nickyyy 0 #1 Публикувано 21 Октомври Здравейте! От няколко месеца притежавам Accord 2007 - 2.4, автомат. Доста съм доволен от колата, но напоследък след обслужване на масла(автомат, двигател) и частично обслужване на антифриз. Забелязах, че колата, при запалване пуши бял дим отзад, нещо което преди като чели не се беше случвало или не съм забелязвал, при достигане на работа температура, всичко се нормализира. Също когато се пробвам да обера с пръст от някои от ауспусите, на пръста ми остава като масло, но почти напълно течно(не знам дали е нормално). Въпроса ми е дали може да ме насочите, какво да гледам, антифриза ми за сега не е паднал? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
I_Yordanov 157 #2 Отговорено 21 Октомври Добре дошъл! Най-вероятно гори масло колата. Нищо страшно, стига да е под (макс) литър на 10000км. А и това важи, ако често активираш V-TEC-а. Знае ли се с какво масло е карана досега и какво сложиха сега? Има доста обширна тема за маслата в общия раздел. А и в самия раздел за Акорд 7 има купища полезна информация. Заслужава си да се разрови човек из "патиланското царство" 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
psp 276 27 #3 Отговорено 21 Октомври Сигурно ли е, че е дим? Да не се окажат нормални изпарения, времето застудя и са по видими? Мирише ли по различно дима, на масло например? 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #4 Отговорено 21 Октомври По принцип белия пушек означава пробила гарнитура и антифриз в цилиндрите. Щом е само на студено и не пада нивото на антифриза, значи не е това, но все пак го следи продължително време, за да изключиш много малък пропуск при изстиване... При горене на масло, пушекът обикновено е синкав... Разсъжденията са ми от едно време, сега с тези катализатори, може симптомите да не са точно такива... 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Галин Абушев 25 #5 Отговорено 21 Октомври Има голяма вероятност това да си е просто конденз. Сега като се застуди се усилва белия прозрачен пушек докато не се изпари водата. Моята е на газ, също 2.4 автомат и като е студено и я запаля сутринта пуше за минути(моята не гори грам масло нито антифриз) , но след тва изчезва всичко. Предната ми кола го правеше същото. 3 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #6 Отговорено 21 Октомври преди 3 минути, Галин Абушев написа: Има голяма вероятност това да си е просто конденз. И това е възможно, сега, като е студено, изпарението да става на видима мъгла, докато изсъхне... Аз от както купих сивика, се оплаквам в други теми от огромен конденз, пръска душ и лятото, но пушек нямам... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #7 Отговорено 22 Октомври Преди 11 часа, nickyyy написа: Въпроса ми е дали може да ме насочите, какво да гледам, ... ? Гледаш си напред / настрани / назад и си караш. Дим "под вола" се гледа на топли мотор и генерация, а в кюнците се бърка след извънградско. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nickyyy 0 #8 Отговорено 22 Октомври (Редактирано) Благодаря на всички за отговорите! Колата преди мен е карана с Бардал 5w30 C4, сега е с Мобил пак 5w30. След изминати 120 километра, оставих колата за 24 часа, но после като проверих забелязах, че са ми изчезнали около 150мл. антифриз. До пушека, аз лично не мога да уловя по специфичен мирис, мирише като на изгоряло гориво. Най-вероятно ще се окаже това, което колегата @JapCar. Редактирано 22 Октомври от nickyyy Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #9 Отговорено 22 Октомври преди 29 минути, nickyyy написа: ... после като проверих забелязах, че са ми изчезнали около 150мл. антифриз. @JapCar Как прецени такова малко количество, само по ниво... ? Ако продължи да спада и няма течове, вече може да се съмняваш, то няма къде да отиде... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове