JapCar 304 #41 Posted July 9 Единственото с което става е чаша и то трябва да е с точен размер... При мен стария и новия филтър бяха с близки размери... Оказа се, че милиметрите на чашите, са диаметъра на филтъра... 2 1 Share this post Link to post Share on other sites
electric28 11 #42 Posted July 9 Само не пускай темата , че не можеш да си развиеш гайките на джантите. Аз като човек, който веднъж не успя да си развие зверски стегнатите джанти и отиде на гумаджия, който скъса един болт, ти казвам че хейтърсткото ти участие в темата е безсмислено 1 Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 304 #43 Posted July 9 преди 8 минути, electric28 написа: т, ти казвам че хейтърсткото ти участие в темата е безсмислено За съжаление си прав..., не беше полезен, само се хвалеше, критикуваше и се опитваше да се заяжда... Share this post Link to post Share on other sites
ihtiandar 0 #44 Posted July 10 И тия са на размери. Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 304 #45 Posted July 10 преди 28 минути, ihtiandar написа: И тия са на размери. На кой пост отговаряш и какво искаш да кажеш...? Share this post Link to post Share on other sites
ihtiandar 0 #46 Posted July 11 Преди 19 часа, JapCar написа: На кой пост отговаряш и какво искаш да кажеш...? За 3ката скоба от предната страница. Share this post Link to post Share on other sites
JapCar 304 #47 Posted July 11 преди 10 минути, ihtiandar написа: За 3ката скоба от предната страница. Аха... Трябваше да цитираш, така не се разбира за какво става дума... Share this post Link to post Share on other sites
pgenov 14 #48 Posted July 29 (edited) Здравейте, само да вметна като пример, че и този вариант на универсалния инструмент върши хубава работа, стига накатката да е изработена качествено. Моят е брандиран "BGS". А захвата е или с камък 21, или 1/2. И същевременно това е адаптер 3/8 към 1/2 и като се извади инструмента може да се ползва и с 3/8 тресчотка. По повод сервизите - до 6тата година обслужвах колата само в официалните сервизи. По отношение на маслото, след като няколко пъти във фактурите намерих допълнителни точки за нови болтове на кората, че и пробка, реших да си го сменям сам. Над 100 евро ми струваше заради това, че не искат / могат да отделят времето да ги свалят и монтират както трябва. Преди месец си монтирах теглич. Ами в сервиза ми бяха сваляли и дясната кора във багажника. Като тръгнах да я свалям аз установих, че единия болт беше така превъртян, няма развъртане. За късмет имам JIS Vessel Megadora 980 Impacta P2 и P3 размери ударни отверки, ама монтажа беше в Неделя, та никакъв шанс да ударя с чука. Загубих един следобед заради това. На другия ден след работа след 2 удара с чука се развъртя. Стяган като структурен елемент по шасито. Та затова предпочитам да си отделя време и да свърша работата както трябва, с подходящи инструменти и консумативи. Edited July 29 by pgenov 2 Share this post Link to post Share on other sites