Jump to content
Sign in to follow this  
JapCar

Смяна на масло

Recommended Posts

Единственото с което става е чаша и то трябва да е с точен размер...

При мен стария и новия филтър бяха с близки размери...

Оказа се, че милиметрите на чашите, са диаметъра на филтъра...

20240709_110532.jpg

20240709_111120.jpg

  • Like 2
  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites



Само не пускай темата , че не можеш да си развиеш гайките на джантите.


Аз като човек, който веднъж не успя да си развие зверски стегнатите джанти и отиде на гумаджия, който скъса един болт, ти казвам че хейтърсткото ти участие в темата е безсмислено
  • Like 1

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 8 минути, electric28 написа:

т, ти казвам че хейтърсткото ти участие в темата е безсмислено

 

За съжаление си прав..., не беше полезен, само се хвалеше, критикуваше и се опитваше да се заяжда...

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 28 минути, ihtiandar написа:

И тия са на размери.

На кой пост отговаряш и какво искаш да кажеш...?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Преди 19 часа, JapCar написа:

На кой пост отговаряш и какво искаш да кажеш...?

За 3ката скоба от предната страница.

Share this post


Link to post
Share on other sites
преди 10 минути, ihtiandar написа:

За 3ката скоба от предната страница.

Аха... Трябваше да цитираш, така не се разбира за какво става дума...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Здравейте,

само да вметна като пример, че и този вариант на универсалния инструмент върши хубава работа, стига накатката да е изработена качествено. Моят е брандиран "BGS". А захвата е или с камък 21, или 1/2. И същевременно това е адаптер 3/8 към 1/2 и като се извади инструмента може да се ползва и с 3/8 тресчотка.

 

По повод сервизите - до 6тата година обслужвах колата само в официалните сервизи. По отношение на маслото, след като няколко пъти във фактурите намерих допълнителни точки за нови болтове на кората, че и пробка, реших да си го сменям сам. Над 100 евро ми струваше заради това, че не искат / могат да отделят времето да ги свалят и монтират както трябва. 

Преди месец си монтирах теглич. Ами в сервиза ми бяха сваляли и дясната кора във багажника. Като тръгнах да я свалям аз установих, че единия болт беше така превъртян, няма развъртане. За късмет имам JIS Vessel Megadora 980 Impacta P2 и P3 размери ударни отверки, ама монтажа беше в Неделя, та никакъв шанс да ударя с чука. Загубих един следобед заради това. На другия ден след работа след 2 удара с чука се развъртя. Стяган като структурен елемент по шасито. 

Та затова предпочитам да си отделя време и да свърша работата както трябва, с подходящи инструменти и консумативи.

 

2024-07-29 12_10_05-bgs-oelfilterspinne-3-armig-fuer-oelfilter-o-69-135-mm-bgs-1030.webp (1200×1200).png

IMG_20240609_154911.jpg

Edited by pgenov
  • Like 2

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

  • Upcoming Events

    No upcoming events found
×
×
  • Create New...