Jump to content
advokata

Резервна гума

Recommended Posts

Реших да направя нова тема защото информацията е малко разхвърлена по другите теми

 

Линк към civicinfo.com по повод резервната гума (прикачам файловете от там coxmotorparts-instructions.pdf)

https://www.civinfo.com/posts/5378490/

 

От dealership в Румъния (ст.10 от документа, прикачам само нея към темата civic10-spare-kit.pdf)

https://service.hondatrading.ro/wp-content/uploads/2022/01/PDI-CIVIC2017.pdf

 

За всякаква информация за резервната гума и въпроси може да се ползва тази тема за да е обобщено и да можем да се ориентираме по лесно.

 

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам въпрос. Ако взема такъв кит (06421-TGG-506ZA) с резервна гума, в моя случай за Honda Civic 10 Prestige 2019 CVT дали ще ми свърши работа  ако спукам някоя от 18" нископрофилни гуми или ще работи само ако съм с 17ки (както си идва оригинално колата).

 

Имам и друг въпрос, някой ползвал ли е кит-а, който си идва с колата (с пяната и компресора). Ако може да даде някакъв feedback дали има ефект от него или е пълна скръб това решение.

Редактирано от advokata

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здрасти колега.

 

Отговорих ти на личното, но ще пиша и тук :)
Както се вижда в поста ми в другата тема към който си дал линк, нашите коли (или поне моята, Европейска Executive) няма допълнителен килим на дъното на багажника. Съответно нищо не е нужно да се дупчи/реже. Слагаш новата гума, завърташ я на място с болта който си идва с нея, отгоре новото стиропорче с крик и върток и всичко е топ.

 

Относно компресора и бозата - много зависи каква щета получиш, къде (на самата гума), колко е голяма (дали дупка, дали цепка) и т.н.
При мен не сработи изобщо, беше цепка, леко странично точно на заоблянето на борда. Затова и реших да мина на патерица.

Дали си със 18" или 17" не мисля че има значение. Патеричката ще те откара до най-близката гумаджиница/сервиз или до вкъщи когато се наложи със съобразена скорост и (увеличено) време :)

  • Благодаря 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз се поразрових още и видях, че допълнителния капак на отделението за резервната гума се налага само ако си със средните ауспуси. Моят сивик е европейски вариант т.е без тези двете тръби посредата. Моят Civic 2019 Hatch Prestige (купуван от Бултрако) има тапицерия на цялото  "допълнително отделение за багаж". Иначе отправих запитване към coxmotorparts и чакам за отговор. Тук в https://www.civinfo.com/posts/5378490/ са се заиграли още повече като се поставя някаква планка и се хваща за ламарината на багажника, отгоре се завива нещо си за да не се движи гумата и да дрънчи. Ето линк с наличния в coxmotorparts комплект където капака е опционален - https://www.coxmotorparts.co.uk/2017-civic-5dr-wheels/genuine-honda-civic-spacesaver-wheel-kit-2017-onwards/.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 16 часа, advokata написа:

Моят сивик е европейски вариант т.е без тези двете тръби посредата.

Двете неща нямат връзка. "Двете тръби" ги имат "спорт" версиите на хеча, независимо европейски или северноамерикански.

 

Екранна снимка 2024-09-24 083939.png

 

Само дето от Северна Америка си идват с патерица и всичко си е фиксирано както трябва още в завода, а за Европа се слага пяната.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 17 часа, scyberboy написа:

Патеричката ще те откара до най-близката гумаджиница/сервиз или до вкъщи когато се наложи със съобразена скорост и (увеличено) време :)

 

Предназначението на пяната е същото. Тя не е решение в дългосрочен план.

Съпругата ми имаше 2бр Civic 9 с пяна, ама за 6г не се е налагало да ги ползва. Само веднъж беше налетяла на един бордюр, но гумата направи "балон" и я смени.

 

Обаче, такава пяна съм ползвал на скутера ми. Държа известно време и пак започна да спада.

Злите езици (т.е. ЕЖК) говорят, че след ползване на пяна трябва да се смени гумата с нова, а не да се "лепи". Това било така, защото пяната увреждала и дебалансирала гумата. Не мога да потвърдя, че е истина, защото замразих проекта "скутер". Не съм свалял гумата за да видя, какво точно й се е случило отвътре след пяната.

Редактирано от Krasi-mir

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

В крайна сметка поръчах за Prestige от един Унгарски сайт - https://zsemito.hu/termekkategoria/civic/civ10/futomu-civ10/kerek/ . Излиза доста по евтино отколкото от Англия и изпращат до България през някаква фирма GLS а от там с Interlogistica. Имат и за други нива на оборудване. Проверете първо във файла civic10-spare-kit.pdf кой е номера за вашето ниво на оборудване.

 

ПС: Да знаете курса на Revolut е кофти и препоръчвам да проверите дали вашата банка не предлага по добър курс защото ме удариха 30 лв някъде а можех да платя с Apple Pay през Unicredit.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Минавам да кажа, че комплекта за резервна гума пристигна - 06421-TGG-506ZA за Honda Civic 10gen Prestige,1.0 Elegance, 1.0 Executive. Комплекта НЕ съдържа организайнер за инструментите (кръглата черна пяна/стереопо, в която се редят). Има крик, ключ, П-образна планка за затягане с 4 болта (болтовете не са в комплекта ами като вдигнете /ако имате/ килима отдолу под него са завити, т.е трябва да си ги имате), някаква пластмаса където се слага от другата страна за да обира вибрациите, стяга за гумата, лепенки.

 

Крикът не съм го снимал, но той си влиза в предназначеното му място в лявата част на багажника.

Протектора на прага на багажника се сваля много лесно само леко го дърпате нагоре и той излиза (в случай, че сте с килим/кора и трябва да ровите под него/нея или да го/я махнете)

 

По ръководство за монтаж (вижте първия пост) пише, че трябва да свалите килима (това по скоро е кора) и да не го ползвате повече но аз реших, че искам да си го оставя. Ако си оставите килима имайте предвид, че е малко тегаво да прецените къде да го пробиете за да паснат болтовете на планката. Аз развих малко болтовете първо за да надигнат леко кората/килима и така пробих кората/килима. Същото направих и за болта за стягане на гумата, там подложих един от болтовете на планката за да повдигне. Болтовете може би идват една идея късички за да минат и през кората но в крайна сметка след доста упорство успях да ги завия и 4-те.

 

Имайте предвид също така, че дупката за болта (големия винт) за стягане на гумата е затворена от нещо като болче/щипка и трябва да го извадите за да се освободи.

 

Ето малко снимки:

https://photos.app.goo.gl/Wc6zsAKV2atdrzGD6

Редактирано от advokata
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам пяна от друг модел на Хонда, но пак за 16' патерица и можеш да си я модифицираш, за да редиш в нея. Ако искаш, пиши на лично - ще ти я подаря.

  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...