Jump to content
JapCar

Смяна на масло

Recommended Posts

Единственото с което става е чаша и то трябва да е с точен размер...

При мен стария и новия филтър бяха с близки размери...

Оказа се, че милиметрите на чашите, са диаметъра на филтъра...

20240709_110532.jpg

20240709_111120.jpg

  • Харесвам 2
  • Благодаря 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове



Само не пускай темата , че не можеш да си развиеш гайките на джантите.


Аз като човек, който веднъж не успя да си развие зверски стегнатите джанти и отиде на гумаджия, който скъса един болт, ти казвам че хейтърсткото ти участие в темата е безсмислено
  • Харесвам 1

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 8 минути, electric28 написа:

т, ти казвам че хейтърсткото ти участие в темата е безсмислено

 

За съжаление си прав..., не беше полезен, само се хвалеше, критикуваше и се опитваше да се заяжда...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

И тия са на размери.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 28 минути, ihtiandar написа:

И тия са на размери.

На кой пост отговаряш и какво искаш да кажеш...?

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Преди 19 часа, JapCar написа:

На кой пост отговаряш и какво искаш да кажеш...?

За 3ката скоба от предната страница.

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
преди 10 минути, ihtiandar написа:

За 3ката скоба от предната страница.

Аха... Трябваше да цитираш, така не се разбира за какво става дума...

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове
Отговорено (Редактирано)

Здравейте,

само да вметна като пример, че и този вариант на универсалния инструмент върши хубава работа, стига накатката да е изработена качествено. Моят е брандиран "BGS". А захвата е или с камък 21, или 1/2. И същевременно това е адаптер 3/8 към 1/2 и като се извади инструмента може да се ползва и с 3/8 тресчотка.

 

По повод сервизите - до 6тата година обслужвах колата само в официалните сервизи. По отношение на маслото, след като няколко пъти във фактурите намерих допълнителни точки за нови болтове на кората, че и пробка, реших да си го сменям сам. Над 100 евро ми струваше заради това, че не искат / могат да отделят времето да ги свалят и монтират както трябва. 

Преди месец си монтирах теглич. Ами в сервиза ми бяха сваляли и дясната кора във багажника. Като тръгнах да я свалям аз установих, че единия болт беше така превъртян, няма развъртане. За късмет имам JIS Vessel Megadora 980 Impacta P2 и P3 размери ударни отверки, ама монтажа беше в Неделя, та никакъв шанс да ударя с чука. Загубих един следобед заради това. На другия ден след работа след 2 удара с чука се развъртя. Стяган като структурен елемент по шасито. 

Та затова предпочитам да си отделя време и да свърша работата както трябва, с подходящи инструменти и консумативи.

 

2024-07-29 12_10_05-bgs-oelfilterspinne-3-armig-fuer-oelfilter-o-69-135-mm-bgs-1030.webp (1200×1200).png

IMG_20240609_154911.jpg

Редактирано от pgenov
  • Харесвам 2

Сподели публикацията


Адрес на коментара
Сподели в други сайтове

Създайте нов акаунт или се впишете, за да коментирате

За да коментирате, трябва да имате регистрация

Създайте акаунт

Присъединете се към нашата общност. Регистрацията става бързо!

Регистрация на нов акаунт

Вход

Имате акаунт? Впишете се оттук.

Вписване

  • Потребители разглеждащи страницата   0 потребители

    No registered users viewing this page.

  • Предстоящи събития

    No upcoming events found
×
×
  • Създай нов...