lyubomirspasov 0 #1 Публикувано 22 Август, 2024 Привет колеги! Малко, може би тъпо питане: някой слагал ли е 225/55/17 вместо 225/50/17 на хонда акорд 8 , комби задни? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 315 #2 Отговорено 22 Август, 2024 Има около 3% разлика... За задни, вероятно няма голямо значение. Разгледай/сметни сам... https://primex-bg.com/polezno/kalkulator-za-gumi Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
DAN_DAN 532 #3 Отговорено 22 Август, 2024 Не знам дали няма да повлияе на ABS-а и на системата за стабилност тази разлика. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 810 #4 Отговорено 22 Август, 2024 Ще повлияе единствено на скоростомера, ще отчита по-ниска скорост от реалната, което донякъде ще неутрализира технически заложения толеранс, който около 3% надолу. И АБС и ВСА, отчитат единствено промени в скоростта на въртене между отделните колела. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 315 #5 Отговорено 22 Август, 2024 (Редактирано) преди 59 минути, Rakeem написа: Ще повлияе единствено на скоростомера...... И АБС и ВСА, отчитат единствено промени в скоростта на въртене между отделните колела. Той говори само за задните колела, а скоростта за скоростомера, предполагам, се мери от предните... АБС мери скоростта на всички и сравнява. Не знам дали сравнява двете на един мост, или всички..., но може да е и на всички... Замислям се, защото пиля ръбовете на предните дискове, като вдигам едното колело и въртя на пр. ход на първа, после другото. Тогава светваха разни лампи по таблото, не помня кои (на Сивик9). Като тръгна да карам, изгасват... Замислям се и за задните, защото, когато вдигнах предните две едновременно , на пр. ход въртят, но не позволява да форсирам, май АБС го ограничаваше, вероятно, защото задните не се въртят... На по- дърта Тойота можеше да ги засилвам колкото искам... Ако някой е правил подобни гимнастики, да сподели... Редактирано 22 Август, 2024 от JapCar Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 810 #6 Отговорено 22 Август, 2024 Аха, пропуснал съм, че става дума само за задните, мнението ми касае ако се сменят и 4-те. Промяна само на задните може да афектира конфликт в системите, поради различната скорост на въртене. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
JapCar 315 #7 Отговорено 22 Август, 2024 преди 12 минути, Rakeem написа: Промяна само на задните може да афектира конфликт в системите... Мисля, че разликата е малка и може да не пречи... Имам предвид, че като сложиш патерица, тя не е съвсем точен размер и върви... Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
policeman 1079 #8 Отговорено 25 Август, 2024 Абе нищо няма да стане. Слагай смело Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Митко Йотов 1302 #9 Отговорено 21 Декември, 2024 Нови правила за зимните гуми в Германия! От октомври 2024 г. Германия променя разпоредбите си за зимните гуми, подобно на много други страни. Гуми, маркирани само със символите "M+S" (кал и сняг), вече няма да бъдат разрешени за използване при зимни условия. Въпреки, че тази маркировка се използва от години като символ на съответствие за шофиране през зимата, зад нея не стоят официални тестове и правна защита. Вместо това, гумите вече трябва да имат "алпийски символ" (планина с три върха и снежинка), за да отговарят на изискванията за екплоатация в зимни условия. Това гарантира, че гумите са преминали строги тестове за сцепление върху сняг, лед и мокри настилки. Така че, ако планирате да пътувате до държава в ЕС с кола, проверете правилата и се подгответе.! 3 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове