Jump to content

Recommended Posts

Здравейте колеги! Отскоро имам Honda jazz 2005 г. Преди около седмица закарах колата на майстор и като провери антифриза излезна, че е -60. Източи 2л и наля 2л вода, но след това забелядах, че нивото на антифриза в радиатора не е до гърлото и долях до най- горна точка. На следващия ден след като бях карал около 200 300 км пак проверих нивото на антифриз в радиатора през капачката и пак нямаше, отново долях и днес пак по същия начин нямаше антифриз в радиатора като погледнах. 

Няма течове и не го гори. Преди да направим това всичко беше наред. 

Имате ли някакви идеи какво може да е? 

Благодаря! 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Новото на антифриза не се гледа в гърлото на радиатора а в разширителния съд.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И там.

В разширителният съд ако е нямало, сега трябва да спре да губи!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

След като източи 2л антифриз и наля 2л вода. В разширителния съд беше на MIN, долях между MIN и MAX и след това нивото там не се е променяло, само в радиатора намаля. 

Ако сменя антифриза дали ще се оправи? Ако нещо от него не е направено както трябва. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Възможно ли е да не е обезвъздушено както трябва? Каза ми, че се обезвъздушава като карам. Това така ли е или има някакъв по- специфичен начин за обезвъздушаване? 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

За да се обезвъздуши системата сама, и да работи правилно в последствие трябва да има няколко условия: 

1, Здрава и правилно работеща капачка на радиатора, клапаните за налягане и вакуум да са изправни

2. Маркучето което е между гърловината на радиатора и разширителния съд да е здраво и плътно прилепнало към двата щуцера на радиатора и на изравнителния съд, същото се отнася и за маркуча който е вътре в разширителния съд.

3. Доливането и проверката на нивото в радиатора винаги се правят на напълно изстинал двигател. 

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Мисля, че и трите критерия са спазени. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо махни тази помия която разреждате и мешате с вода.

Това е антифриза за хонда и е готов за употреба.

20241013_180422.thumb.jpg.a9b95c545ffa995e9db15633cd8f33a4.jpg

20241013_180345.thumb.jpg.5ec1218bac066d14803e1cf402dbcf6d.jpg

Ето как се обезвъздушава системата и до къде да ев казанчето, можеш и сам

https://forums.hondabg.com/topic/105719-обезвъздушаване-и-работа-на-охладителната-система/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...