nemeca70 0 #1 Публикувано 10 Август (Редактирано) Колеги колата ми започна да загрява.Предполагам да е водна помпа защото е на 370 000 км и до сега не съм я сменял.Колата е английски Сивик 1.4 -75 коня каква марка помпа да взема Редактирано 10 Август от nemeca70 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #2 Отговорено 14 Август Помпа не пречи да смениш щом не е сменяна, ама може и друго да е (термостат/капачка). Тази сигурно не е лоша: https://nasauto.bg/vodna-pompa-za-honda-civic-vi-hatchback-ej-ek-15-i-ek3-5199-art68338129.html 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
kvd74 646 #3 Отговорено 15 Август Логично е да се смени термостата първо, после да се разбутва ангренажа заради водната помпа, която не е лошо да се смени вече. Аз за втори път слагам AISIN. Първата я карах да 72 х.км., втората е 32 х.км., но вече има лек теч от дренажния отвор. И първата не я свалиха о.к. , но поне беше на повече км. Иначе изглеждат добре направени, Ю. Корея производство. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
boiskii 357 #4 Отговорено 15 Август (Редактирано) Ехе, значи моята е ветеран вече - 90к, но не е айсин. Не открих марката, беше трибуквена по спомен започваща с G. Дали не беше GMB... Редактирано 15 Август от boiskii Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
zlobar4e 116 #5 Отговорено 2 Декември Смени термостат,смени капачка........ ,а датчика за температурата защо го забравяте!? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dandilov 2858 #6 Отговорено 2 Декември GMB са едни от най-добрите. Но може да й е дошло времето. Ако си с газова, провери си свързването на изпарителя. Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
dragob 72 #7 Отговорено 3 Декември Ако водната помпа е оригиналната ,не я сменявай.по добра няма да намериш.по добре си промии радиатора или виш термостата Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове