Videnov-CRV 4 #1 Публикувано 26 Септември Здравейте колеги, искам да попитам карам сивик 9, 2013 година 1.8 v-tec. Колата започна да харчи доста масло, досега я карах с репсол, сега ще и сипя оригинално да проверява пак колко ще харчи, Въпросът ми е знам за проблема им с сегментите, идеята ми е колко излиза тяхната смяна и заслужава ли си, ще спре ли да харчи масло ? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #2 Отговорено 26 Септември Репсол отдавна не е това масло което беше,какъв вискозитет караш,на колко км сменяш. Сегменти да сменяш крайно това е основен ремонт двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #3 Отговорено 26 Септември Преди 4 часа, Videnov-CRV написа: Колата започна да харчи доста масло, Доста=? л/1000км Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Videnov-CRV 4 #4 Отговорено 26 Септември с 5/30 я карах в момента поръчах оригинално масло да видя с него как ще е . Иначе на 5к км 1 литър ама това е предимно дълго в високи оборити. Градско ако я карам дърпа около 200-300 грама на 2к . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #5 Отговорено 26 Септември Ами пиши по-нататък как е с новото масло... Не знам защо битува мнението на масло маниаците, че ако колата гори масло и ако сложи най-марковото, върхово масло, ще спре да гори... И да намалее горенето с 10%, не можа да компенсира 2 пъти по-високата цена... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #6 Отговорено 26 Септември 4 hours ago, Videnov-CRV said: с 5/30 я карах в момента поръчах оригинално масло да видя с него как ще е . Иначе на 5к км 1 литър ама това е предимно дълго в високи оборити. Градско ако я карам дърпа около 200-300 грама на 2к . Да вметна само примерно на CRV 3 R20A2 от мин на макс на щеката е 500мл ,незнам колко е на Сивик това да не те лъже. Важно за бензиновия мотор е маслата да са по ACEA-А/В а не C2 илиС3 които са за мотори с ДПФ и са орязани от към добавки в рецептите си. Незнам какъв е бил Репсола,варвам си избрал точното 5w30 Honda. На Хонда маслото е хидрокрек и макс което може от него да изцедиш е 6- 7 хил км. Има и по-добри масла от него. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 771 #7 Отговорено 26 Септември Дали проблемът е в маслото или в двигателя се познава по това, кога започва да го гори. Ако е от самото начало, следва че проблемът е в двигателя и е хубаво да се мине на висок клас С масла, за да не се затлачи още повече от повечето нагар от присадките и хидрокрека. Такава е моята логика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #8 Отговорено 26 Септември Според мен преди да сложи 5w30 колегата може да пробва да поизчисти мотора това може да стане пак с масло,при което миещите свойства са повече от други масла. Такова масло е Aimsol XL и да го кара макс 5 хил км. С това масло съм аз в момента 3Gen CRV R20A2. Колегато не казва на какви интервали е сменял Репсола,,има ли инфо с какво е карана колата преди. Тук трабва и да се каже каквото и масло да сложиш не сложеш ли качествен маслен нищо не правиш. Такива флтри за мен са Mann но произведен в Германия ,и оригинален на Хонда. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
paruchev 15 #9 Отговорено 30 Септември И да го чисти и да не го чисти файда йок. Онова писание за сегментите и проблемите си е в пълна сила и е често срещан проблем по чуждите форуми. Аз съм с фейслифтовия вече на към 7 000 км след смяната и не го е пипнала грам. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #10 Отговорено 30 Септември (Редактирано) На 26.09.2024 г. at 21:42, CARPERA написа: Тук трабва и да се каже каквото и масло да сложиш не сложеш ли качествен маслен нищо не правиш. И каква е връзката на горенето на масло и филтрите? Промиването на двигателя, също...?? Как влияят на разхода на масло? Редактирано 30 Септември от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
CARPERA 1537 #11 Отговорено 30 Септември Влиянието на тези неща е да не се оцапа още повече двигателя и от там да не се повиши двойно разхода. Смени на маслото на 7 хил км,качествен филтър, промиване на двигателя, са и превенция и запазване на двигателя. Не може да си карал дълги смени на маслото,масло не по спецификациите,филтър маслен какъвто е под ръка на майстора,и после защо започна да гори. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6014 #12 Отговорено 30 Септември Гледам какво е писал авторът на темата в началото ( не че после се е вясвал) и не мисля че дяволът е толко черен. А ние мОе да си пишем "размисли и страсти", но няма да му решим проблема - ако реално го има де. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 304 #13 Отговорено 30 Септември преди 4 минути, CARPERA написа: Влиянието на тези неща е да не се оцапа още повече двигателя и от там да не се повиши двойно разхода. Единствено е вярно за запазване на двигателя..., естествено, ако смяташ да го ползваш до живот и ако предишните собственици са го пазили като очите си... Така и не стана ясно, как питащия, ще намали разхода на масло, следвайки тези съвети... Отговор- поне няма да го увеличи още, не е ОК... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Videnov-CRV 4 #14 Отговорено 30 Септември Здравейте, тази седмица ще сменя маслото с оригинално и оригинален филтър и ще видя разхода в каква посока ще тръгне. После ще го мисля да трябва да се ремонтира нещо, ако разхода пак е над 1 кило на 10000 . Благодаря за мненията. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
galin_k 173 #15 Отговорено 30 Септември Аз мисля, че отваряне на двигател за разход до 2лт на 10к км не си заслужава. Във високи обороти е нормално да харчи малко масло. Не се филмирай прекалено. 1 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове