Jump to content
Развигор

Проблем с Двигателя на CR-V 2.0 147 коня: гори много масло и от скоро има странно тракане в двигателя.

Recommended Posts

Здравейте  Колеги,

От много години мечтая да стана част от този форум,но нямах нужните предпоставки до скоро. Фен съм на японските автомобили от както се помня, но както знаете всяко подобно удоволствие си има определената цена. И така преди 3 години, когато за пореден път разглеждах любимите автомобили в сайт за продажба на такива я срещнах. Като всеки Мъж , който знае какво трябва да има Жената на животът му , така и аз знаех какво трябва да има моята бъдеща Хонда! Тя бе перфектна в моите очи , макар многото километри на километража (330 000км.) и някои малки външни забележки тя бе перфектна. Момента определено не бе идеален, тогава бях с новородено първо дете и току що стегнат семеен миниван за целта. Предполагам повечето от Вас знаят ,че това не би разколебало един истински влюбен Мъж. Намерих вариант и колата стана моя точно седмица след, като я бях видял за пръв път. Все пак говорим за Силата на Мечтите!

Оттогава започна и моето истинско приключение в Света на Хонда. В продължение на две години тя бе неотлъчно до мен във всяко семейно пътуване и никога не ни е оставила на пътя. След поредното семейно пътуване по магистралата и светване на чека на двигателя се наложи да я заведа на сервиз. Там установиха , че една от свещите се е заварила и не може да бъде извадена без да се счупи и да остане част от от нея вътре. Предвид това , че колата  гореше малко масло (не колкото сега)  предложението на "майсторите " бе да отворят двигателя и да сменят сегментите и да шлайфат главата. Твърдяха, че колата ще е като нова след тази интервенция. Само трябва да я карам по-полека следващите 10 000 км. за да се напаснат частите. Всичко много хубаво , но колата продължи да гори масло и то доста повече от преди , както и започна да пуши като комин . "Баш Майстора " твърдеше , че това е нормално и след време всичко ще се оправи, аз самият не повярваг

Редактирано от Развигор

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Здравейте  Колеги,

От много години мечтая да стана част от този форум,но нямах нужните предпоставки до скоро. Фен съм на японските автомобили от както се помня, но както знаете всяко подобно удоволствие си има определената цена. И така преди 3 години, когато за пореден път разглеждах любимите автомобили в сайт за продажба на такива я срещнах. Като всеки Мъж , който знае какво трябва да има Жената на животът му , така и аз знаех какво трябва да има моята бъдеща Хонда! Тя бе перфектна в моите очи , макар многото километри на километража (330 000км.) и някои малки външни забележки тя бе перфектна. Момента определено не бе идеален, тогава бях с новородено първо дете и току що стегнат семеен миниван за целта. Предполагам повечето от Вас знаят ,че това не би разколебало един истински влюбен Мъж. Намерих вариант и колата стана моя точно седмица след, като я бях видял за пръв път. Все пак говорим за Силата на Мечтите!

Оттогава започна и моето истинско приключение в Света на Хонда. В продължение на две години тя бе неотлъчно до мен във всяко семейно пътуване и никога не ни е оставила на пътя. След поредното семейно пътуване по магистралата и светване на чека на двигателя се наложи да я заведа на сервиз. Там установиха , че една от свещите се е заварила и не може да бъде извадена без да се счупи и да остане част от от нея вътре. Предвид това , че колата  гореше малко масло (не колкото сега)  предложението на "майсторите " бе да отворят двигателя и да сменят сегментите и да шлайфат главата. Твърдяха, че колата ще е като нова след тази интервенция. Само трябва да я карам по-полека следващите 10 000 км. за да се напаснат частите. Всичко много хубаво , но колата продължи да гори масло и то доста повече от преди , както и започна да пуши като комин . "Баш Майстора " твърдеше , че това е нормално и след време всичко ще се оправи, аз самият не повярвах на това , но предвид че точно тогава смених и града си тръгнах с любимата Хонда и продължих да си я карам и да доливам масло 10W40  може би около 1л. на 1000 км . Знам , че това е МНОГО, но колата си вървеше добре и предвид това , че я ползвам за уикенд автомобил (понеже карам служебна кола) не бе голяма драма.

До момента преди около седмица в който след едно по-скоростно прибиране от Южно черноморие двигателят не започна да издава тракащ звук , който се увеличава при подаване на повече газ. Заведох я на майстор в Бургас където живея в момента и той ми сподели мнение: " Колата ти май е Умряла!"

Естествено бях посъветван да я продам на някой, за цена по-ниска от пазарната цена и той да му мисли.

Първо , че не съм такъв човек и Второ не се отказвам толкова лесно от мечтите си!  И така след 3 години хубав и безгрижен живот с моята любима Хонда се сетих , че има само едно място на което може да ми помогнат . Срам ме е , че идвам чак сега , когато ножът е опрял до кокала. Но по-добре късно отколкото никога !

Колата върви на собствен ход и не дава никакви признаци или светлини , че нещо не е наред. Единствено това тракане в мотора , което би влудило всеки водач.

Моля Ви за Вашите мнения и опит с подобни проблеми,  както и да ме насочите към сервиз ( не е задължително да е в Бургас)  където да подходят с разбиране и да вдъхнем нов живот на  Любимата ми Хонда.

Благодаря Ви предварително!

Поздрави!

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Извинявам се, за  двойния пост , но съм новак и още не съм свикнал на платформата.

Колата е на 370 000 км. в момента и наистина имам нужда от Вашата помощ.

Благодаря Ви !

honda forum.png

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Освен да те насочим към кадърен майстор друго не можеш да очакваш....

ДВГ трябва да се отвори отново.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Първо да кажа 10w40 е подписване на смъртна присъда на този мотор,ако е карана преди ремонна  и след както се вижда от поста ти.

Некачествен ремонт ,трябва отново да се ревизира,има много фактори до това състояние в което е сега една от важните е използване на некачесвени материали.

Това да се завари свещ също говори за влагане на  менетета свещи или многократно превишаване пробега им.

Казваш че не е горила масло преди това ,и по препоръки ня майстора сте я отворили за да я оправи,какво казва сега след неговия майсторлък.

Редактирано от CARPERA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

@Развигор както са казали вече, за майстор си , разговори с някои от читавите, имаше раздел във форума за контакти. И във Варна има двама поне, в София, в Пловдив, в Дупница...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
На 19.09.2024 г. at 19:54, CARPERA написа:

Първо да кажа 10w40 е подписване на смъртна присъда на този мотор,ако е карана преди ремонна  и след както се вижда от поста ти.

Некачествен ремонт ,трябва отново да се ревизира,има много фактори до това състояние в което е сега една от важните е използване на некачесвени материали.

Това да се завари свещ също говори за влагане на  менетета свещи или многократно превишаване пробега им.

Казваш че не е горила масло преди това ,и по препоръки ня майстора сте я отворили за да я оправи,какво казва сега след неговия майсторлък.

Колега не обърквай човека с вискозитета на маслото, че заради 10w40 едва ли не е самоунищожил двигателя :) Може да стане от некачествено масло на всеки е известно, но ако е 10w40 с добро качество за 40 000км в конкретния случай няма връзка. Колегите те насочват, сменяй майстора и през форума или информация от другаде смени майстора и се подготви за ремонт. Преди да се разглоби няма как точно да се определи, кое е заминало. Да те успокоя за маслото аз карам с 10w40 и газов инжекцион вече над 220 000км лично изминати. Колата в момента най-вероятно е над 400 000км и капака на главата се отваря само за реглаж на клапани през 40 000 км и смяна на ангренажен ремък :) 

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

От всичко, което си написал, явно си добър човек, но не си имал късмет да попаднеш на добър механик.

Това, което може "майстор" да ти причини и най-големият ти враг не може.

 

За да започне да гори повече масло след ремонта, отколкото преди, или е направен некачествено или са вложени некачествени части. Най-вероятно и двете.

 

Потърси друг механик, който прави разлика между японски и съветски двигатели. В този форум също има достатъчно, от които има много доволни клиенти.

 

Ако няма други сериозни проблеми по колата, заслужава си да дадеш пари и да си оправиш двигателя, защото явно CR-Vто ти е на сърце :)

  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...