Jump to content
RATAMAHATA

Реглаж на клапани

Recommended Posts

Имам един въпрос, който ме мъчи. Прави ли се реглаж на клапаните на пълен инжекцион? И ако е "да", може ли да ми препоръчате къде да го направя. Благодаря много.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

прави сеама вземи напиши от къде си че да не те пращаме в другия край на България

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest RATAMAHATA
Отговорено (Редактирано)

София :P. Много ще съм благодарен за инфото. А м/у другото те клапаните не са ли саморегулиращи се. Колата е същата от подписа ми в ляво.

Редактирано от RATAMAHATA

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

0877 246632 - Омбре, обади се и си запиши час.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Или Бултрако. Звъниш за час на 02/8181950

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

фащаш един мануал за колата си гледаш и четеш там е описано като за полицаи, зимаш си един луфтомер и почваш, работа за половин час е, трябва много да не си в час та да не схванеш как става.клапаните се регулират на около 30000 km. Ако не можеш с голяма точност то по добре е да се клони към по голяма хлабина от колкото към по малка, много е опасно ако испускателните ти клапани останатбез хлабина, ще спрат да затварят плътно и ще прегорят.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Нищо че съм инженер :P;)

Аз като се знам какъв съм инженер ме е страх да ходя на доктор :P без майтап :P

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

То си е дадено колко да ти е хлабината и колко + - отклонение се допуска, и то от завода производител така че какво те бърка как ти дрънка мотора след като си го направил толко колкото са ти казали господата производители ;)Процедурата не е за инжинер а за лице с минимална техническа грамотност.Думата майстор не ми звучи никак добре, особено в българия :P:P:P

Редактирано от uko

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос, който ме мъчи. Прави ли се реглаж на клапаните на пълен инжекцион? И ако е "да", може ли да ми препоръчате къде да го направя. Благодаря много.

Цената в Бултрако е около 80 кинта... ти си прецени.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Колегата "RATAMAHATA" по-горе попита дали клапаните са саморегулиращи се. И мен ме интересува подобен въпрос - дали клапаните ми са с хидравлични повдигачи(саморегулиращи) или с цилиндрични? Някой знае ли колеги? !!!P.S. А някой знае ли какво става ако клапаните нямат нужният реглаж? Т.е. как да разбера че са ми за регулиране? По шума от мотора или нещо друго?

Редактирано от DIGIGI

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

... Прави ли се реглаж на клапаните на пълен инжекцион?...

прави се

отговора на твоя въпрос е същия !!! разбира се по шума от тракане - хлабави клапани. Натегнати клапани се диагностицират в по-късен етап когато колата съвсем спре да върви и ти кажат че си за смяна на легла и клапани.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

....................

Мерси за отговора :angry: Моят мотор работи добре и тихо, но скоро мерих компресия когато сменях свещите и ми показа по 8,5 на всички цилиндри !!! Доколкото знам добра компресия за стара кола е около 10-12 и това 8,5 ми се стори направо за ремонт. А колата си работи идеално гори добре и се чудех дори клапаните дали са правилно напаснати. Та затова и питах как се разбира !!! Колеги някои знае ли колко трябва да бъде нормаланата компресия за моя мотор?Това 8,5 ми се вижда доста зле, че чак не ми се вярва на манометъра с който мерихме...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Имам един въпрос, който ме мъчи. Прави ли се реглаж на клапаните на пълен инжекцион? И ако е "да", може ли да ми препоръчате къде да го направя. Благодаря много.

Цената в Бултрако е около 80 кинта... ти си прецени.
25лв.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Това което разбрах до сега, е че клапаните ми не са хидравлични. Утре ще си правя реглаж при Омбре и ще видиме за кво става въпрос. Цената която ми казаха там е 40лв.

 

DIGIGI написа:

 

Доколкото знам добра компресия за стара кола е около 10-12 и това 8,5 ми се стори направо за ремонт

Значи моята компресия е м/у 10,5 и 11 на четирите цилиндъра. Имам пусната тема по този въпрос, щото в един сервиз ме излъгаха че на 1 от цилиндрите е 8,5 и ми казаха "Много лошо, бате". В крайна сметка се оказа че не са завили хубаво уреда там !!!.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
То си е даден

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Направих реглажа, двигателя утихна чувствително (не че е бил особено шумен преди това :) ). Сега мога да кажа че съм доволен :D.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Колегата "RATAMAHATA" по-горе попита дали клапаните са саморегулиращи се. И мен ме интересува подобен въпрос - дали клапаните ми са с хидравлични повдигачи(саморегулиращи) или с цилиндрични? Някой знае ли колеги? :ph34r:P.S. А някой знае ли какво става ако клапаните нямат нужният реглаж? Т.е. как да разбера че са ми за регулиране? По шума от мотора или нещо друго?

и мен ме интересува при втек-а клапаните саморегулират ли се ? и ако да при кои втеци?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Аз лично имам практически опит с регулирането на клапаните само на Д15з8.

До колкото имам техническа документация, знам че на Д14а7, Д14а8, всички Д15з1-8, Д16б2 и Б18с4 клапаните не са саморегулиращи се и трябва ръчно се регулира хлабината и то задължително на студен двигател.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Guest kleni

някой ще напишели колко приблизително прави растоянието на смукателните и испускателните клапани защото в ауто датата са дадени много относително INL 0,18-0,22 /EXH 0,23-0,27 като на пример 0,20 на 0,25 ставали.благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега благодаря ти сега чакам да истине и я почвам

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега благодаря ти сега чакам да истине и я почвам

да де ама за vtec моторите 125 и 160 коня никой нищо не каза... саморегулиращи ли са клапаните?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sirakoff напиши си номера на двигателя и мога да ти пратя данни

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

колега благодаря ти сега чакам да истине и я почвам

да де ама за vtec моторите 125 и 160 коня никой нищо не каза... саморегулиращи ли са клапаните?
И аз се интересувам. D16Z6

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Д16З6 клапаните се регулират. По Втека не се регулира нищо!Предполагам 4е и при другите Втеци е така.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

sirakoff напиши си номера на двигателя и мога да ти пратя данни

А на мен ако решиш да помогнеш ме интересуват хлабините на Д14А4и последователноста на работа от кой цилиндър се почва ако има значениепримерно 2-4-1-3 или както там тряабва да епрдварително мерси

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

INL 0,18-0,22 EXH 0,23-0,27 това е растоянието на D15B2/D14A4/D16Z6/

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

доста се рових в нета и нищо не открих за хлабината на D14A1 ако някой може да помогне ще съм му мн задължен става въпрос за смукателни и изпускателни ,благодаря предварително

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...