаха. Радост, но за много кратко.. след има няма 60-70км отново светнаха. Закачих я отново на диагностика и грешката беше същата 66-01. Реших, че модула нещо не е бил ок. Върнах го на човека от когото го взех и той ми даде друг модул отново със същите номера. Монтирах втория модул, но този път нямаше никаква промяна, лампите си светиха. Закачих я отново, за да изтрия грешката, но тя се връща веднага. И тук голямата главоблъсканица започна. Реших, че е възможно да има кофти връзка някъде по веригата към самия модул. Е да, ама не. Диагностиката показва, че има волтаж към сензора за спирачно налягане - 4,70 волта. Тоест това отпада като вариант. Свързах се отново с човека от когото взех модула. Той ми каза, че няма как 2ри поред модул да не работи, тъй като ги сваля работещи и не трупа не работещи части (занимава се с Хонди на части). Каза ми да пробвам да сменя сензора под шофьорската седалка, който е за завиването на колелата. Сензор Assy Yaw & G (1Axis) се води. Не съм си играл да пробвам да го сменям защото той си работи и показва реални стойности на диагностика. Другото, което ми направи впечатление е, че и двата пъти, когато закачих колата на диагностика стойността на Brake Pressure си стоеше на 21.5 независимо дали спирачката е натисната или не. Това ясно, но защо и при първия и втория модул показва абсолютно една и съща стойност? Ако проблемът наистина е кофти АБС модул не трябва ли стойността да се промени и да показва друга, а не абсолютно същата? От Бургас съм, ходих при Хонда Апостолов за мнение и помощ. Отговорника на сервиза като разбра проблема директно ми отказа с мотива, че нямал време защото имал много коли (не му се занимава). Вече съм вдигнал ръце, не знам какво да правя и към кой адекватен майстор да се обърна. Затова пиша във форума с надеждата някой, който се е сблъсквал със същия проблем да ми даде адекватен съвет. Благодаря преварително! Редактирано четвъртък в 19:50 от deflected Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #2 Отговорено четвъртък в 19:54 Смени акумулатора, ако това не помогне виж си ЕКУТО за влага. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #3 Отговорено четвъртък в 19:56 (Редактирано) 1 minute ago, Митко Йотов said: Смени акумулатора, ако това не помогне виж си ЕКУТО за влага. Защо да сменям акумулаторa? На 2 години е и е повече от перферктен. Кое ECU точно да видя за влага и къде се намира? Редактирано четвъртък в 19:57 от deflected Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено четвъртък в 19:56 Интересен казус, нямам представа, но с какво правиш диагностиката, каква е тая грешка 66-01? Може би не съм в час, но само OBD грешките ли бяха P0..? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #5 Отговорено четвъртък в 19:59 Защото ЕКУТО хване ли слаб акумулатор първото нещо което изключва е VSA модула. Компа на колата. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #6 Отговорено четвъртък в 20:04 4 minutes ago, JapCar said: Интересен казус, нямам представа, но с какво правиш диагностиката, каква е тая грешка 66-01? Може би не съм в час, но само OBD грешките ли бяха P0..? С 2 диагностики пробвах и 2те са професионални. За първата не се сещам как й беше името в момента, а другата беше на Bosch. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #7 Отговорено четвъртък в 20:05 3 minutes ago, Митко Йотов said: Защото ЕКУТО хване ли слаб акумулатор първото нещо което изключва е VSA модула. Компа на колата. Акумулатора е перфектен изобщо не е слаб. 11,9 волта показва на контакт. Компа на колата къде се намира? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1229 #8 Отговорено четвъртък в 20:08 Щом казваш. А компа ще ти го покажат колегите със седмици къде е точно, можеш и ти колега да прочетеш някои теми за проблем с ЕКУТО и да го видиш и сам. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #9 Отговорено четвъртък в 20:14 2 minutes ago, Митко Йотов said: Щом казваш. А компа ще ти го покажат колегите със седмици къде е точно, можеш и ти колега да прочетеш някои теми за проблем с ЕКУТО и да го видиш и сам. Сега видях къде се намира. Утре ще погледна за влага, но ако е от него защо при първата смяна на модула сработи макар и само за 60-70км? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 276 27 #10 Отговорено четвъртък в 20:17 Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
deflected 0 #11 Отговорено четвъртък в 20:29 9 minutes ago, psp 276 said: Аз бих пробвал с друг акумулатор първо. Не задължително чисто нов. И защо от акумулатор ще вади точно грешка 66-01? Не мисля, че има връзка тук, но ще пробвам когато мога. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 760 #12 Отговорено преди 20 часа При смяна на АБС модул, не трябва ли последваща калибрация. Toчно с този модул, нещата, май, не са просто плъг енд плей. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #13 Отговорено преди 20 часа Както са казали колегите по - горе: Пробвай с заредиш хубаво акумулатора или с някакъв друг. Вероятно няма да е от това. Понеже ако беше, след толкова дни напред назад и гимнастики със смяна на модули, акумулатора щеше да е умрял. Виж в темите тук за този модул дали трябва да се прави нещо допълнително при смяната му. И другото, което остава е да пробваш с друго ЕКЮ. По някога когато се прецака компютъра на колата, не знаеш каква щуротия ще започне да изкарва като грешка 😂 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове