RATAMAHATA 0 #1 Публикувано 21 Юни, 2007 Имам един въпрос, който ме мъчи. Прави ли се реглаж на клапаните на пълен инжекцион? И ако е "да", може ли да ми препоръчате къде да го направя. Благодаря много. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #2 Отговорено 21 Юни, 2007 прави сеама вземи напиши от къде си че да не те пращаме в другия край на България Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest RATAMAHATA #3 Отговорено 21 Юни, 2007 (Редактирано) София . Много ще съм благодарен за инфото. А м/у другото те клапаните не са ли саморегулиращи се. Колата е същата от подписа ми в ляво. Редактирано 21 Юни, 2007 от RATAMAHATA Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #4 Отговорено 21 Юни, 2007 0877 246632 - Омбре, обади се и си запиши час. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #5 Отговорено 21 Юни, 2007 Или Бултрако. Звъниш за час на 02/8181950 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uko 0 #6 Отговорено 21 Юни, 2007 фащаш един мануал за колата си гледаш и четеш там е описано като за полицаи, зимаш си един луфтомер и почваш, работа за половин час е, трябва много да не си в час та да не схванеш как става.клапаните се регулират на около 30000 km. Ако не можеш с голяма точност то по добре е да се клони към по голяма хлабина от колкото към по малка, много е опасно ако испускателните ти клапани останатбез хлабина, ще спрат да затварят плътно и ще прегорят. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
lordross 0 #7 Отговорено 21 Юни, 2007 Нищо че съм инженер Аз като се знам какъв съм инженер ме е страх да ходя на доктор без майтап Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
uko 0 #8 Отговорено 21 Юни, 2007 (Редактирано) То си е дадено колко да ти е хлабината и колко + - отклонение се допуска, и то от завода производител така че какво те бърка как ти дрънка мотора след като си го направил толко колкото са ти казали господата производители Процедурата не е за инжинер а за лице с минимална техническа грамотност.Думата майстор не ми звучи никак добре, особено в българия Редактирано 21 Юни, 2007 от uko Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sharki 1 #9 Отговорено 21 Юни, 2007 Имам един въпрос, който ме мъчи. Прави ли се реглаж на клапаните на пълен инжекцион? И ако е "да", може ли да ми препоръчате къде да го направя. Благодаря много.Цената в Бултрако е около 80 кинта... ти си прецени. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #10 Отговорено 25 Юни, 2007 (Редактирано) Колегата "RATAMAHATA" по-горе попита дали клапаните са саморегулиращи се. И мен ме интересува подобен въпрос - дали клапаните ми са с хидравлични повдигачи(саморегулиращи) или с цилиндрични? Някой знае ли колеги? !!!P.S. А някой знае ли какво става ако клапаните нямат нужният реглаж? Т.е. как да разбера че са ми за регулиране? По шума от мотора или нещо друго? Редактирано 25 Юни, 2007 от DIGIGI Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
1net 41 #11 Отговорено 25 Юни, 2007 ... Прави ли се реглаж на клапаните на пълен инжекцион?... прави сеотговора на твоя въпрос е същия !!! разбира се по шума от тракане - хлабави клапани. Натегнати клапани се диагностицират в по-късен етап когато колата съвсем спре да върви и ти кажат че си за смяна на легла и клапани. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DIGIGI 0 #12 Отговорено 25 Юни, 2007 ....................Мерси за отговора Моят мотор работи добре и тихо, но скоро мерих компресия когато сменях свещите и ми показа по 8,5 на всички цилиндри !!! Доколкото знам добра компресия за стара кола е около 10-12 и това 8,5 ми се стори направо за ремонт. А колата си работи идеално гори добре и се чудех дори клапаните дали са правилно напаснати. Та затова и питах как се разбира !!! Колеги някои знае ли колко трябва да бъде нормаланата компресия за моя мотор?Това 8,5 ми се вижда доста зле, че чак не ми се вярва на манометъра с който мерихме... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
gin 43 #13 Отговорено 25 Юни, 2007 Имам един въпрос, който ме мъчи. Прави ли се реглаж на клапаните на пълен инжекцион? И ако е "да", може ли да ми препоръчате къде да го направя. Благодаря много.Цената в Бултрако е около 80 кинта... ти си прецени.25лв. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RATAMAHATA 0 #14 Отговорено 25 Юни, 2007 Това което разбрах до сега, е че клапаните ми не са хидравлични. Утре ще си правя реглаж при Омбре и ще видиме за кво става въпрос. Цената която ми казаха там е 40лв. DIGIGI написа: Доколкото знам добра компресия за стара кола е около 10-12 и това 8,5 ми се стори направо за ремонтЗначи моята компресия е м/у 10,5 и 11 на четирите цилиндъра. Имам пусната тема по този въпрос, щото в един сервиз ме излъгаха че на 1 от цилиндрите е 8,5 и ми казаха "Много лошо, бате". В крайна сметка се оказа че не са завили хубаво уреда там !!!. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Markony 2246 #15 Отговорено 27 Юни, 2007 То си е даден Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
RATAMAHATA 0 #16 Отговорено 28 Юни, 2007 Направих реглажа, двигателя утихна чувствително (не че е бил особено шумен преди това ). Сега мога да кажа че съм доволен . Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sirakoff 0 #17 Отговорено 30 Юни, 2007 Колегата "RATAMAHATA" по-горе попита дали клапаните са саморегулиращи се. И мен ме интересува подобен въпрос - дали клапаните ми са с хидравлични повдигачи(саморегулиращи) или с цилиндрични? Някой знае ли колеги? :ph34r:P.S. А някой знае ли какво става ако клапаните нямат нужният реглаж? Т.е. как да разбера че са ми за регулиране? По шума от мотора или нещо друго?и мен ме интересува при втек-а клапаните саморегулират ли се ? и ако да при кои втеци? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
emod 1674 #18 Отговорено 2 Юли, 2007 Аз лично имам практически опит с регулирането на клапаните само на Д15з8. До колкото имам техническа документация, знам че на Д14а7, Д14а8, всички Д15з1-8, Д16б2 и Б18с4 клапаните не са саморегулиращи се и трябва ръчно се регулира хлабината и то задължително на студен двигател. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Guest kleni #19 Отговорено 2 Юли, 2007 някой ще напишели колко приблизително прави растоянието на смукателните и испускателните клапани защото в ауто датата са дадени много относително INL 0,18-0,22 /EXH 0,23-0,27 като на пример 0,20 на 0,25 ставали.благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #20 Отговорено 2 Юли, 2007 колега благодаря ти сега чакам да истине и я почвам Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
sirakoff 0 #21 Отговорено 2 Юли, 2007 колега благодаря ти сега чакам да истине и я почвамда де ама за vtec моторите 125 и 160 коня никой нищо не каза... саморегулиращи ли са клапаните? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #22 Отговорено 2 Юли, 2007 sirakoff напиши си номера на двигателя и мога да ти пратя данни Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Jonini 0 #23 Отговорено 2 Юли, 2007 колега благодаря ти сега чакам да истине и я почвамда де ама за vtec моторите 125 и 160 коня никой нищо не каза... саморегулиращи ли са клапаните?И аз се интересувам. D16Z6 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
r2d2 6 #24 Отговорено 2 Юли, 2007 Д16З6 клапаните се регулират. По Втека не се регулира нищо!Предполагам 4е и при другите Втеци е така. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Cucci 0 #25 Отговорено 3 Юли, 2007 sirakoff напиши си номера на двигателя и мога да ти пратя данни А на мен ако решиш да помогнеш ме интересуват хлабините на Д14А4и последователноста на работа от кой цилиндър се почва ако има значениепримерно 2-4-1-3 или както там тряабва да епрдварително мерси Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kleni 17 #26 Отговорено 3 Юли, 2007 INL 0,18-0,22 EXH 0,23-0,27 това е растоянието на D15B2/D14A4/D16Z6/ Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
nastezatelq 24 #27 Отговорено 20 Август, 2008 доста се рових в нета и нищо не открих за хлабината на D14A1 ако някой може да помогне ще съм му мн задължен става въпрос за смукателни и изпускателни ,благодаря предварително Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове