Jump to content
CARPERA

CRV 3 R20A2 смяна антифриз и термостат

Recommended Posts

Carpera на блока има една пробка за източване на антифриза, който се намира в самия блок (поне на R20A3) е така, не източили остатъка от там. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Да на всеки блок има пробка ,на 1 ген се пробвах да я развъртя не подаде,щях да скъсам болта.

Тук също е налична на блока но не пробвах да я развъртам,като махнеш термостата изтича антифриз от блока,остава много малко  там антифриз.

Наврян е тази болт на място и ако изтече от там става мазало всичко с антифриз.

Днес с запалването много по адекватно загрява колата,има парно веднага,все пак термостата е консуматив и той се сменя.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам едно питане. На CRV2, термостатът, когато се повреди, в какво положение остава? Отворено или затворено? Моят никога не е сменян, но казвате, че е консуматив и започвам да си мисля, че може да му е време за смяна. Изминал съм 80 000км., откакто съм купил колата.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

В отворено и парното става слабо особено през зимата,ако е в затворено положение ще прегрява колата.Хонда бензиновите двигатели имат невероятно парно на 5 минута е вече пещ в колата.

Да колега @Ivan B смени го ,съвет сложи оригинален и термостат и антифриз,издържат в пъти повече от алтернативите.

Редактирано от CARPERA
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
Преди 14 часа, Ivan B написа:

Имам едно питане. На CRV2, термостатът, когато се повреди, в какво положение остава? Отворено или затворено? Моят никога не е сменян, но казвате, че е консуматив и започвам да си мисля, че може да му е време за смяна. Изминал съм 80 000км., откакто съм купил колата.

Зависи, може да блокира в затворено положение, а може и в отворено. 

Какъв проблем имаш, че си тръгнал да го сменяваш? 

 

П. П. То в новите аетомобили - всичко се води консуматив....

Но ти си с невероятен "катър", та си го юркай и не го мисли, защото докато го използваш, може и да не ти се наложи да го сменяваш. 

Редактирано от Emicha
П. П.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Проблем нямам колега, ама щом има вероятност да остане в затворено положение, аз да си вържа кончето, че 80 000км. само аз съм я карал, а оня италианец преди мен, незнайно колко още. Няма смисъл да се стискам за некви 150лв. Толкова пари пръснах по тази кола, та 150лв. с тях и без тях, все ми е тая. Скоро няма да я сменям, та за тва. Иначе, да, колата е супер як "катър". Вероятно вече не се правят такива коли, да не говорим за комбинацията от качества, не само здравина, а и проходимост и голям багажник. Няма нов модел, който ги съчетава и да харчи 5 нафта извън града.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Абе, аз двойката я карам 200 х.к.,а общо е на 300....😉 и нямам намерение да го сменявам, докато не му дойде времето. Но теб като те влече - сменявай.... 👍

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз и на двете Хонди и при 1 ген и сега съм сменял антифриза и термостата,оригинални.

Антифиза на Хонда е лонг лайф,той и неговите  качества са отговорни за доброто охлаждане на мотора и топлината зимата, както и  дългата в времето работата на  водната помпа.

Винаги при мен и и антифриза и термостата са в топ стояние ,нови и оригинални.

Парите дадени сега от мен са 110лв за   антифриз и термоста,равняващи се на едно посещаване на пицария,дори няма да стигнат.

Спестих това с пиците,но семейството се вози на топло.

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 16.10.2024 г. at 7:25, CARPERA написа:

Аз и на двете Хонди и при 1 ген и сега съм сменял антифриза и термостата,оригинални.

Антифиза на Хонда е лонг лайф,той и неговите  качества са отговорни за доброто охлаждане на мотора и топлината зимата, както и  дългата в времето работата на  водната помпа.

Винаги при мен и и антифриза и термостата са в топ стояние ,нови и оригинални.

Парите дадени сега от мен са 110лв за   антифриз и термоста,равняващи се на едно посещаване на пицария,дори няма да стигнат.

Спестих това с пиците,но семейството се вози на топло.

питане за антифриза .от къде да поръчам оригинален ,че мисля и аз да мина по твоя път

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

https://bmeshop.bg/antifriz-gotov-za-upotreba-5l

Примерно от тук. Или търсиш по изгодно в нета.

Редактирано от gecata1059

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)
4 hours ago, venkostanev said:

питане за антифриза .от къде да поръчам оригинален ,че мисля и аз да мина по твоя път

Тук е с 9 лв по евтин от предложения от колегата,и ще ти предложат оригинален термостат.

 

Тук 5 л са на 69 лв добра цена

https://ve-auto.com/antifriz-honda-08cla-g02-6l1-5l

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...