Videnov-CRV 4 #1 Публикувано преди 21 часа Здравейте колеги, искам да попитам карам сивик 9, 2013 година 1.8 v-tec. Колата започна да харчи доста масло, досега я карах с репсол, сега ще и сипя оригинално да проверява пак колко ще харчи, Въпросът ми е знам за проблема им с сегментите, идеята ми е колко излиза тяхната смяна и заслужава ли си, ще спре ли да харчи масло ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1491 #2 Отговорено преди 19 часа Репсол отдавна не е това масло което беше,какъв вискозитет караш,на колко км сменяш. Сегменти да сменяш крайно това е основен ремонт двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 295 #3 Отговорено преди 16 часа Преди 4 часа, Videnov-CRV написа: Колата започна да харчи доста масло, Доста=? л/1000км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Videnov-CRV 4 #4 Отговорено преди 14 часа с 5/30 я карах в момента поръчах оригинално масло да видя с него как ще е . Иначе на 5к км 1 литър ама това е предимно дълго в високи оборити. Градско ако я карам дърпа около 200-300 грама на 2к . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 295 #5 Отговорено преди 11 часа Ами пиши по-нататък как е с новото масло... Не знам защо битува мнението на масло маниаците, че ако колата гори масло и ако сложи най-марковото, върхово масло, ще спре да гори... И да намалее горенето с 10%, не можа да компенсира 2 пъти по-високата цена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1491 #6 Отговорено преди 9 часа 4 hours ago, Videnov-CRV said: с 5/30 я карах в момента поръчах оригинално масло да видя с него как ще е . Иначе на 5к км 1 литър ама това е предимно дълго в високи оборити. Градско ако я карам дърпа около 200-300 грама на 2к . Да вметна само примерно на CRV 3 R20A2 от мин на макс на щеката е 500мл ,незнам колко е на Сивик това да не те лъже. Важно за бензиновия мотор е маслата да са по ACEA-А/В а не C2 илиС3 които са за мотори с ДПФ и са орязани от към добавки в рецептите си. Незнам какъв е бил Репсола,варвам си избрал точното 5w30 Honda. На Хонда маслото е хидрокрек и макс което може от него да изцедиш е 6- 7 хил км. Има и по-добри масла от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 727 #7 Отговорено преди 9 часа Дали проблемът е в маслото или в двигателя се познава по това, кога започва да го гори. Ако е от самото начало, следва че проблемът е в двигателя и е хубаво да се мине на висок клас С масла, за да не се затлачи още повече от повечето нагар от присадките и хидрокрека. Такава е моята логика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1491 #8 Отговорено преди 8 часа Според мен преди да сложи 5w30 колегата може да пробва да поизчисти мотора това може да стане пак с масло,при което миещите свойства са повече от други масла. Такова масло е Aimsol XL и да го кара макс 5 хил км. С това масло съм аз в момента 3Gen CRV R20A2. Колегато не казва на какви интервали е сменял Репсола,,има ли инфо с какво е карана колата преди. Тук трабва и да се каже каквото и масло да сложиш не сложеш ли качествен маслен нищо не правиш. Такива флтри за мен са Mann но произведен в Германия ,и оригинален на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове