Jump to content
Videnov-CRV

проблем с масло

Recommended Posts

Здравейте колеги, искам да попитам карам сивик 9, 2013 година 1.8 v-tec. Колата започна да харчи доста масло, досега я карах с репсол, сега ще и сипя оригинално да проверява пак колко ще харчи, Въпросът ми е знам за проблема им с сегментите, идеята ми е колко излиза тяхната смяна и заслужава ли си, ще спре ли да харчи масло ?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Репсол отдавна не е това масло което беше,какъв вискозитет караш,на колко км сменяш.

Сегменти да сменяш  крайно това е основен ремонт двигател.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 4 часа, Videnov-CRV написа:

 Колата започна да харчи доста масло, 

Доста=? л/1000км

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

с 5/30 я карах в момента поръчах оригинално масло да видя с него как ще е . Иначе на 5к км 1 литър ама това е предимно дълго в високи оборити. Градско ако я карам дърпа около 200-300 грама на 2к .

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Ами пиши по-нататък как е с новото масло...

Не знам защо битува мнението на масло маниаците, че ако колата гори масло и ако сложи най-марковото, върхово масло, ще спре да гори...

И да намалее горенето с 10%, не можа да компенсира 2 пъти по-високата цена...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
4 hours ago, Videnov-CRV said:

с 5/30 я карах в момента поръчах оригинално масло да видя с него как ще е . Иначе на 5к км 1 литър ама това е предимно дълго в високи оборити. Градско ако я карам дърпа около 200-300 грама на 2к .

Да вметна само примерно на CRV 3 R20A2 от мин на макс на щеката е 500мл ,незнам колко е на Сивик това да не те лъже.

Важно за бензиновия мотор е маслата да са по ACEA-А/В а не C2 илиС3 които са за мотори с ДПФ и са орязани от към добавки в рецептите си.

Незнам какъв е бил Репсола,варвам си избрал точното 5w30 Honda.

На Хонда маслото е хидрокрек и макс което може от него да изцедиш е 6- 7 хил км.

Има  и по-добри масла от него.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Дали проблемът е в маслото или в двигателя се познава по това, кога започва да го гори.

Ако е от самото начало, следва че проблемът е в двигателя и е хубаво да се мине на висок клас С масла, за да не се затлачи още повече от повечето нагар от присадките и хидрокрека. Такава е моята логика. 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Според мен преди да сложи 5w30 колегата може да пробва да поизчисти мотора това може да стане пак с масло,при което миещите свойства са повече от други масла.

Такова масло е Aimsol XL и да го кара макс 5 хил км.

20240824_085306.thumb.jpg.3658fa025b875e3ede6d6698719ca985.jpg

 С  това масло съм аз в момента  3Gen CRV R20A2.

Колегато не казва на какви интервали е сменял Репсола,,има ли инфо с какво е карана колата преди.

Тук трабва и да се каже каквото и масло да сложиш не сложеш ли качествен маслен нищо не правиш.

Такива флтри за мен са Mann но произведен в Германия ,и оригинален на Хонда.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И да го чисти и да не го чисти файда йок. Онова писание за сегментите и проблемите си е в пълна сила и е често срещан проблем по чуждите форуми. Аз съм с фейслифтовия вече на към 7 000 км след смяната и не го е пипнала грам.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 26.09.2024 г. at 21:42, CARPERA написа:

Тук трабва и да се каже каквото и масло да сложиш не сложеш ли качествен маслен нищо не правиш.

И каква е връзката на горенето на масло и филтрите? 

Промиването на двигателя, също...??

Как влияят на разхода на масло?

Редактирано от JapCar

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

 Влиянието на тези неща е да не се оцапа още повече двигателя и от там да не се повиши двойно разхода.

Смени на маслото на 7 хил км,качествен филтър, промиване на двигателя, са и превенция и запазване на двигателя.

Не може да си карал дълги смени на маслото,масло не по спецификациите,филтър маслен какъвто е под ръка на майстора,и после защо  започна да гори.

 

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Гледам какво е писал авторът на темата в началото ( не че после се е вясвал) и не мисля че дяволът е толко черен.

А ние мОе да си пишем "размисли и страсти", но няма да му решим проблема - ако реално го има де. ;)

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 4 минути, CARPERA написа:

 Влиянието на тези неща е да не се оцапа още повече двигателя и от там да не се повиши двойно разхода.

Единствено е вярно за запазване на двигателя..., естествено, ако смяташ да го ползваш до живот и ако предишните собственици са го пазили като очите си...

Така и не стана ясно, как питащия, ще намали разхода на масло, следвайки тези съвети... Отговор- поне няма да го увеличи още, не е ОК...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте, тази седмица ще сменя маслото с оригинално и оригинален филтър и ще видя разхода в каква посока ще тръгне. После ще го мисля да трябва да се ремонтира нещо, ако разхода пак е над 1 кило на 10000 . Благодаря за мненията.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз мисля, че отваряне на двигател за разход до 2лт на 10к км не си заслужава. Във високи обороти е нормално да харчи малко масло. Не се филмирай прекалено. 

  • Нагоре 1
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...