Hordabg 0 #1 Публикувано 4 Ноември Здравейте колеги! Отскоро имам Honda jazz 2005 г. Преди около седмица закарах колата на майстор и като провери антифриза излезна, че е -60. Източи 2л и наля 2л вода, но след това забелядах, че нивото на антифриза в радиатора не е до гърлото и долях до най- горна точка. На следващия ден след като бях карал около 200 300 км пак проверих нивото на антифриз в радиатора през капачката и пак нямаше, отново долях и днес пак по същия начин нямаше антифриз в радиатора като погледнах. Няма течове и не го гори. Преди да направим това всичко беше наред. Имате ли някакви идеи какво може да е? Благодаря! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dido007 1 #2 Отговорено 4 Ноември Новото на антифриза не се гледа в гърлото на радиатора а в разширителния съд. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
s.s.d.d. 280 #3 Отговорено 4 Ноември И там. В разширителният съд ако е нямало, сега трябва да спре да губи! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hordabg 0 #4 Отговорено 4 Ноември След като източи 2л антифриз и наля 2л вода. В разширителния съд беше на MIN, долях между MIN и MAX и след това нивото там не се е променяло, само в радиатора намаля. Ако сменя антифриза дали ще се оправи? Ако нещо от него не е направено както трябва. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hordabg 0 #5 Отговорено 4 Ноември Възможно ли е да не е обезвъздушено както трябва? Каза ми, че се обезвъздушава като карам. Това така ли е или има някакъв по- специфичен начин за обезвъздушаване? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CCord 241 #6 Отговорено 4 Ноември За да се обезвъздуши системата сама, и да работи правилно в последствие трябва да има няколко условия: 1, Здрава и правилно работеща капачка на радиатора, клапаните за налягане и вакуум да са изправни 2. Маркучето което е между гърловината на радиатора и разширителния съд да е здраво и плътно прилепнало към двата щуцера на радиатора и на изравнителния съд, същото се отнася и за маркуча който е вътре в разширителния съд. 3. Доливането и проверката на нивото в радиатора винаги се правят на напълно изстинал двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Hordabg 0 #7 Отговорено 4 Ноември Мисля, че и трите критерия са спазени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1544 #8 Отговорено 5 Ноември Първо махни тази помия която разреждате и мешате с вода. Това е антифриза за хонда и е готов за употреба. Ето как се обезвъздушава системата и до къде да ев казанчето, можеш и сам https://forums.hondabg.com/topic/105719-обезвъздушаване-и-работа-на-охладителната-система/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове