jekuto 1 #1 Публикувано 28 Юни КОЛЕГИ ОТВАРЯМ НОВА ТЕМА ПОНЕЖЕ ИМА ТАКАВА , НО ЗА ДИЗЕЛ 2,2 ! НЯКОЙ СМЕНЯЛ ЛИ Е ГОРИВЕН ФИЛТЪР НА 2.4 МОТОР 190к.? Ако да , моля да сподели през колко време се прави и дали е сложно? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Г.Писаров 157 #2 Отговорено 30 Юни До колкото знам горивния филтър е в резервоара и да - може да се сменя. Не мога да кажа каква и колко сложна е процедурата. Ако решиш да се занимаваш с това, предполагам, че ако веднъж го смениш, до края на живота на колата едва ли ще ти се наложи пак да го смениш. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Rakeem 767 #3 Отговорено 30 Юни Като на повечето бензинови Хонди, филтърът по всяка вероятност и на 2.4 е интегриран в горивната помпа и се сменя всичко. Принципно ги дават форлайф, така че ако всичко е наред не виждам смисъл да се сменя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jekuto 1 #4 Отговорено 30 Юни преди 26 минути, Rakeem написа: Като на повечето бензинови Хонди, филтърът по всяка вероятност и на 2.4 е интегриран в горивната помпа и се сменя всичко. Принципно ги дават форлайф, така че ако всичко е наред не виждам смисъл да се сменя. Не съм запознат и си мислех , че на 2 смени на маслото трябва да смени и горивния филтър , прочетох тук там , но много Неясно и тук във този форум пише само за смяна при Дизел , никой колега не е писал как е при Бензина ! Благодаря колеги ще се допитам и до " Бултрако " в понеделник и ще споделя тук ! Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #5 Отговорено 30 Юни При дизела се затлачва от парафините в кофти нафта зиме и просто не достига достатъчно гориво до дюзите. При бензинките това може да се случи от много утайки и визерия в резервоара. Симптомите са същите, но е доста по-рядко явление. Ако нямаш такъв проблем - карай си. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jekuto 1 #6 Отговорено 30 Юни Преди 3 часа, ceco_accord написа: При дизела се затлачва от парафините в кофти нафта зиме и просто не достига достатъчно гориво до дюзите. При бензинките това може да се случи от много утайки и визерия в резервоара. Симптомите са същите, но е доста по-рядко явление. Ако нямаш такъв проблем - карай си. Карам си и си свиркам , ама ми беше любопитно Защо Не се сменя този филтър??? Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
ceco_accord 6012 #7 Отговорено 30 Юни (Редактирано) Защото е на кофти място / вграден в горивната помпа / болшинството не кара с минимум гориво и светеща "резерва". Редактирано 30 Юни от ceco_accord Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
svemar 58 #8 Отговорено 30 Юни Поствам линк с инструкции. https://www.drive2.ru Ето и колко биха излезли оригиналните части от Япония Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jekuto 1 #9 Отговорено 30 Юни Преди 2 часа, svemar написа: Поствам линк с инструкции. https://www.drive2.ru Ето и колко биха излезли оригиналните части от Япония Колега Евала за линка ще е полезен и за другите колеги които са любопитни " как се прави " Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
Mkilla 983 #10 Отговорено 30 Юни Съгласен съм с @Rakeem. Не виждам голям смисъл от смяната на този филтър освен, ако няма някакво сериозно запушване на цедката и ако има, може да се смени само тя. 1 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове
jekuto 1 #11 Отговорено 1 Юли Видях цедката от схемата и снимките много полезно!!! Имал съм сивик 6 и Акорд 6 по мой спомен съм сменял горивен филтър 100% явно тук е по различно при Акорд 7 Сподели публикацията Адрес на коментара Сподели в други сайтове